Chika schreef: ↑23 dec 2019 12:49
Oeps, sorry Luna en anderen

Ik had al zo een vermoeden dat ik het quoten niet goed deed

Ik vergeet bijna dat ik al standaard vitamine D van vitals slik omdat ik chronisch laag zit. En vitamine C heb ik ook al langer staan bij ziekte voor het hele gezin (de goede)
Ik eet elke dag een eetlepel bijenpollen door mijn ontbijt. Zitten ook de essentiele vitamine B s in. En chia zaad. (zitten ook verschillende vitamines in waaronder b, en mineralen). Dus dat is al zo vanzelfsprekend eigenlijk dat ik dat vergeet te melden

)
Ik eet elke dag flink wat "goede noten" voor de omega s. Maar zal me nog eens verdiepen of dat zowel 3 als 6 bevat (ik ben wat huiverig voor verontreinigde visolie, en je schreef wel over gezuiverde, maar dat is ook weer kostbaar... Dus vandaar dat ik er wel kritisch vanuit dat oogpunt naar kijk.)
Weinig zuivel en als ik het neem dan een uur erna en voor geen fruit of groente want dat belemmert de opname van de vitamines
Ik denk dan eerlijk gezegd dat ik dan al behoorlijk goed op weg ben
Maar dank je nogmaals voor je uitleg Luna!
Liefs
Het was mijn ook nog niet echt duidelijk van die quote, bedankt voor de tip Luna, hoop dat het nu dan goed gaat heb het er vast ondergezet. ik heb al explant gehad Chika. Woon jij nu nog in Spanje? (dat was jij toch) ik ben inmiddels door alle klachten terug gemigreerd, maar zodra opgeknapt ga ik weer terug.
Er is bestaat ook Vegan Omega 3 (Testa) van Algen Olie, kan je bestellen op leefbewust.com, idd wel duur, dus eigelijk ook zoiets als chlorella, spirulina, zeewier etc etc... Ook daar kan ik dus niet tegen ivm de siliconen, ook CBD olie gaan de siliconen van ontsteken in mijn huid, dus middelen werken wel maar niet bij mij. ik haal ook veel vetten uit noten, zaden, advocado, Cocos olie en Cocos yoghurt, verder ook geen zuivel en vlees, zoveel mogelijk fruit en groente en alle vitamine biologisch
Vandaag MRI uitslag borsten gehad, geen rare dingen gevonden, wel in beiden borsten licht wat vocht, maar dat was normaal, voor 10 weken na explant, maar dat weet ik dus niet. verder geen siliconen ophoping of cystes... ik zei: waar zijn dan al die vloeibare silconen gebleven van die lege prothese 18 jaar geleden?? weten ze niet. de pijn in de borst kon komen van mijn grote borstspier, waar de prothese erg aan vast zat, dus verder wel opgelucht dat er geen enge dingen gevonden zijn.
Morgen uitslag MRI bekken, want op de echo hadden ze ook siliconen In mijn lies lymfe gevonden ...
Nog even geduld chika, het is zo februari , fijne dagen xoxoxo
Wilmaatje
[/quote]