Voorstel topic EvaSarah (oa. vergrote schildklier en miskraam)
Goede keuze!

Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Essie,
Dat las ik iid! Morgen ga ik bellen voor een intake.. en dan eerst op vakantie
Ik ben wel ontzettend bang dat ik weinig over hou na twee keer borstvoeding en hiervoor een cup 75A... dus ga eerst goed kijken welke mogelijkheden er zijn en niet over één nacht ijs
Had jij ook met lipofilling? Ik twijfel enorm... maar ik denk dat ik moet wachten tot de artsen daar iets over hebben gezegd..
Liefs
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Nee, ik heb heel bewust niet voor lipofilling gekozen. Ik was ook bang voor het eindresultaat. Had implantaten in totaal 20 jaar. Ook borstvoeding gegeven en natuurlijk niet meer zo jong. Mijn foto's kun je hier op het forum vinden. Ik zou zeggen oordeel zelf
Volgens mij moet je zoeken op operatie foto's van essi
Ofzo iets.
Succes
Liefs essi
Volgens mij moet je zoeken op operatie foto's van essi
Ofzo iets.
Succes
Liefs essi
Het is heerlijk we zitten in Spanje
En ik ben zeker nog twee maanden onderweg tot mijn Hb weer normaal is... dus neem sowieso de tijd
En woensdag iig eerst al mijn klachten bespreken met de internist en ik vind het best spannend allemaal...
ik ben ook heel benieuwd wat ze verwachten als resultaat (voor bv 75A
Ik ben iig een stuk meer ontspannen dan een paar weken geleden π₯° en ga vanmiddag ook weer sinds een lange tijd paardrijden
Leuk dat je een afspraak hebt staan bij van Selms. Ben nieuwsgierig naar jou ervaring straks. Ik heb zelf ook ervaring met de Bergman en van Selms hahaha. Lekker dat je er nu even tussen uit bent. Is het te doen nu Spanje? Ivm de coronamaatregelen?EvaSarah schreef: β21 jul 2020 16:24Het is heerlijk we zitten in SpanjeVrijdag rijden we terug en dan ga ik eerst maandag voor een echo van hals en schildklier
en de woensdag daarop naar de internist en in de avond naar Bergman
maar voorkeur gaat nu al naar van Selms.. de assistenten waren aan de telefoon al een wereld van verschil
En ik ben zeker nog twee maanden onderweg tot mijn Hb weer normaal is... dus neem sowieso de tijd
En woensdag iig eerst al mijn klachten bespreken met de internist en ik vind het best spannend allemaal...
ik ben ook heel benieuwd wat ze verwachten als resultaat (voor bv 75A) maar ik ben niet bang voor kleine borsten maar wel slappe hap en rimpels
na bij elkaar 4 jaar borstvoeding
![]()
Ik ben iig een stuk meer ontspannen dan een paar weken geleden π₯° en ga vanmiddag ook weer sinds een lange tijd paardrijden![]()
Liefs essi
Redelijk goed hoor overal buiten met mondkapjeEssi schreef: β22 jul 2020 20:26Leuk dat je een afspraak hebt staan bij van Selms. Ben nieuwsgierig naar jou ervaring straks. Ik heb zelf ook ervaring met de Bergman en van Selms hahaha. Lekker dat je er nu even tussen uit bent. Is het te doen nu Spanje? Ivm de coronamaatregelen?EvaSarah schreef: β21 jul 2020 16:24Het is heerlijk we zitten in SpanjeVrijdag rijden we terug en dan ga ik eerst maandag voor een echo van hals en schildklier
en de woensdag daarop naar de internist en in de avond naar Bergman
maar voorkeur gaat nu al naar van Selms.. de assistenten waren aan de telefoon al een wereld van verschil
ik ben ook heel benieuwd wat ze verwachten als resultaat (voor bv 75A) maar ik ben niet bang voor kleine borsten maar wel slappe hap en rimpels
na bij elkaar 4 jaar borstvoeding
![]()
Ik ben iig een stuk meer ontspannen dan een paar weken geleden π₯° en ga vanmiddag ook weer sinds een lange tijd paardrijden![]()
Liefs essi
Wij zitten in SAN SebastiΓ‘n dus net over de grens!
OkΓ© geinig. Ik vond de assistent met de afspraak maken al een wereld van verschil
Ik laat het wel weten aankomende woensdag bij Bergman. Blijft iets spannends...
Het is zeker wen spannende tijd.fijn dat je even de tijd kan nemen. Niet fijn waarom maar zo is het nu even voor je.
Volgens mij is iedereen wel een beetje angstig voor het resultaat. Hoort erbij. Kan wel zeggen komt goed maar dat moet je eerst zelf ervaren voordat je dat geloofd.
Geniet van je vakantie en een beetje rust.
Liefs Sammie
Volgens mij is iedereen wel een beetje angstig voor het resultaat. Hoort erbij. Kan wel zeggen komt goed maar dat moet je eerst zelf ervaren voordat je dat geloofd.
Geniet van je vakantie en een beetje rust.
Liefs Sammie
Zenuwachtig
maandag de scan van hals en schildklier
en woensdagmiddag afspraak bij de internist..
Ik heb alvast een lijstje gemaakt met wat ik voel merk lichamelijk zodat ik niks vergeet...
En dan ik de avond de afspraak bij Bergman..
Herkennen jullie ook het heftige reageren (lichamelijk) op van alles? Bijvoorbeeld als ik ga sporten dat mijn hartslag mega hoog word en ik overal extra gevoelig op reageer...
pijn in oksels komen bijna niet meer met vlagen maar bijna dagelijks
. Vermoeidheid en toch slecht slapen.. sinds drie dagen ook weer last van hals en nek.. hoofdpijn.. maar ik heb ook weer menstruatie gehad precies een maand na mijn miskraam dus blijkbaar heeft afwachten wel mijn lichaam geholpen zijn normale hormoonhuishouden op te pakken..
Ik heb alvast een lijstje gemaakt met wat ik voel merk lichamelijk zodat ik niks vergeet...
Herkennen jullie ook het heftige reageren (lichamelijk) op van alles? Bijvoorbeeld als ik ga sporten dat mijn hartslag mega hoog word en ik overal extra gevoelig op reageer...
pijn in oksels komen bijna niet meer met vlagen maar bijna dagelijks
EvaSarah schreef: β25 jul 2020 17:02Zenuwachtigmaandag de scan van hals en schildklier
pijn in oksels komen bijna niet meer met vlagen maar bijna dagelijks. Vermoeidheid en toch slecht slapen.. sinds drie dagen ook weer last van hals en nek.. hoofdpijn.. maar ik heb ook weer menstruatie gehad precies een maand na mijn miskraam dus blijkbaar heeft afwachten wel mijn lichaam geholpen zijn normale hormoonhuishouden op te pakken..
Spannend hoor! Snap je zenuwen.
Heel veel succes!!
En ja zeker herkenbaar na inspanning meer ellende...moet zeggen na explantatie is dat wel verbeterd.
Knuf voor jou
In 2020 bevrijd na 20 jaar 
Op naar een gezond(er) lichaam β
Op naar een gezond(er) lichaam β
Thanks! Veel andere dingen doen helpt wel voor afleidingZusss schreef: β25 jul 2020 22:16EvaSarah schreef: β25 jul 2020 17:02Zenuwachtigmaandag de scan van hals en schildklier
pijn in oksels komen bijna niet meer met vlagen maar bijna dagelijks. Vermoeidheid en toch slecht slapen.. sinds drie dagen ook weer last van hals en nek.. hoofdpijn.. maar ik heb ook weer menstruatie gehad precies een maand na mijn miskraam dus blijkbaar heeft afwachten wel mijn lichaam geholpen zijn normale hormoonhuishouden op te pakken..
Spannend hoor! Snap je zenuwen.
Heel veel succes!!
En ja zeker herkenbaar na inspanning meer ellende...moet zeggen na explantatie is dat wel verbeterd.
Knuf voor jou![]()
Ik hoop ook echt dat het bij mij gaat verbeteren vooral voor ons jonge gezin