Explantatie 22 feb LynnFree, Dr. Kappel
Dag dames, we zijn drie dagen verder. Sorry voor de vertraging. Het lukte mij niet eerder om even rustig aan mijn buro te zitten.
Afgelopen zaterdag was mijn explantatie in Amsterdam door Dr. Kappel. Ik was als eerste aan de beurt en daar was ik erg blij mee. De ontvangst was warm en ik kon me direct omkleden en in een verwarmd bed wachten. Rond 8 uur naar de OK lopen en om 10 uur werd ik weer wakker in de verkoeverkamer. Voor het eerst na 8 narcoses was ik niet misselijk! Wat was ik blij en voelde ik me goed. Even later begon ik te klappertanden en te huilen. Dat duurde een tijd en was best vreemd. Volgens de zuster was het de spanning die eruit moest. Door extra warmte van het kacheltje in het bed en gauw iets eten en drinken zakte het af. Na de tweede operatie kwam Dr. Kappel om de protheses en kapsels te laten zien. De protheses waren in tact maar waren wel zachter en misten wat vulling. De kapsels zijn in het geheel verwijderd. Om beide protheses zat echt een zakje van kapsel. Wat bijzonder dat je lijf dat maakt. Dr. Kappel zag er gelukkig niets verontrustends aan en was tevreden over de operatie.
Daarna begon de terugreis en het malen van mijn hoofd. Hoe gaat het verder? Heb ik hier goed aan gedaan? Hoe gaat het eruit zien? Komen de klachten wel van de protheses? Natuurlijk was dit een goed besluit. Je bent verlost. Het zekere voor het onzekere enz enz enz
Voor mij valt de pijn reuze mee. Ik heb meer pijn van mijn rug dan van de borsten. Ik heb daardoor twee nachten niet kunnen slapen en weet me geen houding te geven. Zitten, liggen, rondlopen enz. Dit was een vrij makkelijke operatie aangezien ik erger heb gehad.
Gelukkig kon ik gisterochtend naar Zwolle om de drains te verwijderen. Dat was een opluchting. Tegelijkertijd schrok ik me rot hoe plat ik was.
Nu gaat het best goed. Ik slik veel pijnstillers en rust af en toe.
Op het forum heb ik eea gelezen voor na de operatie. Volgens mij vier weken niet tillen. De zuster zei eerst niet rekken en strekken. Ik draag nu nog het rekbare topje van Dr. Kappel. Die zal ik een dezer dagen vervangen voor een BH. Volgens haar moet er nu nog wel goed druk op de borst blijven om de gaten waar de protheses zaten te laten genezen.
Ik zal over een paar dagen een update plaatsen.
Afgelopen zaterdag was mijn explantatie in Amsterdam door Dr. Kappel. Ik was als eerste aan de beurt en daar was ik erg blij mee. De ontvangst was warm en ik kon me direct omkleden en in een verwarmd bed wachten. Rond 8 uur naar de OK lopen en om 10 uur werd ik weer wakker in de verkoeverkamer. Voor het eerst na 8 narcoses was ik niet misselijk! Wat was ik blij en voelde ik me goed. Even later begon ik te klappertanden en te huilen. Dat duurde een tijd en was best vreemd. Volgens de zuster was het de spanning die eruit moest. Door extra warmte van het kacheltje in het bed en gauw iets eten en drinken zakte het af. Na de tweede operatie kwam Dr. Kappel om de protheses en kapsels te laten zien. De protheses waren in tact maar waren wel zachter en misten wat vulling. De kapsels zijn in het geheel verwijderd. Om beide protheses zat echt een zakje van kapsel. Wat bijzonder dat je lijf dat maakt. Dr. Kappel zag er gelukkig niets verontrustends aan en was tevreden over de operatie.
Daarna begon de terugreis en het malen van mijn hoofd. Hoe gaat het verder? Heb ik hier goed aan gedaan? Hoe gaat het eruit zien? Komen de klachten wel van de protheses? Natuurlijk was dit een goed besluit. Je bent verlost. Het zekere voor het onzekere enz enz enz
Voor mij valt de pijn reuze mee. Ik heb meer pijn van mijn rug dan van de borsten. Ik heb daardoor twee nachten niet kunnen slapen en weet me geen houding te geven. Zitten, liggen, rondlopen enz. Dit was een vrij makkelijke operatie aangezien ik erger heb gehad.
Gelukkig kon ik gisterochtend naar Zwolle om de drains te verwijderen. Dat was een opluchting. Tegelijkertijd schrok ik me rot hoe plat ik was.
Nu gaat het best goed. Ik slik veel pijnstillers en rust af en toe.
Op het forum heb ik eea gelezen voor na de operatie. Volgens mij vier weken niet tillen. De zuster zei eerst niet rekken en strekken. Ik draag nu nog het rekbare topje van Dr. Kappel. Die zal ik een dezer dagen vervangen voor een BH. Volgens haar moet er nu nog wel goed druk op de borst blijven om de gaten waar de protheses zaten te laten genezen.
Ik zal over een paar dagen een update plaatsen.
19 jaar McGhan Style 410, 280gr. 22 februari 2020 verlost. We gaan voor vermindering van klachten! 
Hey Linn, je bent free
Sorry kon ik even niet laten om te doen.
Lekker ook voor jou is het achter de rug.
Neem de tijd om te wennen aan je nieuwe lijf. Maak regelmatig een paar foto's en je zult zien dat je borsten echt nog bij trekken de komende tijd.
Bedankt voor het delen van je verhaal
Liefs essi
Neem de tijd om te wennen aan je nieuwe lijf. Maak regelmatig een paar foto's en je zult zien dat je borsten echt nog bij trekken de komende tijd.
Liefs essi
Hihi, klopt helemaal. Ik ben free!!Essi schreef: β25 feb 2020 15:01Hey Linn, je bent free![]()
Liefs essi
Dat hoop ik. Van borsten is geen sprake op dit moment.
19 jaar McGhan Style 410, 280gr. 22 februari 2020 verlost. We gaan voor vermindering van klachten! 
Bij mij was het ook een beetje wit met bloed eromheen. Dr. Kappel liet zien dat het elastisch was. Heel bijzonder.
Hoera je bent er vanaf! Op naar ene goed herstel!
Mag ik vragen wat je klachten waren?
Mag ik vragen wat je klachten waren?
β’ Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten β’
β’ Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 β’
Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!
β’ Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 β’
Lekker bijkomen nu!
Het is altijd wennen na explantatie, je moet je lichaam opnieuw leren kennen en accepteren. Je kan van tevoren niet weten of je klachten echt komen door de prothesen maar je bent er wel beter van af! Be proud
Het is altijd wennen na explantatie, je moet je lichaam opnieuw leren kennen en accepteren. Je kan van tevoren niet weten of je klachten echt komen door de prothesen maar je bent er wel beter van af! Be proud
Explantatie + lipofilling Dr Niessen 16 januari 2020. Mentor coh II 375 cc. Vervangen door 165 cc eigen vet
Happy!!
Wat fijn om te lezen dat alles ie goed gegaan Lynn! Inderdaad minimaal 6 weken niet optillen of oprekken. Rustig aan doen. Ik wens je een spoedig herstel 

Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Als je op het forum kijk bij mijn foto's zie je hoe het er bij mij uitzag. Gewoon als een strakke rubber handschoen zat het er omheen.
Te zien bij : operatie foto's essi
Mijn klachten kunnen gerelateerd worden aan een scoliose en een ongeluk. Voor mij waren er echter te veel overeenkomsten met alle klachten op dit forum.
- extreme vermoeidheid
- artrose
- pijnlijke gewrichten
- brainfog
- woordvindingsproblemen
- darmklachten
- pijn op de borst
- en de borsten deden ook al jaren pijn.
En jij Sabine?
Ik heb jouw foto's gezien. Bij mij lagen ze al in een bakje dus zag je meer bloed. Toen Dr. Kappel ze liet zien en oprekken zag ik dat ze wit waren.Essi schreef: β25 feb 2020 20:12Als je op het forum kijk bij mijn foto's zie je hoe het er bij mij uitzag. Gewoon als een strakke rubber handschoen zat het er omheen.
Te zien bij : operatie foto's essi
Lieve LynFree,
Dank je voor je verhaal!
Zo blij voor je dat je ook bent verlost!!!
Herstel maar gauw!
Heel veel kusjes en liefs,
Luna

Dank je voor je verhaal!
Zo blij voor je dat je ook bent verlost!!!
Herstel maar gauw!
Heel veel kusjes en liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~