Voorstel topic EvaSarah (oa. vergrote schildklier en miskraam)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 jul 2020 20:19

Goede keuze!πŸ‘πŸ˜€
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
EvaSarah

Ongelezen bericht 13 jul 2020 20:24

Luna schreef: ↑
13 jul 2020 20:19
Goede keuze!πŸ‘πŸ˜€
Ja dat begreep ik ook! Morgen ga ik bellen! πŸ€“ altijd weer spannend maar ik zie zijn naam hier ook veel voorbij komen ❀️
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 jul 2020 20:48

EvaSarah schreef: ↑
13 jul 2020 20:24
Luna schreef: ↑
13 jul 2020 20:19
Goede keuze!πŸ‘πŸ˜€
Ja dat begreep ik ook! Morgen ga ik bellen! πŸ€“ altijd weer spannend maar ik zie zijn naam hier ook veel voorbij komen ❀️
πŸ’ͺ😘😴
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Essi

Ongelezen bericht 13 jul 2020 22:43

Ik ben een jaar geleden door hem geholpen en ben nog steeds erg blij met mijn keuze.
Goed dat je je oriΓ«nteert door verschillende artsen te bezoeken.
Succes
Liefs essi
EvaSarah

Ongelezen bericht 13 jul 2020 23:16

Essi schreef: ↑
13 jul 2020 22:43
Ik ben een jaar geleden door hem geholpen en ben nog steeds erg blij met mijn keuze.
Goed dat je je oriΓ«nteert door verschillende artsen te bezoeken.
Succes
Liefs essi
Hoi Essie,

Dat las ik iid! Morgen ga ik bellen voor een intake.. en dan eerst op vakantie πŸ™ˆ na de vakantie de malle molen in... dus dit gaan we er ook gewoon bij doen!
Ik ben wel ontzettend bang dat ik weinig over hou na twee keer borstvoeding en hiervoor een cup 75A... dus ga eerst goed kijken welke mogelijkheden er zijn en niet over één nacht ijs ❀️
Had jij ook met lipofilling? Ik twijfel enorm... maar ik denk dat ik moet wachten tot de artsen daar iets over hebben gezegd..

Liefs
Essi

Ongelezen bericht 16 jul 2020 20:44

Nee, ik heb heel bewust niet voor lipofilling gekozen. Ik was ook bang voor het eindresultaat. Had implantaten in totaal 20 jaar. Ook borstvoeding gegeven en natuurlijk niet meer zo jong. Mijn foto's kun je hier op het forum vinden. Ik zou zeggen oordeel zelfπŸ˜‰
Volgens mij moet je zoeken op operatie foto's van essi
Ofzo iets.
Succes
Liefs essi
EvaSarah

Ongelezen bericht 21 jul 2020 11:11

10 augustus afspraak bij dokter van Selms πŸ‘Œβ€οΈ
Sammie

Ongelezen bericht 21 jul 2020 13:00

Goed zo. Fijn, redelijk snel.
Ben benieuwd hoe jij het consult ervaart.

Ik las dat je op vakantie gaat eerst. Geniet ervan en doe voorzichtig. Lekker je hoofdje even loslaten en rust geven. De rest komt later.

Liefs Sammie
EvaSarah

Ongelezen bericht 21 jul 2020 16:24

Sammie schreef: ↑
21 jul 2020 13:00

Ik las dat je op vakantie gaat eerst. Geniet ervan en doe voorzichtig. Lekker je hoofdje even loslaten en rust geven. De rest komt later.

Liefs Sammie
Het is heerlijk we zitten in Spanje ❀️ Vrijdag rijden we terug en dan ga ik eerst maandag voor een echo van hals en schildklier πŸ˜“ en de woensdag daarop naar de internist en in de avond naar Bergman πŸ˜‰ maar voorkeur gaat nu al naar van Selms.. de assistenten waren aan de telefoon al een wereld van verschil 😳
En ik ben zeker nog twee maanden onderweg tot mijn Hb weer normaal is... dus neem sowieso de tijd πŸ‘Œ
En woensdag iig eerst al mijn klachten bespreken met de internist en ik vind het best spannend allemaal...
ik ben ook heel benieuwd wat ze verwachten als resultaat (voor bv 75A πŸ™„) maar ik ben niet bang voor kleine borsten maar wel slappe hap en rimpels πŸ˜‚ na bij elkaar 4 jaar borstvoeding πŸ™ˆ
Ik ben iig een stuk meer ontspannen dan een paar weken geleden πŸ₯° en ga vanmiddag ook weer sinds een lange tijd paardrijden 😍
Essi

Ongelezen bericht 22 jul 2020 20:26

21 jul 2020 16:24

Liefs Sammie
Het is heerlijk we zitten in Spanje ❀️ Vrijdag rijden we terug en dan ga ik eerst maandag voor een echo van hals en schildklier πŸ˜“ en de woensdag daarop naar de internist en in de avond naar Bergman πŸ˜‰ maar voorkeur gaat nu al naar van Selms.. de assistenten waren aan de telefoon al een wereld van verschil 😳
En ik ben zeker nog twee maanden onderweg tot mijn Hb weer normaal is... dus neem sowieso de tijd πŸ‘Œ
En woensdag iig eerst al mijn klachten bespreken met de internist en ik vind het best spannend allemaal...
ik ben ook heel benieuwd wat ze verwachten als resultaat (voor bv 75A πŸ™„) maar ik ben niet bang voor kleine borsten maar wel slappe hap en rimpels πŸ˜‚ na bij elkaar 4 jaar borstvoeding πŸ™ˆ
Ik ben iig een stuk meer ontspannen dan een paar weken geleden πŸ₯° en ga vanmiddag ook weer sinds een lange tijd paardrijden 😍
Leuk dat je een afspraak hebt staan bij van Selms. Ben nieuwsgierig naar jou ervaring straks. Ik heb zelf ook ervaring met de Bergman en van Selms hahaha. Lekker dat je er nu even tussen uit bent. Is het te doen nu Spanje? Ivm de coronamaatregelen?
Liefs essi
EvaSarah

Ongelezen bericht 22 jul 2020 21:14

Essi schreef: ↑
22 jul 2020 20:26
21 jul 2020 16:24

Liefs Sammie
Leuk dat je een afspraak hebt staan bij van Selms. Ben nieuwsgierig naar jou ervaring straks. Ik heb zelf ook ervaring met de Bergman en van Selms hahaha. Lekker dat je er nu even tussen uit bent. Is het te doen nu Spanje? Ivm de coronamaatregelen?
Liefs essi
Redelijk goed hoor overal buiten met mondkapje 😷. Als je zit of op het strand zit mag je het mondkapje af.. dus eigenlijk alleen als je jezelf verplaatst. Spanjaarden houden totaal geen afstand dus dan is mondkapje prima. En we vermijden de drukte πŸ™ˆ
Wij zitten in SAN SebastiΓ‘n dus net over de grens!
Oké geinig. Ik vond de assistent met de afspraak maken al een wereld van verschil 😳 Bergman nee joh kunnen een leven lang blijven zitten... bij JvG begripvol en begreep waarom ik om dokter van Selms vroeg!
Ik laat het wel weten aankomende woensdag bij Bergman. Blijft iets spannends...
Sammie

Ongelezen bericht 23 jul 2020 16:38

Het is zeker wen spannende tijd.fijn dat je even de tijd kan nemen. Niet fijn waarom maar zo is het nu even voor je.
Volgens mij is iedereen wel een beetje angstig voor het resultaat. Hoort erbij. Kan wel zeggen komt goed maar dat moet je eerst zelf ervaren voordat je dat geloofd.

Geniet van je vakantie en een beetje rust.
Liefs Sammie
EvaSarah

Ongelezen bericht 25 jul 2020 17:02

Zenuwachtig 😟 maandag de scan van hals en schildklier πŸ™ˆ en woensdagmiddag afspraak bij de internist..
Ik heb alvast een lijstje gemaakt met wat ik voel merk lichamelijk zodat ik niks vergeet...
En dan ik de avond de afspraak bij Bergman..

Herkennen jullie ook het heftige reageren (lichamelijk) op van alles? Bijvoorbeeld als ik ga sporten dat mijn hartslag mega hoog word en ik overal extra gevoelig op reageer...
pijn in oksels komen bijna niet meer met vlagen maar bijna dagelijks 😞. Vermoeidheid en toch slecht slapen.. sinds drie dagen ook weer last van hals en nek.. hoofdpijn.. maar ik heb ook weer menstruatie gehad precies een maand na mijn miskraam dus blijkbaar heeft afwachten wel mijn lichaam geholpen zijn normale hormoonhuishouden op te pakken..
Zusss

Ongelezen bericht 25 jul 2020 22:16

25 jul 2020 17:02
Zenuwachtig 😟 maandag de scan van hals en schildklier πŸ™ˆ en woensdagmiddag afspraak bij de internist..
Ik heb alvast een lijstje gemaakt met wat ik voel merk lichamelijk zodat ik niks vergeet...

Herkennen jullie ook het heftige reageren (lichamelijk) op van alles? Bijvoorbeeld als ik ga sporten dat mijn hartslag mega hoog word en ik overal extra gevoelig op reageer...
pijn in oksels komen bijna niet meer met vlagen maar bijna dagelijks 😞. Vermoeidheid en toch slecht slapen.. sinds drie dagen ook weer last van hals en nek.. hoofdpijn.. maar ik heb ook weer menstruatie gehad precies een maand na mijn miskraam dus blijkbaar heeft afwachten wel mijn lichaam geholpen zijn normale hormoonhuishouden op te pakken..

Spannend hoor! Snap je zenuwen.
Heel veel succes!!πŸ˜˜πŸ’•
En ja zeker herkenbaar na inspanning meer ellende...moet zeggen na explantatie is dat wel verbeterd.
Knuf voor jouπŸ˜˜πŸ’•
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
EvaSarah

Ongelezen bericht 25 jul 2020 23:58

Zusss schreef: ↑
25 jul 2020 22:16
25 jul 2020 17:02

Spannend hoor! Snap je zenuwen.
Heel veel succes!!πŸ˜˜πŸ’•
En ja zeker herkenbaar na inspanning meer ellende...moet zeggen na explantatie is dat wel verbeterd.
Knuf voor jouπŸ˜˜πŸ’•
Thanks! Veel andere dingen doen helpt wel voor afleiding πŸ™ˆ
Ik hoop ook echt dat het bij mij gaat verbeteren vooral voor ons jonge gezin πŸ™„ liever een moeder met lekker veel energie! Ik hoop dat alles spoedig verloopt en ik snel geholpen kan om deze troep uit mijn lichaam te laten halen ❀️ Dikke knuffel terug
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”