Hoi Essi,Essi schreef: β09 jun 2020 21:22Ik zat nog even terug te lezen en zag ook je vraag over wat je aan moet/krijgt na de operatie.Maxime schreef: β08 jun 2020 21:01Hoi stoere vrouwen,
Ik begreep van de OK-planning dat de explantatie ongeveer een uur zal duren en dat ik in totaal ongeveer 5 uur in de kliniek zal zijn. Op de Amerikaanse FB-pagina lees ik dat sommige operaties (alleen explantatie) alleen al 3-6 uur duren... Mijn vraag: hoelang duurde jullie operatie? Is het normaal dat de operatie βmaarβ 1 uur duurt?
Ik word dus 23 juni door dr. van Selms geopereerd in de Jan van Goyen kliniek in Amsterdam.
Liefs,
Maxime
Bij het Jan van Gooyen krijg je een operatie b.h aan. Hij zit echt heel lekker en is van een goed merk. Ik heb zelf van dat merk nog een b.h bij gekocht zodat ik steeds een schone had. Je hoeft dus zelf geen b.h aan te schaffen voor de operatie of mee te nemen naar de kliniek.
Ik was ook met een uur klaar of iets langer. Het bij komen na de operatie gaat super bij het Jan van Gooyen. Ik ben altijd heel slecht als ik uit een narcose kom, maar ik was kip lekker. En ook heel vlug echt wakker. Iets drinken, eten, plassen en weer naar huis. Echt het zal wel te maken hebben met de manier van werken daar, maar ik heb nog niet gelezen dat er iemand heel slecht uit de narcose is gekomen of misselijk was.
Je bent in goede handen daar.
Liefs essi
Nog heel erg bedankt voor je berichtje! Ik word dadelijk om 13.15 uur geopereerd, zal laten weten hoe het is gegaan