Hoi allemaal, bv 2004, steeds meer klachten

Protheses vanwege cosmetische reden.
Jettie

Ongelezen bericht 27 jun 2020 11:34

Roos1210 schreef: โ†‘
26 jun 2020 23:42
Hi Jettie, welkom!
Mijn prothesewissel is in het verleden gedaan door dr. Van Selms. Ben het afgelopen jaar 2x bij hem geweest met klachten en aangegeven dat ik mijn implantaten eruit wil. Hij was hier geen voorstander van en stelde me andere protheses voor. Anders zou ik volgens hem plat zijn. Mijn gevoel bij JvG is dus niet zo goed. Maar er zijn genoeg dames die wel een positieve ervaring hebben. Vertrouw op je eigen gevoel.
Oh jeetje hier schrik ik dan weer van. Ik had een heel ander beeld van Selms door alle positieve verhalen. Ik wil juist geen arts die de klachten niet serieus neemt want daar zijn al genoeg pc's van...
Jij ook succes!!๐Ÿ˜˜
Eurosilicone 180 cc vanaf 2004
Explantatie en lipofilling 1 okt 2020 Dr Niessen
Sammie

Ongelezen bericht 27 jun 2020 13:53

Ik heb juist de ervaring dat dr. van Selms heel erg mijn klachten serieus neemt. Hij heeft er zelfs voor gezorgd dat ik geรฏnterviewd werd door de pr dame van de Jan van Goyen kliniek om mijn verhaal te vertellen. Hij wilde leren van mijn klachten en me horen over 3 maanden en 6 maanden om te kijken hoe het gaat met me. Hij zegt dat ze (PC's) nog te wwinig weten van deze klachten en dat er nog veel te leren valt.

Zo zie je maar weer dat iedereen een andere ervaring heeft, iets anders voelt. Dingen anders interperteerd. En dat de situatie voor iedereen anders is. Klachten enz lijken wel op elkaar en veel hebben hetzelfde gevoel maar het is juist zo enorm uniek bij iedereen, dit ziektebeeld. En daar hoort ook bij dat er voor iedereen een arts is die daarbij hoort.

Ik had eerst een consult bij van Selms staan en bij Niessen. Ik voelde me heel goed bij van Selm en heb Niessen afgebeld. ( ook omdat ik geen tijd meer wilde verliezen en zsm die dingen eruit wilde. En ik dacht wat goed voelt voelt goed. Ik ben een erg gevoels mensje )
Maar misschien heeft iemand anders juist een precies andersom ervaring.

Heel erg belangrijk dat je luistert naar jezelf. Ik kan blij en tevreden zijn met van Selms en jij kan je minder op je gemak voelen bij hem. Of voelen dat hij jou niet serieus neemt terwijl ik dat gevoel heel erg wel had. Juist de eerste de me serieus nam.

Ga op consult bij beidde en maak dan je keus.
Het is heel goed en heel fijn en oh zo belangrijk dat we hier onze ervaringen delen en je hebt er zeker heel erg veel aan maar het zijn niet allemaal feiten. Veel zijn ook gevoelens en moment opname wellicht. Wat vind jij belangrijk, voel jij je gehoord in wat je wilt vertellen, in wat je hebt mee gemaakt. Heb je tijd gekregen om alles te vertellen. Dat kan je alleen maar weten als je bent geweest.
Vertel en vraag alles wat je wilt. Ik kan wel een heel betoog houden waarom ik vind dat van Selms goed is maar beter maak je zelf een ervaring.
De artsen die hier beschreven staan op de lijst zijn erg met ons begaan en hebben echt het beste met ons voor. Maar ook zij zijn mensen en allemaal anders en hebben allemaal een eigen idee bij wat het beste is. En jij hebt weer een idee en gevoel bij wat voor jou persoonlijk heel erg belangrijk is en daar is echt een match in te vinden.

Heel fijn ook als je partner mee luistert want jij hoort mss maar de helft. De mijne ging gelukkig mee en dat was heel fijn.

Veel leifs en succes. Ik weet zeker dat je een match vind in een Arts en dat je de juiste beslissing kan maken voor jezelf. Vertrouw op jou eigen gevoel en als je je keuze hebt gemaakt vertrouw daar dan ook op. Het komt goed๐Ÿ’—๐Ÿ˜‡
Zusss

Ongelezen bericht 27 jun 2020 15:41

Jettie schreef: โ†‘
27 jun 2020 11:29
Zusss schreef: โ†‘
26 jun 2020 22:05
Hoop ik ook voor jou, maar je immuunsysteem gaat sowieso meer rust krijgen als de bron weg is. ๐Ÿ’œ

Een 1e consult bij Niessen kost niets hoor.
Er was ook iemand die ging videobellen als 1e consult zodat haar vriend er toch bij was. ๐Ÿ˜‰

Liefs,
Zusss
Kost het ook niets als ik behandeling niet zou doen uiteindelijk door Niessen? En videobellen een goed idee๐Ÿ‘Œ!
Dan kan mn vriend iig ook al zijn kritische vragen stellen die ik anders natuurlijk allemaal vergeet te stellen door de spanning. Ik ga dan ook maar gesprek inplannen met Niessen. En dan afweging maken..
Volgens mij niet hoor, maar zou ze voor de zekerheid even bellen hierover.
Mocht het wel zo zijn, ben je je eigen risico ook kwijt bij een andere PC (voor explantatie) en kost het je ook niets dat consult denk ik zo๐Ÿ˜‰
Succes!! ๐Ÿ€๐Ÿ€
In 2020 bevrijd na 20 jaar โ˜ฏ๏ธ
Op naar een gezond(er) lichaam โš–
Essi

Ongelezen bericht 27 jun 2020 19:34

Jettie schreef: โ†‘
27 jun 2020 11:34
Roos1210 schreef: โ†‘
26 jun 2020 23:42
Hi Jettie, welkom!
Mijn prothesewissel is in het verleden gedaan door dr. Van Selms. Ben het afgelopen jaar 2x bij hem geweest met klachten en aangegeven dat ik mijn implantaten eruit wil. Hij was hier geen voorstander van en stelde me andere protheses voor. Anders zou ik volgens hem plat zijn. Mijn gevoel bij JvG is dus niet zo goed. Maar er zijn genoeg dames die wel een positieve ervaring hebben. Vertrouw op je eigen gevoel.
Oh jeetje hier schrik ik dan weer van. Ik had een heel ander beeld van Selms door alle positieve verhalen. Ik wil juist geen arts die de klachten niet serieus neemt want daar zijn al genoeg pc's van...
Jij ook succes!!๐Ÿ˜˜
Niet schrikken van de verschillende reacties hier. Ik had bij van Selms ook geen enkel moment het idee dat hij mijn klachten niet serieus nam.
Aan mij heeft hij ook gevraagd om na een half jaar nog eens te laten weten hoe het met mijn klachten was. Hij heeft me niet een kant op willen sturen om een andere prothese te kiezen, lift te nemen en of lipofilling af te nemen bij hem. Ik kwam met mijn wensen bij hem en zei,
dit is wat ik wil... Hij zie dan is dat wat ik voor je ga doen.
Ik ben op de zelfde dag geopereerd door hem als een andere dame die ik hier op jet forum had ontmoet. Zij was eerst bij een andere arts geweest die haar had wijs gemaakt dat ze een lift nodig zou hebben omdat het er niet mooi meer uit zou zien na de explantatie. Toen ging ze op concult bij arts twee en die zei, een lift?! Je hebt helemaal niets om te liften na de explantatie. Toen kwam ze bij het Jan van Gooyen terecht en van had eigenlijk al de betaling voor explantatie en lift gedaan omdat ze dacht dat ze dat nodig had. Uiteindelijk had ze nog na de betaling een gesprek met van Selms en die zei. Ik ga geen lift bij je uit voeren, dat het je niet nodig. Het geld gaan we terug storten. En geloof me maar dat ze prachtige borsten heeft gekregen na alleen de explantatie! Ook aan haar heeft hij gevraagd te laten weten hoe het met haar gezondheid ging na 6 mnd.
Iedereen heeft zijn eigen gevoel bij het contact van de artsen die ze hebben gezien. Dat is voor iedereen zo persoonlijk. Je moet echt zelf op pad om dat uit te zoeken.
Succes
Liefs essi
Esthertje

Ongelezen bericht 28 jun 2020 08:44

Ik herken het verhaal over van Selms. Ik had aangegeven een explantatie te willen en niets meer terug. Hij zei dat ik dan plat zou zijn met twee littekens op mijn borstkas, Hij gaf me zelfs nieuwe siliconenimplantaten in handen om te voelen hoe fijn die voelden. Toen was ik wel klaar daar.
Maar er zijn genoeg positieve ervaringen met van Selms. En ik twijfel niet aan zijn kundigheid als arts. Denk dat je wat dat betreft daar prima terecht kunt en hij netjes opereert.
Belangrijk is dat het voor jou goed voelt. Jij moet het ondergaan en moet er verder mee.
Jettie

Ongelezen bericht 30 jun 2020 14:10

Sammie schreef: โ†‘
27 jun 2020 13:53
Ik heb juist de ervaring dat dr. van Selms heel erg mijn klachten serieus neemt. Hij heeft er zelfs voor gezorgd dat ik geรฏnterviewd werd door de pr dame van de Jan van Goyen kliniek om mijn verhaal te vertellen. Hij wilde leren van mijn klachten en me horen over 3 maanden en 6 maanden om te kijken hoe het gaat met me. Hij zegt dat ze (PC's) nog te wwinig weten van deze klachten en dat er nog veel te leren valt.

Zo zie je maar weer dat iedereen een andere ervaring heeft, iets anders voelt. Dingen anders interperteerd. En dat de situatie voor iedereen anders is. Klachten enz lijken wel op elkaar en veel hebben hetzelfde gevoel maar het is juist zo enorm uniek bij iedereen, dit ziektebeeld. En daar hoort ook bij dat er voor iedereen een arts is die daarbij hoort.

Ik had eerst een consult bij van Selms staan en bij Niessen. Ik voelde me heel goed bij van Selm en heb Niessen afgebeld. ( ook omdat ik geen tijd meer wilde verliezen en zsm die dingen eruit wilde. En ik dacht wat goed voelt voelt goed. Ik ben een erg gevoels mensje )
Maar misschien heeft iemand anders juist een precies andersom ervaring.

Heel erg belangrijk dat je luistert naar jezelf. Ik kan blij en tevreden zijn met van Selms en jij kan je minder op je gemak voelen bij hem. Of voelen dat hij jou niet serieus neemt terwijl ik dat gevoel heel erg wel had. Juist de eerste de me serieus nam.

Ga op consult bij beidde en maak dan je keus.
Het is heel goed en heel fijn en oh zo belangrijk dat we hier onze ervaringen delen en je hebt er zeker heel erg veel aan maar het zijn niet allemaal feiten. Veel zijn ook gevoelens en moment opname wellicht. Wat vind jij belangrijk, voel jij je gehoord in wat je wilt vertellen, in wat je hebt mee gemaakt. Heb je tijd gekregen om alles te vertellen. Dat kan je alleen maar weten als je bent geweest.
Vertel en vraag alles wat je wilt. Ik kan wel een heel betoog houden waarom ik vind dat van Selms goed is maar beter maak je zelf een ervaring.
De artsen die hier beschreven staan op de lijst zijn erg met ons begaan en hebben echt het beste met ons voor. Maar ook zij zijn mensen en allemaal anders en hebben allemaal een eigen idee bij wat het beste is. En jij hebt weer een idee en gevoel bij wat voor jou persoonlijk heel erg belangrijk is en daar is echt een match in te vinden.

Heel fijn ook als je partner mee luistert want jij hoort mss maar de helft. De mijne ging gelukkig mee en dat was heel fijn.

Veel leifs en succes. Ik weet zeker dat je een match vind in een Arts en dat je de juiste beslissing kan maken voor jezelf. Vertrouw op jou eigen gevoel en als je je keuze hebt gemaakt vertrouw daar dan ook op. Het komt goed๐Ÿ’—๐Ÿ˜‡
Dankjewel Sammie๐Ÿ’— je hebt ook helemaal gelijk. Iedereen ervaart het anders. Ik heb nu 28 juli bij Selms staan en 19 aug bij Niessen. Misschien voelt Selms al goed genoeg en wil ik niet meer wachten tot consult Niessen...
pff het is wel slopend dit zeg. Ben zo moe en op dit moment het idee dat elke dag dat ze er langer inzitten 1 teveel is.
Ik heb ook contact opgenomen met ziekenhuis waar ze 16 jaar geleden geรฏmplanteerd zijn zodat ik weet welk merk, hoeveel cc ... ze kunnen er helaas niks meer over terugvinden... Nu mijn hele dossier opgevraagd uit het archief. Hopelijk kom ik er op deze manier nog achter.
Laatst gewijzigd door Jettie op 30 jun 2020 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Jettie

Ongelezen bericht 30 jun 2020 16:18

Zusss schreef: โ†‘
27 jun 2020 15:41

Volgens mij niet hoor, maar zou ze voor de zekerheid even bellen hierover.
Mocht het wel zo zijn, ben je je eigen risico ook kwijt bij een andere PC (voor explantatie) en kost het je ook niets dat consult denk ik zo๐Ÿ˜‰
Succes!! ๐Ÿ€๐Ÿ€
Bedankt zusss๐Ÿ’—
Consult is idd gratis .. en met verwijsbrief dienen ze het in bij de verzekering. Weten jullie of de ha naar 2 artsen kan verwijzen? Mijn huisarts heeft al verwijsbrief gemaakt voor Selms. Hoe hebben jullie dat gedaan als je naar meerdere pc's gaat?
Jettie

Ongelezen bericht 30 jun 2020 16:23

Essi schreef: โ†‘
27 jun 2020 19:34

Niet schrikken van de verschillende reacties hier. Ik had bij van Selms ook geen enkel moment het idee dat hij mijn klachten niet serieus nam.
Aan mij heeft hij ook gevraagd om na een half jaar nog eens te laten weten hoe het met mijn klachten was. Hij heeft me niet een kant op willen sturen om een andere prothese te kiezen, lift te nemen en of lipofilling af te nemen bij hem. Ik kwam met mijn wensen bij hem en zei,
dit is wat ik wil... Hij zie dan is dat wat ik voor je ga doen.
Ik ben op de zelfde dag geopereerd door hem als een andere dame die ik hier op jet forum had ontmoet. Zij was eerst bij een andere arts geweest die haar had wijs gemaakt dat ze een lift nodig zou hebben omdat het er niet mooi meer uit zou zien na de explantatie. Toen ging ze op concult bij arts twee en die zei, een lift?! Je hebt helemaal niets om te liften na de explantatie. Toen kwam ze bij het Jan van Gooyen terecht en van had eigenlijk al de betaling voor explantatie en lift gedaan omdat ze dacht dat ze dat nodig had. Uiteindelijk had ze nog na de betaling een gesprek met van Selms en die zei. Ik ga geen lift bij je uit voeren, dat het je niet nodig. Het geld gaan we terug storten. En geloof me maar dat ze prachtige borsten heeft gekregen na alleen de explantatie! Ook aan haar heeft hij gevraagd te laten weten hoe het met haar gezondheid ging na 6 mnd.
Iedereen heeft zijn eigen gevoel bij het contact van de artsen die ze hebben gezien. Dat is voor iedereen zo persoonlijk. Je moet echt zelf op pad om dat uit te zoeken.
Succes
Liefs essi
Dank Essi voor deze ervaring๐Ÿ’—. De meeste verhalen over Selms klinken goed. Ik ga het zelf ervaren. De explantatie durf ik zeker wel door hem te laten doen. Vind de lipofilling nog wel spannend omdat ik nog geen ervaringen van lipofilling bij hem tegenkom maar zal hij vast ook wel veel ervaring mee hebben.
Jettie

Ongelezen bericht 30 jun 2020 16:26

Esthertje schreef: โ†‘
28 jun 2020 08:44
Ik herken het verhaal over van Selms. Ik had aangegeven een explantatie te willen en niets meer terug. Hij zei dat ik dan plat zou zijn met twee littekens op mijn borstkas, Hij gaf me zelfs nieuwe siliconenimplantaten in handen om te voelen hoe fijn die voelden. Toen was ik wel klaar daar.
Maar er zijn genoeg positieve ervaringen met van Selms. En ik twijfel niet aan zijn kundigheid als arts. Denk dat je wat dat betreft daar prima terecht kunt en hij netjes opereert.
Belangrijk is dat het voor jou goed voelt. Jij moet het ondergaan en moet er verder mee.
Wat vervelend deze ervaring..๐Ÿ’—
Ja idd het moet meteen goed voelen bij een arts.
Ben heel erg benieuwd ...
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 jul 2020 10:11

Goed dat je je dossier opvraagt!๐Ÿ‘
Je kunt altijd om 2 verwijzingen vragen aan je ha. Leg uit waarom.
Succes!๐Ÿ€
Jettie

Ongelezen bericht 31 jul 2020 14:11

Dinsdag bij dr van Selms geweest. Fijne vriendelijke man. Lipofilling gaat bij mij erg lastig worden zegt hij. Te dun, te weinig vet. Moet hij op meerdere plekken weg gaan halen en wat er dan uiteindelijk over blijft zal niet heel veel zijn. Hij zegt dat het qua geld en pijn gewoon niet de moeite zal zijn....

Tijdens het gesprek had ik sterk het gevoel om dan alleen explantatie te doen en te kijken of ik mijn kleine borsten kan accepteren. Ik had hiervoor geen borstweefsel dus ben wel bang dat ik weer zo plat zal zijn. Pc zegt dat idd klein zullen zijn maar niet lelijk. Vel is nog mooi stevig zei hij.

Meteen echo gehad en gelukkig zijn ze na 16 jaar nog intact en weinig kapselvorming.

Nu blijf ik twijfelen over lipofilling. Zitten hier meer slanke vrouwen lees ik waarbij het ook is gelukt. Volgens pc kans op putten als je eigenlijk te slank bent voor liposuctie. Iemand hier die putjes in huid heeft overgehouden op de plekken waar vet weg is gehaald?
Ik ben nu zo blij met wat ik heb maar wil de siliconen eruit. Vind de keuze wel of geen lipofilling zo ontzettend lastig?!?!
Essi

Ongelezen bericht 31 jul 2020 18:05

Ik snap dat je het moeilijk vindt. Het is ook lastig. Er zijn idd dunne dames bij wie lipo gedaan is. Het is dus idd goed te doen. Maar niet elke arts zal het zien zitten. De keuze is aan jou...
Ik ben ervan overtuigd dat Niessen het kan en het w.s ook zal voorstellen.
Toch denk ik dat van Selms heel goed in kan schatten met wat voor borst jij straks zonder implantaat zal eindigen. Een kleine stevige borst is niet lelijk, maar het is wat je zelf wil.
Succes
Liefs essi
Marinde

Ongelezen bericht 31 jul 2020 21:25

Hoi jettie
Ik heb ook heel getwijfeld, en ben uiteindelijk toch gegaan voor alleen explantatie
Mocht ik niet tevreden zijn
Wat ik niet Denk trouwens
Dan kan ik ooit altijd nog lipo doen
Sucses met jou keuze
Liefs marinde
Roos1210

Ongelezen bericht 31 jul 2020 22:12

Hi Jettie,

Dr van Selms gaf bij mij idd ook aan dat lipofilling geen optie was. Ben daarna nog bij dr. Niessen en dr. Kappel geweest en die zeggen beide dat het wel kan. Ik las dat je al een afspraak bii Niessen hebt staan. Ben benieuwd!
Succes met je keuze!
Sammie

Ongelezen bericht 31 jul 2020 23:04

moeilijke en lastige keus he. Ook omdat zoveel mensen zoveel andere dingen zeggen. En ervaren. Voor iedereen anders.
En nu vooral naar jezelf luisteren en voelen wat het prettigste voelt. Waar sta je direct achter. Wat is je eerste gevoel.
Je hebt nog een consult staan. Zolang je twijfelt kan je erheen en kijken wat het beste bij jou past.
Als je het weet dan weet je het. En dan mag je daarop vertrouwen.
En tot de tijd dat je geopereerd wordt zal je nog 100 keer twijfelen. Maar das onzekerheid voor het "onbekende " . Dat is normaal en heeft iedereen volgens mij gehad.

Vertrouw jezelf. En het mooie is, alles is goed. Elke keuze die je maakt is goed. Want het is jou keuze.
En als je later anders denkt over dingen dan kan je altijd je keuze nog herzien en nieuwe beslissingen maken.

Veel succes op jou weg.
Het komt wel goed.
Liefs Sammie
Plaats reactie

Terug naar โ€œStel jezelf voor (cosmetisch)โ€