Ik heb juist de ervaring dat dr. van Selms heel erg mijn klachten serieus neemt. Hij heeft er zelfs voor gezorgd dat ik geรฏnterviewd werd door de pr dame van de Jan van Goyen kliniek om mijn verhaal te vertellen. Hij wilde leren van mijn klachten en me horen over 3 maanden en 6 maanden om te kijken hoe het gaat met me. Hij zegt dat ze (PC's) nog te wwinig weten van deze klachten en dat er nog veel te leren valt.
Zo zie je maar weer dat iedereen een andere ervaring heeft, iets anders voelt. Dingen anders interperteerd. En dat de situatie voor iedereen anders is. Klachten enz lijken wel op elkaar en veel hebben hetzelfde gevoel maar het is juist zo enorm uniek bij iedereen, dit ziektebeeld. En daar hoort ook bij dat er voor iedereen een arts is die daarbij hoort.
Ik had eerst een consult bij van Selms staan en bij Niessen. Ik voelde me heel goed bij van Selm en heb Niessen afgebeld. ( ook omdat ik geen tijd meer wilde verliezen en zsm die dingen eruit wilde. En ik dacht wat goed voelt voelt goed. Ik ben een erg gevoels mensje )
Maar misschien heeft iemand anders juist een precies andersom ervaring.
Heel erg belangrijk dat je luistert naar jezelf. Ik kan blij en tevreden zijn met van Selms en jij kan je minder op je gemak voelen bij hem. Of voelen dat hij jou niet serieus neemt terwijl ik dat gevoel heel erg wel had. Juist de eerste de me serieus nam.
Ga op consult bij beidde en maak dan je keus.
Het is heel goed en heel fijn en oh zo belangrijk dat we hier onze ervaringen delen en je hebt er zeker heel erg veel aan maar het zijn niet allemaal feiten. Veel zijn ook gevoelens en moment opname wellicht. Wat vind jij belangrijk, voel jij je gehoord in wat je wilt vertellen, in wat je hebt mee gemaakt. Heb je tijd gekregen om alles te vertellen. Dat kan je alleen maar weten als je bent geweest.
Vertel en vraag alles wat je wilt. Ik kan wel een heel betoog houden waarom ik vind dat van Selms goed is maar beter maak je zelf een ervaring.
De artsen die hier beschreven staan op de lijst zijn erg met ons begaan en hebben echt het beste met ons voor. Maar ook zij zijn mensen en allemaal anders en hebben allemaal een eigen idee bij wat het beste is. En jij hebt weer een idee en gevoel bij wat voor jou persoonlijk heel erg belangrijk is en daar is echt een match in te vinden.
Heel fijn ook als je partner mee luistert want jij hoort mss maar de helft. De mijne ging gelukkig mee en dat was heel fijn.
Veel leifs en succes. Ik weet zeker dat je een match vind in een Arts en dat je de juiste beslissing kan maken voor jezelf. Vertrouw op jou eigen gevoel en als je je keuze hebt gemaakt vertrouw daar dan ook op. Het komt goed