Hoi! Maxime (27 jaar): vergroting in 8/11, klachten sinds 10/18, explantatie in 6/20!

Protheses vanwege cosmetische reden.
Maxime

Ongelezen bericht 23 jun 2020 09:43

Essi schreef: ↑
09 jun 2020 21:22
Maxime schreef: ↑
08 jun 2020 21:01
Hoi stoere vrouwen πŸ’›,

Ik begreep van de OK-planning dat de explantatie ongeveer een uur zal duren en dat ik in totaal ongeveer 5 uur in de kliniek zal zijn. Op de Amerikaanse FB-pagina lees ik dat sommige operaties (alleen explantatie) alleen al 3-6 uur duren... Mijn vraag: hoelang duurde jullie operatie? Is het normaal dat de operatie β€˜maar’ 1 uur duurt? πŸ˜•

Ik word dus 23 juni door dr. van Selms geopereerd in de Jan van Goyen kliniek in Amsterdam.

Liefs,

Maxime
Ik zat nog even terug te lezen en zag ook je vraag over wat je aan moet/krijgt na de operatie.
Bij het Jan van Gooyen krijg je een operatie b.h aan. Hij zit echt heel lekker en is van een goed merk. Ik heb zelf van dat merk nog een b.h bij gekocht zodat ik steeds een schone had. Je hoeft dus zelf geen b.h aan te schaffen voor de operatie of mee te nemen naar de kliniek.
Ik was ook met een uur klaar of iets langer. Het bij komen na de operatie gaat super bij het Jan van Gooyen. Ik ben altijd heel slecht als ik uit een narcose kom, maar ik was kip lekker. En ook heel vlug echt wakker. Iets drinken, eten, plassen en weer naar huis. Echt het zal wel te maken hebben met de manier van werken daar, maar ik heb nog niet gelezen dat er iemand heel slecht uit de narcose is gekomen of misselijk was.
Je bent in goede handen daar.
Liefs essi
Hoi Essi,

Nog heel erg bedankt voor je berichtje! Ik word dadelijk om 13.15 uur geopereerd, zal laten weten hoe het is gegaan ☺️.
Bijna 9 jaar implantaten gehad (300cc Mentor high cohesive III siliconen implantaten). In juni 2020 mijn explantatie gehad door drs. van Selms bij Medisch Centrum Jan van Goyen. Ik voel mij bevrijd! πŸ’•

"I think it's important to realize you can miss something, but not want it back" - Paulo Coelho
Maxime

Ongelezen bericht 23 jun 2020 10:03

Sammie schreef: ↑
08 jun 2020 21:13
Bij mij duurde het geen eens een uurtje.
En na 4 uur mocht ik weer opgehaald.
Niet kijken naar amerikaanse site's waar ze dingen heel anders doen.
Dr van Selms is erg goed en professioneel. Ik ben ook door hem geopereerd. Mijn kapsel waren erg dun dus hij heeft niet alles verwijderd. Dat had teveel schade gebracht. En in dun kapsel zit niet zoveel siliconen. Ik heb van een artikel van henry dijkman geleerd dat er in dikker kapsel meer siliconen zitten dan in dunne, en zoals ze hier op de site en het forum zeggen, net als steeds meer chirurgen die inderzoek doen naar siliconen toxiciteit, als het te dun is en er moet teveel schade aan eigen weefsel gemaakt worden om het weg te halen kan je het beter laten zitten en gaat je lichaam het vanzelf opruimen.

In amerika halen ze misschien wel alles weg met alle gevolgen van dien. Dat duurt langer wellicht omdat ze veel meer moeten snijden en hechten en wonden maken met meer kans op bloedingen en infecties.

Dr van Selms en heel veel chirurgen die hier besproken worden weten wat ASIA is en hoe ernstig siliconen in je lichaam zijn. Ze weten echt wat ze doen. Ze zullen niet onnodig ernstige schade aanrichten van binnen maar wel doen wat nodig is.

Je bent echt in goede handen
πŸ’–
Hoi Sammie,

Fijn om te horen! Ik ben nu onderweg, ben heel nieuwsgierig naar hoe het allemaal gaat verlopen... Zal jullie een update geven als het achter de rug is! ☺️
Bijna 9 jaar implantaten gehad (300cc Mentor high cohesive III siliconen implantaten). In juni 2020 mijn explantatie gehad door drs. van Selms bij Medisch Centrum Jan van Goyen. Ik voel mij bevrijd! πŸ’•

"I think it's important to realize you can miss something, but not want it back" - Paulo Coelho
Maxime

Ongelezen bericht 23 jun 2020 10:04

Luna schreef: ↑
06 jun 2020 10:01
Ik denk dat vrouwen niet helemaal goed weten wat een spinnenwebvlies kapsel is. De meeste artsen vinden een kapsel dat dikker is dan dat 'dun'. En halen die ook niet weg...
Inderdaad is van Selms 1 van de weinge die echt heel dunne kapsels (maar geen spinnenwebvlies) zoveel mogelijk verwijdert net als dr. Kappel, Buncamper en Lichtenegger. Het zullen er vast meer zijn, maar ik noem even degene op waarvan ik het echt zeker weet.
Ik laat zo even een foto zien van zo'n kapsel.

Maxime, blij dat je jouw arts gevonden hebt en een datum hebt!πŸ˜ƒ
Succes met de laatste loodjes!πŸ€
Dankjewel πŸ’•

Maxime

Ongelezen bericht 23 jun 2020 10:05

Zusss schreef: ↑
05 jun 2020 17:38
05 jun 2020 17:28
05 jun 2020 16:51
Hoi Maxime,

Oh wat fijn dat je een datum hebt!! Aftellen nu.
πŸ€πŸ’œπŸ€

Wat goed dat je contact met Henry Dijkman hebt kunnen krijgen. Dat is best uitzonderlijk toch? Fijn voor jou zeg!
Interessant ook wat je verteld.

Wat zei hij over het achterblijven van het spinnenwebvlies? Dat heb ik ook..

Succes met de laatste loodjes πŸ’œπŸ’œ
Hoi Zusss,

Hij zei hier het volgende over (ik heb het stukje even gekopieerd): "Ik weet niet of je klachten heb maar sowieso scheuren 25% van de implantaten binnen 10 jaar. Verder is het zo dat als je veel kapselvorming hebt je ook vaak pijnlijke borsten hebt en Baker IV vergoed wordt. Echter Baker I is in mijn visie gevaarlijker voor je omdat de gel bleed direct je lichaam in gaat en daar de klachten veroorzaakt. Zo'n dik kapsel is enbloc goed te verwijderen en moet ook!!!! Want zit vol met siliconen. Een extreem dun kapsel ook wel spinnenwebvlies genoemd kun je beter laten zitten omdat er bijna geen siliconen in zit en alleen maar meer schade geeft bij verwijderen. Vergis je niet, gel bleed heb je elke dag en zal me niets verbazen dat je lymfeklier in de oksel siliconen bevat. Echter als de bron weg is dan kan het lichaam weer langzaam zichzelf detoxen."

Het stukje over de mogelijkheid van siliconen in de lymfeklier van mijn oksel maakte mij gisteren erg verdrietig, maar ik kan daar op dit moment niets meer aan veranderen en moet de komende tijd leren dat te accepteren... Explanteren en vervolgens goed voor mijn lichaam zorgen is wat ik wel kan doen ;).

Liefs,

Maxime
Lieve Maxime,

Dank voor je bericht!πŸ’œ

Ja, ik heb helaas veel klachten ontwikkelt in die 20 jaar.. aantal zijn al weg, maar welke schade is er in mijn lichaam? Dit laat ik sowieso nog uitzoeken door Nannayakkara.

Is ook verdrietig...ben ik ook bang voor.

Ben nu inderdaad aan de detox met vitamines.
Alles om gezond te worden.

Snap wat je zegt over de dunne kapsels...
Het is drama allemaal die implantaten.

Goed dat je voor explantatie gaat. 😘
Het komt goedπŸ€

Liefs,
Zusss
Hi Zusss,

Ik ben nu onderweg! ☺️

Zal laten weten hoe het is gegaan! 🧑

Essi

Ongelezen bericht 23 jun 2020 12:38

Succes😘
Zusss

Ongelezen bericht 23 jun 2020 14:52

23 jun 2020 10:05
05 jun 2020 17:38
05 jun 2020 17:28

Hoi Zusss,

Hij zei hier het volgende over (ik heb het stukje even gekopieerd): "Ik weet niet of je klachten heb maar sowieso scheuren 25% van de implantaten binnen 10 jaar. Verder is het zo dat als je veel kapselvorming hebt je ook vaak pijnlijke borsten hebt en Baker IV vergoed wordt. Echter Baker I is in mijn visie gevaarlijker voor je omdat de gel bleed direct je lichaam in gaat en daar de klachten veroorzaakt. Zo'n dik kapsel is enbloc goed te verwijderen en moet ook!!!! Want zit vol met siliconen. Een extreem dun kapsel ook wel spinnenwebvlies genoemd kun je beter laten zitten omdat er bijna geen siliconen in zit en alleen maar meer schade geeft bij verwijderen. Vergis je niet, gel bleed heb je elke dag en zal me niets verbazen dat je lymfeklier in de oksel siliconen bevat. Echter als de bron weg is dan kan het lichaam weer langzaam zichzelf detoxen."

Het stukje over de mogelijkheid van siliconen in de lymfeklier van mijn oksel maakte mij gisteren erg verdrietig, maar ik kan daar op dit moment niets meer aan veranderen en moet de komende tijd leren dat te accepteren... Explanteren en vervolgens goed voor mijn lichaam zorgen is wat ik wel kan doen ;).

Liefs,

Maxime
Lieve Maxime,

Dank voor je bericht!πŸ’œ

Ja, ik heb helaas veel klachten ontwikkelt in die 20 jaar.. aantal zijn al weg, maar welke schade is er in mijn lichaam? Dit laat ik sowieso nog uitzoeken door Nannayakkara.

Is ook verdrietig...ben ik ook bang voor.

Ben nu inderdaad aan de detox met vitamines.
Alles om gezond te worden.

Snap wat je zegt over de dunne kapsels...
Het is drama allemaal die implantaten.

Goed dat je voor explantatie gaat. 😘
Het komt goedπŸ€

Liefs,
Zusss
Hi Zusss,

Ik ben nu onderweg! ☺️

Zal laten weten hoe het is gegaan! 🧑
Inmiddels ben je al verlost!πŸ’ͺ🏻πŸ₯³
πŸ’œπŸ˜˜
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Kelly02

Ongelezen bericht 23 dec 2020 17:06

Hoi Maxime,

Wat knap dat je hebt gekozen voor een explantatie! Ik ben zelf ook bezig met het hele proces en vroeg mezelf af of jij de explantatie al bent ondergaan? Als ik naar de foto's kijk lijken mijn borsten op die van jou. Ik zie ook verschil in hoogte en vorm tussen mijn borsten.
Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat!

Veel liefs,
Kelly
Ruim 2,5 jaar 300cc siliconen borstimplantaten gehad. Op weg naar een explantatie met lipofilling en een gezonder leven!
Maxime

Ongelezen bericht 14 jan 2021 22:05

Kelly02 schreef: ↑
23 dec 2020 17:06
Hoi Maxime,

Wat knap dat je hebt gekozen voor een explantatie! Ik ben zelf ook bezig met het hele proces en vroeg mezelf af of jij de explantatie al bent ondergaan? Als ik naar de foto's kijk lijken mijn borsten op die van jou. Ik zie ook verschil in hoogte en vorm tussen mijn borsten.
Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat!

Veel liefs,
Kelly
Hoi Kelly! Ik heb mijn explantatie inderdaad afgelopen juni gehad. Eigenlijk had ik mij voorgenomen om nog een uitgebreid verslag inclusief foto's te plaatsen, alleen is dit er nog niet van gekomen. Wel heb ik de afgelopen maanden veel foto's gemaakt zodat ik uiteindelijk het gehele proces kan laten zien. Je mag mij altijd een berichtje sturen, dan kan ik je mijn privΓ© e-mailadres/telefoonnummer of Facebook geven. Het heeft mij een aantal maanden geleden geholpen om met anderen te praten die hun explantatie al hadden gehad. Laat maar weten of je hier behoefte aan hebt. Ik wil je ook wel meer voor- en nafoto's laten zien :-). Ik ben nog steeds heel blij dat ik voor explantatie heb gekozen. Heel veel liefs!

Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”