Bloempje70 jij hebt net als ik de factuur al aan Mittsu betaald toch??bloempje70 schreef: ↑09 mar 2020 16:46Ik had eerst een afwijzing wat niet zo gek was want ik had alle zooi aan info natuurlijk nog niet gestuurd omdat het via mittsu was gegaan. Met in bezwaar gaan kreeg ik 1 dag voor de operatie het goede nieuws. Die mevrouw vd add klacht wist dat ik erop wachtte dus was heel lief dat ze me nog belde. Ik moet de rekening nog krijgen. Dat schijnt een paar maanden te duren dus qua vergoeding weet ik het antwoord nog niet.Zusss schreef: ↑09 mar 2020 16:17Wat fijn om te horen Bloempje!bloempje70 schreef: ↑09 mar 2020 13:15Ik heb een positieve ervaring gehad bij internist Joost Vermeulen in het Dijklander Ziekenhuis. Hij heeft mij grondig onderzocht en wel aangegeven dat hij geen ervaring heeft met siliconenziekte.
Desondanks gaf zijn uitsluiting bij mijn verzekering (IZZ - VGZ) de doorslag om te vergoeden. Achteraf bleek 1 implantaat lek te zijn dus zou er denk ik sowieso vergoed moeten worden.
Ik vond deze internist heel vriendelijk en hij denkt goed mee met je. Ik was al eerder bij een reumatoloog geweest. Nu bij deze internist lichamelijk onderzoek gehad, uitgebreid bloedonderzoek, urineonderzoek en echo van de buik (rest was al bij reumatoloog gecheckt).
Ook vind ik het fijn te horen dat jouw verzekeraar vergoed heeft. Ik heb dezelfde Er is nog hoop
Heb jij, in het kader van mijn vorige bericht, achteraf geclaimd of voor de operatie?
En kreeg je alles vergoed of alleen de explantatie?
En welk bedrag was dat?
Nu heb ik net te horen gekregen dat het bij mij ook vergoed wordt.
Hoe gaat dat nu verder? Past Mittsu de factuur aan als je brief binnen hebt dat het vergoed wordt en wordt het dan verrekend met IZZ?