Bij warm weer bijna geen pijn

Deel je ervaringen of stel vragen.
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 08 apr 2020 17:44

Hoi dames,

Ik merk dat ik met warm weer zoals vandaag bijna geen pijn heb aan me gewrichten en spieren zijn er dames die daar ook last van hebben gehad of last van hebben? En is dat na het verwijderen van implantaten beter geworden?

Liefst Cynthia, πŸ₯°
Zusss

Ongelezen bericht 09 apr 2020 07:17

Hoi Cynthia,

Ja, dat herken ik wel hoor. Bij mooi weer had en heb ik minder pijn. Daarom ook (extra) gek op vakanties in de Zuidelijke gebieden. 🌞🌞

Voor nu nog te vroeg om te zeggen omdat mijn explantatie te kort geleden is of de fibromyalgie verdwijnt maar mijn ontstoken ribgewrichten waren meteen weg na explantatie.

Liefs,
Zusss
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Belen

Ongelezen bericht 09 apr 2020 09:07

Ik herken dat ook. Op vakanties in warme landen had ik gelijk geen pijn meer.
Momenteel een stijve nek/bovenrug maar met aanwijsbare reden: het vele online werken in kennelijk niet de goede houding.
Na explantatie was er bij mij veel verbetering qua spierklachten. Toch ben ik nog gevoelig voor overbelasting van de spieren. De overgang en leeftijd zullen ook een rol spelen. En misschien nog opgebouwde gevoeligheid door de implantaten. Ben ook benieuwd hoe het voor anderen is.

Liefs
Belen
ilse1972

Ongelezen bericht 09 apr 2020 11:03

Na explantatie 6,5 week geleden geen spier en gewrichtspijn meer gehad en ik liep zelfs al een tijd met een kruk... nu wandelen zonder pijn 😊
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstelπŸ€β€οΈπŸ™
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 09 apr 2020 12:16

Hi Ilse,

Had jij ook zoveel spier en gewrichts klachten? En dan bij vochtig en koud weer veel meer pijn dan bij warm en lekker weer? Ik loop hier al 3 jaar mee en eerst maakte vochtig en koud weer niets uit maar dat is nu wel 😒 het is begonnen toen ik half jaar naar mijn zwangerschap in eens rode plek op me borst kreeg die rode plek werd een bloeduitstorting en daarna kreeg ik last van linkse schouder en borst toen opnieuw geopereerd ze zeiden dat mijn protheses tegen mijn borstspier aan kwam na operatie was dat weg maar kreeg ik last van rechtse borst en borstbeen en beiden schouders uit eindelijk kreeg ik last van krampen in me vingers en tenen en linkse heup en dat is alleen maar verder gaan uitbreiden last van enkels heupen kuiten polsen schimmel reacties niet veel maar soms een plekje dikke enkels gewrichten en er is al bloed onderzoek geweest voor reuma kwam niets uit nu heb ik eengisteren bel consult gehad met een internist en vandaag papieren binnen gekregen en gelukkig neemt die mij heel serieus en krijg ik veel bloed onderzoeken volgende week en 30 april lichamelijk onderzoek aan ene kant hoop ik dat er niets heel ergs uit gaat komen maar aan andere kant hoop ik dat er iets uit komt waar iets aan gedaan kan worden met goed herstel! 😘
Laatst gewijzigd door CynthiaWienoNina op 09 apr 2020 12:31, 2 keer totaal gewijzigd.
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 09 apr 2020 12:26

Belen schreef: ↑
09 apr 2020 09:07
Ik herken dat ook. Op vakanties in warme landen had ik gelijk geen pijn meer.
Momenteel een stijve nek/bovenrug maar met aanwijsbare reden: het vele online werken in kennelijk niet de goede houding.
Na explantatie was er bij mij veel verbetering qua spierklachten. Toch ben ik nog gevoelig voor overbelasting van de spieren. De overgang en leeftijd zullen ook een rol spelen. En misschien nog opgebouwde gevoeligheid door de implantaten. Ben ook benieuwd hoe het voor anderen is.

Liefs
Belen

O wat fijn dat iemand dat toch herkent ik vind het zo eng idee dat ik de enigste ben. Had jij ook zoveel last van spier en gewrichts klachten? En als het koud vochtig weer is en gaat regenen heb ik veel meer pijn is het zo weer als gisteren kan ik heel de wereld aan en heb ik nauwelijks last.. zijn de klachten veel verminderd naar de operatie? Ik heb gisteren een bel consult gehad met een internist en gelukkig neemt hij mij serieus en heb ik vandaag papieren binnen gekregen voor bloed onderzoeken en 30 april moet ik komen voor een lichamelijk onderzoek.. 18 juni staat mijn operatie dus hopelijk heb ik voor juni meer zekerheid! Bij mij is het begonnen half jaar naar mijn zwangerschap ik zat op de bank en kreeg in eens een rode plek boven me linkse borst andere dag was die rode plek in eens een grote bloeduitstorting paar dagen daarna kreeg ik last van mijn linkse schouder en linkse borst na de dokter geweest kon niets vinden na fysio die kon niets vinden dan alleen spierspanning toen ben ik terug na de kliniek gegaan en die zei dat me protheses tegen me borstspier aan kwam en daar kwam ook de schouder pijn van toen ben ik opnieuw geopereerd was de pijn aan linkse borst weg pijn aan linkse schouder niet toen kreeg ik last van me rechtse borst en borstbeen en beiden schouders op een geven moment kreeg ik last van krampen in me vingers en tenen en linkse heup en toen is het er langzaam ingegaan van heup kwam schouders en polsen en enkels dikke enkels gewrichten de ene keer wel andere keer niet haaruitval van de zomer werd ik wakker met een dikke lip ook alleen aan de linkse kant gelukkig geen last meer van gehad en ze kunnen niets vinden dan alleen spierspanning 😐

Liefst Cynthia
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 09 apr 2020 12:31

ilse1972 schreef: ↑
09 apr 2020 11:03
Na explantatie 6,5 week geleden geen spier en gewrichtspijn meer gehad en ik liep zelfs al een tijd met een kruk... nu wandelen zonder pijn 😊
Hi Ilse, had jij ook veel spier en gewrichts klachten En als het koud vochtig weer is en gaat regenen heb ik veel meer pijn is het zo weer als gisteren kan ik heel de wereld aan en heb ik nauwelijks last.. zijn de klachten veel verminderd naar de operatie? Ik heb gisteren een bel consult gehad met een internist en gelukkig neemt hij mij serieus en heb ik vandaag papieren binnen gekregen voor bloed onderzoeken en 30 april moet ik komen voor een lichamelijk onderzoek.. 18 juni staat mijn operatie dus hopelijk heb ik voor juni meer zekerheid! Bij mij is het begonnen half jaar naar mijn zwangerschap ik zat op de bank en kreeg in eens een rode plek boven me linkse borst andere dag was die rode plek in eens een grote bloeduitstorting paar dagen daarna kreeg ik last van mijn linkse schouder en linkse borst na de dokter geweest kon niets vinden na fysio die kon niets vinden dan alleen spierspanning toen ben ik terug na de kliniek gegaan en die zei dat me protheses tegen me borstspier aan kwam en daar kwam ook de schouder pijn van toen ben ik opnieuw geopereerd was de pijn aan linkse borst weg pijn aan linkse schouder niet toen kreeg ik last van me rechtse borst en borstbeen en beiden schouders op een geven moment kreeg ik last van krampen in me vingers en tenen en linkse heup en toen is het er langzaam ingegaan van heup kwam schouders en polsen en enkels dikke enkels gewrichten de ene keer wel andere keer niet haaruitval van de zomer werd ik wakker met een dikke lip ook alleen aan de linkse kant gelukkig geen last meer van gehad en ze kunnen niets vinden dan alleen spierspanning 😐

Liefs Cynthia πŸ’‹
ilse1972

Ongelezen bericht 09 apr 2020 15:13

CynthiaWienoNina schreef: ↑
09 apr 2020 12:31
Hi Ilse, had jij ook veel spier en gewrichts klachten En als het koud vochtig weer is en gaat regenen heb ik veel meer pijn is het zo weer als gisteren kan ik heel de wereld aan en heb ik nauwelijks last.. zijn de klachten veel verminderd naar de operatie? Ik heb gisteren een bel consult gehad met een internist en gelukkig neemt hij mij serieus en heb ik vandaag papieren binnen gekregen voor bloed onderzoeken en 30 april moet ik komen voor een lichamelijk onderzoek.. 18 juni staat mijn operatie dus hopelijk heb ik voor juni meer zekerheid! Bij mij is het begonnen half jaar naar mijn zwangerschap ik zat op de bank en kreeg in eens een rode plek boven me linkse borst andere dag was die rode plek in eens een grote bloeduitstorting paar dagen daarna kreeg ik last van mijn linkse schouder en linkse borst na de dokter geweest kon niets vinden na fysio die kon niets vinden dan alleen spierspanning toen ben ik terug na de kliniek gegaan en die zei dat me protheses tegen me borstspier aan kwam en daar kwam ook de schouder pijn van toen ben ik opnieuw geopereerd was de pijn aan linkse borst weg pijn aan linkse schouder niet toen kreeg ik last van me rechtse borst en borstbeen en beiden schouders op een geven moment kreeg ik last van krampen in me vingers en tenen en linkse heup en toen is het er langzaam ingegaan van heup kwam schouders en polsen en enkels dikke enkels gewrichten de ene keer wel andere keer niet haaruitval van de zomer werd ik wakker met een dikke lip ook alleen aan de linkse kant gelukkig geen last meer van gehad en ze kunnen niets vinden dan alleen spierspanning 😐

Liefs Cynthia πŸ’‹
Met de kou ging ik voorheen helemaal niet graag naar buiten want dan had ik nog meer pijn dan anders ja. Ik kwam al jaren elke maand bij de fysio die mijn onderrug en bekken losmaakte en masseerde. Ook de maanden voor de operatie elke maand mijn nek en schouders want alles zat vast op een gegeven moment. En nu al ruim 6 weken klachtenvrij!! gewoon helemaal weg..
Ik ben nog niet door de medische molen gegaan en sta nog op de wachtlijst voor Amsterdam. Omdat mijn implantaten op de zwarte lijst staan en ik er na 2,5 jaar ziek zijn en uiteindelijk WIA erachter kwam dat al mijn klachten overeen komen met wat op deze site allemaal beschreven staat , ben ik per 1-1 overgestapt naar de IZA zorgverzekering , die vergoeden vanuit de aanvullende verzekering de explantatie. Dat had voor mij prioriteit 1. De rest komt later nog mocht dit nodig zijn.

liefs Ilse
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstelπŸ€β€οΈπŸ™
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 09 apr 2020 16:59

09 apr 2020 15:13
09 apr 2020 12:31

Liefs Cynthia πŸ’‹
Met de kou ging ik voorheen helemaal niet graag naar buiten want dan had ik nog meer pijn dan anders ja. Ik kwam al jaren elke maand bij de fysio die mijn onderrug en bekken losmaakte en masseerde. Ook de maanden voor de operatie elke maand mijn nek en schouders want alles zat vast op een gegeven moment. En nu al ruim 6 weken klachtenvrij!! gewoon helemaal weg..
Ik ben nog niet door de medische molen gegaan en sta nog op de wachtlijst voor Amsterdam. Omdat mijn implantaten op de zwarte lijst staan en ik er na 2,5 jaar ziek zijn en uiteindelijk WIA erachter kwam dat al mijn klachten overeen komen met wat op deze site allemaal beschreven staat , ben ik per 1-1 overgestapt naar de IZA zorgverzekering , die vergoeden vanuit de aanvullende verzekering de explantatie. Dat had voor mij prioriteit 1. De rest komt later nog mocht dit nodig zijn.

liefs Ilse
O wauw super fijn dat je nu klachten vrij bent! Ik kom elke week bij de fysio dus herkenbaar maakt ook elke keer me schouders los en me kuiten werkt eventjes en dan komt het weer terug grrrr mijn operatie staat 18 juni dus hopelijk weet ik voor die tijd meer en kom ik ook van me klachten af πŸ™πŸ»
Zusss

Ongelezen bericht 09 apr 2020 17:37

Super voor je Ilse!

Ik ging ook elke week en soms 2x per week naar de fysio ivm fibromyalgie.

Sinds de operatie zitten mijn schouders en nek niet meer vast en nu is er ook geen fysio vanwege de coronatijd dus ben heel blij.
Wel voel ik de fibro pijn nog in mijn lijf maar hoop dat dat ook weg zakt komend jaar.

Hoop voor jou Cynthia dat je ook gaat opknappen πŸ’œπŸ’œ
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 10 apr 2020 07:45

Zusss schreef: ↑
09 apr 2020 17:37
Super voor je Ilse!

Sinds de operatie zitten mijn schouders en nek niet meer vast en nu is er ook geen fysio vanwege de coronatijd dus ben heel blij.
Wel voel ik de fibro pijn nog in mijn lijf maar hoop dat dat ook weg zakt komend jaar.

Dankjewel lieverd πŸ’‹ ik hoop ook zo dat ik ga op knappen vind maar eng om te denken voor altijd met deze heftige pijn te lopen poeh poeh volgende week dinsdag krijg ik veel bloed onderzoeken hopelijk krijg ik meer duidelijkheid en anders hoop ik na de operatie echt op te knappen πŸ™πŸ»
Sammie

Ongelezen bericht 14 apr 2020 11:28

Als ik veel pijn heb pak ik altijd een kruik om op de pijnlijke plekken te leggen. Rug heupen, billen en benen vooral. Warm weer is fijn maar helaas betekent dat voor mij niet klachten vrij. Denk wel vermindering, als ik maar zo min mogelijk doe
Zusss

Ongelezen bericht 14 apr 2020 13:06

10 apr 2020 07:45
Super voor je Ilse!

Dankjewel lieverd πŸ’‹ ik hoop ook zo dat ik ga op knappen vind maar eng om te denken voor altijd met deze heftige pijn te lopen poeh poeh volgende week dinsdag krijg ik veel bloed onderzoeken hopelijk krijg ik meer duidelijkheid en anders hoop ik na de operatie echt op te knappen πŸ™πŸ»

Hoe ging het vandaag? Of als je vanmiddag nog de onderzoeken krijgt...succes!!!
😘
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 14 apr 2020 13:37

14 apr 2020 13:06
Super voor je Ilse!

😘
Hoi hoi,

Super lief dat je het vraagt. Ik heb vanmorgen bloed onderzoeken gehad en urine, Krijg deze week de uitslagen zal je dan zeker iets laten weten..πŸ’‹ en 30 april moet ik bij de internist een lichamelijk onderzoek dat laat ik dan ook weten. Wel lief dat je aan me denkt! Groetjes xx
Zusss

Ongelezen bericht 14 apr 2020 14:18

14 apr 2020 13:37
14 apr 2020 13:06

😘
Hoi hoi,

Super lief dat je het vraagt. Ik heb vanmorgen bloed onderzoeken gehad en urine, Krijg deze week de uitslagen zal je dan zeker iets laten weten..πŸ’‹ en 30 april moet ik bij de internist een lichamelijk onderzoek dat laat ik dan ook weten. Wel lief dat je aan me denkt! Groetjes xx
OkΓ© spannend..even afwachten. πŸ€πŸ€πŸ€
Liefs,
Zusss
Plaats reactie

Terug naar β€œLichamelijke ziekten en klachten”