Ja snap ik zo goed..ik vind het ook verschrikkelijk met de kids...had zo anders kunnen zijn, maar ja...EvaSarah schreef: β25 jul 2020 23:58Thanks! Veel andere dingen doen helpt wel voor afleidingZusss schreef: β25 jul 2020 22:16EvaSarah schreef: β25 jul 2020 17:02Zenuwachtigmaandag de scan van hals en schildklier
en woensdagmiddag afspraak bij de internist..
Ik heb alvast een lijstje gemaakt met wat ik voel merk lichamelijk zodat ik niks vergeet...
En dan ik de avond de afspraak bij Bergman..
Herkennen jullie ook het heftige reageren (lichamelijk) op van alles? Bijvoorbeeld als ik ga sporten dat mijn hartslag mega hoog word en ik overal extra gevoelig op reageer...
pijn in oksels komen bijna niet meer met vlagen maar bijna dagelijks. Vermoeidheid en toch slecht slapen.. sinds drie dagen ook weer last van hals en nek.. hoofdpijn.. maar ik heb ook weer menstruatie gehad precies een maand na mijn miskraam dus blijkbaar heeft afwachten wel mijn lichaam geholpen zijn normale hormoonhuishouden op te pakken..
Spannend hoor! Snap je zenuwen.
Heel veel succes!!
En ja zeker herkenbaar na inspanning meer ellende...moet zeggen na explantatie is dat wel verbeterd.
Knuf voor jou![]()
Ik hoop ook echt dat het bij mij gaat verbeteren vooral voor ons jonge gezinliever een moeder met lekker veel energie! Ik hoop dat alles spoedig verloopt en ik snel geholpen kan om deze troep uit mijn lichaam te laten halen
Dikke knuffel terug
Hoop ook dat ze je snel kunnen helpen. Succes nogmaals!!!