Voorstel topic EvaSarah (oa. vergrote schildklier en miskraam)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Zusss

Ongelezen bericht 26 jul 2020 08:26

EvaSarah schreef: ↑
25 jul 2020 23:58
Zusss schreef: ↑
25 jul 2020 22:16
25 jul 2020 17:02
Zenuwachtig 😟 maandag de scan van hals en schildklier πŸ™ˆ en woensdagmiddag afspraak bij de internist..
Ik heb alvast een lijstje gemaakt met wat ik voel merk lichamelijk zodat ik niks vergeet...
En dan ik de avond de afspraak bij Bergman..

Herkennen jullie ook het heftige reageren (lichamelijk) op van alles? Bijvoorbeeld als ik ga sporten dat mijn hartslag mega hoog word en ik overal extra gevoelig op reageer...
pijn in oksels komen bijna niet meer met vlagen maar bijna dagelijks 😞. Vermoeidheid en toch slecht slapen.. sinds drie dagen ook weer last van hals en nek.. hoofdpijn.. maar ik heb ook weer menstruatie gehad precies een maand na mijn miskraam dus blijkbaar heeft afwachten wel mijn lichaam geholpen zijn normale hormoonhuishouden op te pakken..

Spannend hoor! Snap je zenuwen.
Heel veel succes!!πŸ˜˜πŸ’•
En ja zeker herkenbaar na inspanning meer ellende...moet zeggen na explantatie is dat wel verbeterd.
Knuf voor jouπŸ˜˜πŸ’•
Thanks! Veel andere dingen doen helpt wel voor afleiding πŸ™ˆ
Ik hoop ook echt dat het bij mij gaat verbeteren vooral voor ons jonge gezin πŸ™„ liever een moeder met lekker veel energie! Ik hoop dat alles spoedig verloopt en ik snel geholpen kan om deze troep uit mijn lichaam te laten halen ❀️ Dikke knuffel terug
Ja snap ik zo goed..ik vind het ook verschrikkelijk met de kids...had zo anders kunnen zijn, maar ja...

Hoop ook dat ze je snel kunnen helpen. Succes nogmaals!!!πŸ€πŸ€πŸ’œ
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Essi

Ongelezen bericht 27 jul 2020 09:30

Succes vandaag en woensdag. Laat even weten hoe het ging.
Liefs essi
EvaSarah

Ongelezen bericht 27 jul 2020 09:53

Op de echo van hals en schildklier was volgens de echosocpist niets raars te zien πŸ™ˆ
Maar even woensdag afwachten wat de internist ervan zegt!
Stap 1 gedaan 😏
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Sammie

Ongelezen bericht 28 jul 2020 11:41

Stap 1 gehad. Goed zo.
Stapje voor stapje
EvaSarah

Ongelezen bericht 29 jul 2020 16:06

Stap 2: Internist ziet een vaag beeld kan geen conclusies trekken... wel een pijnlijke linker borst die groter is dan rechts (was mij de laatste tijd zelf ook opgevallen) hij adviseert verder onderzoek door pc. Wel een uitgebreid bloedonderzoek daarvoor word ik 4 augustus voor terug gebeld...
Echo en schildklier waren in orde (subklinisch maar niet erg om zoveel klachten te hebben) gelukkig!
Vanavond de eerste afspraak bij Bergman Mij benieuwen

X
EvaSarah

Ongelezen bericht 29 jul 2020 20:22

Vanavond bij de Bergman clinic geweest... arts was prima daarna naar de consulent? Ging in 2005 nog niet zo πŸ˜‚ zij begon over mentor protheses... ik zei ik wil ze niet meer! Eerst moet mijn Hb op pijl zijn (duurt nog even). Morgen een verwijzing voor echo via de huisarts aanvragen of is een mri beter?

Sowieso nog 10 augustus naar van Selms πŸ˜‰
Sammie

Ongelezen bericht 30 jul 2020 10:56

goed. Weer meer stappen gehad.

Jammer van het advies voor mentor maar dat doen er helaas nog meer. Goed dat je verteld hebt wat jij wilt en vind.
Volgens mij zien ze meer op een mri dan op een echo maar op een mei is ook niet altijd alles te zien. Soms zien ze zelfs geen scheur en dan met verwijderen wel.
Dr v Selms vraagt sowieso een echo aan. Kan bij hem in de kliniek. Meestal dezelfde week nog.

Veel succes met je verdere stappen. Je bent goed onderweg
Liefs Sammie
Zusss

Ongelezen bericht 30 jul 2020 12:01

29 jul 2020 20:22
Vanavond bij de Bergman clinic geweest... arts was prima daarna naar de consulent? Ging in 2005 nog niet zo πŸ˜‚ zij begon over mentor protheses... ik zei ik wil ze niet meer! Eerst moet mijn Hb op pijl zijn (duurt nog even). Morgen een verwijzing voor echo via de huisarts aanvragen of is een mri beter?

Pfff...wat erg hè dat advies...

Succes bij Van Selms!!
Ga je nog meer PC's bezoeken?

Wat beter is weet ik niet...
SuccesπŸ€πŸ€
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
EvaSarah

Ongelezen bericht 30 jul 2020 13:38

Sammie schreef: ↑
30 jul 2020 10:56
goed. Weer meer stappen gehad.

Jammer van het advies voor mentor maar dat doen er helaas nog meer. Goed dat je verteld hebt wat jij wilt en vind.
Volgens mij zien ze meer op een mri dan op een echo maar op een mei is ook niet altijd alles te zien. Soms zien ze zelfs geen scheur en dan met verwijderen wel.
Dr v Selms vraagt sowieso een echo aan. Kan bij hem in de kliniek. Meestal dezelfde week nog.

Veel succes met je verdere stappen. Je bent goed onderweg
Liefs Sammie
Nou echt hè! Ik zit daar met pijn en klachten... pfff en dan zeggen die mentor zijn nummer 1..
Bergman wilde al een echo... maar hij zei regel maar via je huisarts πŸ™„ Dus ik bel de huisarts, assistent zegt raar dat moeten zij zelf aanvragen... tjonge. Nu word ik gebeld door de huisarts... en de assistent zei ga ook eerst maar naar van Selms..
Als ik de huisarts spreek ga ik gewoon die echo of mri vragen ga niet wachten... haha
Dan kom ik ook bij van Selms met meer info en ook mijn bloeduitslagen.

Thanks weer voor jullie support ❀️ Het blijft spannend maar ik moet deze weg bewandelen en jullie zijn een grote steun!
EvaSarah

Ongelezen bericht 30 jul 2020 13:42

Zusss schreef: ↑
30 jul 2020 12:01
29 jul 2020 20:22

Pfff...wat erg hè dat advies...

Succes bij Van Selms!!
Ga je nog meer PC's bezoeken?

Wat beter is weet ik niet...
SuccesπŸ€πŸ€
Nou echt! Ze vroeg eerst hoe gaat het met je! Ik huilen... (pijnen worden meer na de miskraam 😞) ik zeg ik heb vet veel pijn en word daar wakker van in de nachten en heb het de hele dag door... en daarna gewoon over die mentor beginnen... en zeggen tja ze waren vroeger niet zoals nu 🀯 dus ze bevestigde alleen maar mijn vermoeden dat die linker gewoon niet in orde is...

Nog even dan kan ik naar van Selms en heb ik ook hopelijk meer duidelijkheid dmv een echo of mri..

Liefs EvaSarah
Essi

Ongelezen bericht 30 jul 2020 13:55

Lieve EvaSarah,
Typisch geval van een arts die niet kan luisteren. Hahaha, je komt met klachten en ipv te luisteren hebben ze al bijna een nieuw setje gegeven!
Ik hoop dat je na je bezoek aan van Selms een beter gevoel kan over houden.
Je bent op de goede weg!
Liefs essi
EvaSarah

Ongelezen bericht 30 jul 2020 16:01

Echo verwijzing van mijn huisarts gekregen ❀️ Zij vond het maar vreemd dat de Bergman dit zelf niet regelt... naja teken aan de wand dat ik daar al niet heen wil πŸ™ˆ

Nu kan ik zelf kijken waar ik snel terecht kan voor een echo πŸ‘Œ en moet ik wel beelden meekrijgen anders hebben er nog niks aan 😞
Sammie

Ongelezen bericht 30 jul 2020 21:45

Oh fijn. Gelukkig wordt je gehoord door de huisarts.
Succes verder
We leven met je mee
Xxx Sammie
EvaSarah

Ongelezen bericht 31 jul 2020 17:51

Sammie schreef: ↑
30 jul 2020 21:45
Oh fijn. Gelukkig wordt je gehoord door de huisarts.
Succes verder
We leven met je mee
Xxx Sammie
Ja echt! De assistent is soms wat bot maar de huisarts is echt een topper!
Ik heb de verwijzing opgehaald en ga maandag even naar de jvg bellen om te kijken of het via hun kan zodat ze meteen de beelden hebben ❀️ Even overleg! Ik sprak weer iemand in mijn omgeving die door hem is geholpen en zeer tevreden 😊 dus dat geeft de mens hoop!
Essi

Ongelezen bericht 31 jul 2020 18:06

Klinkt goed!
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”