Oproep VUMC verzet en beetje depri klachten na explantatie

Artsen waar je terecht kunt.
Estelle

Ongelezen bericht 09 mar 2020 15:25

Lieve dames,
Ik moet het even kwijt ben zo teleurgesteld zou eindelijk naar het VUMC gaan heb ik een brief gehad dat de afspraak met een maand wordt verzet. Ik wacht al 13 maanden en hoopte zo op meer duidelijkheid. Mede omdat ik qua brain fogg en darmklachten ben opgeknapt na explantatie maar nog zo die vermoeidheid heb na 8 maanden. Ik had op tips of medicatie gehoopt en ook een brief zodat ik kosten explantatie terug kan krijgen. Wordt soms zo depri als ik die Amerikaanse fb groep van Daruda zie allemaal van die blije verhalen van vrouwen die zich top voelen na explantatie en natuurlijk gun ik alle slachtoffers hun gezondheid maar het maakt mij zo onzeker. Dan denk ik moet ik dunne kapsels nog laten verwijderen wordt ik nog wel meer beter wat moet ik doen. Zijn er meer die dit soort gedacht en na explantatie hebben? Zou heel fijn zijn een reactie te krijgen voel me beetje downπŸ˜ͺ liefs estelle
Zusss

Ongelezen bericht 09 mar 2020 15:57

Ach wat vervelend dat je weer een maand moet wachten.
Houd vol🌞

Ik had ook zeer dunne kapsels,en die konden er niet uit bij mij. Bij explanteren bloedde het nu al best wel.

Volg je gevoel hierin, denk dat ze jou over een maand hierover ook wel advies kunnen geven.

Denk je dat je achteraf nog met een brief kunt komen om het vergoed te krijgen?
Dat zou super zijn.
Ik zit nu met dat dilemma. Moet binnen 4 weken reageren... Nu nog ruim 1,5 week tot bezwaar, maar ga laatste kwartaal pas naar Nannayakara.
Dus heb er een hard hoofd in op de korte termijn ondanks dik dossier.

Hoop dat je je nog beter gaat voelen.πŸ€πŸ€πŸ’œ

Liefs,
ZusssπŸ’œ
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
KJhartje

Ongelezen bericht 09 mar 2020 16:32

Hoi Estelle,

Ik sta ook al 12 maanden op de wachtlijst en zou 12 maart de afspraak hebben. Ik heb helaas vorige week een brief gehad dat hij verzet is naar 3 april. Heel vervelend want ik keek er heel erg naar uit. Ik heb trouwens wel gebeld maar de afspraak kon niet eerder werd er gezegd.
Ik hoop dat jou afspraak wel wat eerder is! Succes!

Groetjes,
Kaylee
Estelle schreef: ↑
09 mar 2020 15:25
Lieve dames,
Ik moet het even kwijt ben zo teleurgesteld zou eindelijk naar het VUMC gaan heb ik een brief gehad dat de afspraak met een maand wordt verzet. Ik wacht al 13 maanden en hoopte zo op meer duidelijkheid. Mede omdat ik qua brain fogg en darmklachten ben opgeknapt na explantatie maar nog zo die vermoeidheid heb na 8 maanden. Ik had op tips of medicatie gehoopt en ook een brief zodat ik kosten explantatie terug kan krijgen. Wordt soms zo depri als ik die Amerikaanse fb groep van Daruda zie allemaal van die blije verhalen van vrouwen die zich top voelen na explantatie en natuurlijk gun ik alle slachtoffers hun gezondheid maar het maakt mij zo onzeker. Dan denk ik moet ik dunne kapsels nog laten verwijderen wordt ik nog wel meer beter wat moet ik doen. Zijn er meer die dit soort gedacht en na explantatie hebben? Zou heel fijn zijn een reactie te krijgen voel me beetje downπŸ˜ͺ liefs estelle
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 mar 2020 16:41

Wat naar voor jullie!πŸ™
Misschien is zijn assistente weer weg?
Ik zal dit ook even met mijn collega bespreken.

Houd vol meiden!πŸ’—

Lieve Zus, je kunt altijd een voorlopig bezwaar indienen op nader aan te voeren gronden.
Zou ik wel doen.

Ik maak vanavond een voorbeeldbrief voor je

πŸ˜˜πŸ’•
Zusss

Ongelezen bericht 09 mar 2020 16:51

Luna schreef: ↑
09 mar 2020 16:41
Wat naar voor jullie!πŸ™
Misschien is zijn assistente weer weg?
Ik zal dit ook even met mijn collega bespreken.

Houd vol meiden!πŸ’—

Lieve Zus, je kunt altijd een voorlopig bezwaar indienen op nader aan te voeren gronden.
Zou ik wel doen.

Ik maak vanavond een voorbeeldbrief voor je

πŸ˜˜πŸ’•
Lieve Luna,

Ahhh wat ontzettend lief van je dat je ondanks je eigen ellende dit wilt doen.
Nu al dikke kus voor jouπŸ’•πŸ’•πŸ’•

😘

Alvast bedankt!!!

Liefs,
Zusss
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 mar 2020 20:34

Lieve Zuss, hier de voorbeeldbrief: https://drive.google.com/open?id=1UqaAh ... QHFKg_XjRq
Heb hem ook aan de andere topics toegevoegd die over bezwaar gaan.

Succes!
Zusss

Ongelezen bericht 09 mar 2020 20:55

09 mar 2020 20:34
Lieve Zuss, hier de voorbeeldbrief: https://drive.google.com/open?id=1UqaAh ... QHFKg_XjRq

Succes!
Lieve Luna,

Perfect! πŸ’•πŸ₯°
Heel blij mee. SUPER bedankt!!😘

Liefs,
Zusss
Sammie

Ongelezen bericht 09 mar 2020 21:57

@estelle
Veel liefs en dikke kusπŸ˜™πŸ˜™
Hoop dat alles goed komt voor je. Ik denk aan je
Marbat

Ongelezen bericht 10 mar 2020 10:59

Oproep VUMC verzet en beetje depri klachten na explantatie
Bericht 09 mar 2020 15:25

Lieve dames,
Och wat teleurstellend . Nog langer wachten. Zelfs de telefonische consulten (met uitslag) worden een week opgeschoven. Ik zou 11 maart een telefonisch consult krijgen en dat wordt nu 18 maart. Op diezelfde dag heb ik ook mijn eerste consult bij dr. Kappel. Graag had ik de uitslag van het VU meegenomen naar Kappel.....maar dat gaat nu ook in rook op.
Ik was zo hoopvol voor alle dames, omdat er ook een derde assistent werd ingewerkt. Nu vraag ik me echt af, wat er nu weer allemaal gaande is bij het VU.
Na zolang wachten op consulten, uitslagen etc....raakt mijn flexibiliteit nu ook echt op.

Groetjes,
Marbat
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 mar 2020 17:45

Lieve meiden,

Wilde nog even doorgeven dat Nanayakkara heeft gezegd dat de wachtlijst in april weer korter wordt. Ze doen heel erg hun best.
Ik hoop dat dit jullie een beetje geruststeld.

Sterkte!!! Houd vol!!!

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Estelle

Ongelezen bericht 10 mar 2020 21:56

Lieverds heel erg bedankt voor jullie reacties doet me goed. Je bereid je mentaal al zo lang voor op duidelijkheid en dan weer langer wachten.. Enfin jullie weten natuurlijk ook hoe dat voelt. Hoop dat voor de andere die ook langer moeten wachten het uiteindelijk wel een goed consult is. Bedankt ook voor het navragen Luna. Fijne avond en liefs Estelle
Zusss

Ongelezen bericht 26 mar 2020 17:33

Zusss schreef: ↑
09 mar 2020 20:55
09 mar 2020 20:34

Succes!
Lieve Luna,

Perfect! πŸ’•πŸ₯°
Heel blij mee. SUPER bedankt!!😘

Liefs,
Zusss
Net gebeld, ik kan het niet geloven maar mijn operatie wordt vergoed!! Die goede brief heeft daar zeker aan bijgedragen. Wauw.
Zo blij dankjewel Luna😘 πŸ’–
Plaats reactie

Terug naar β€œInternisten/immunologen”