Nu al twijfel & spijt (4 weken na bv implantaten verwijderd bij dr. Kappel onder plaatselijke verdoving)
Wat is jou verhaal goed omschreven. Van begin tot eind, super om te lezen. Dat het andere forum niet van klachten door siliconen wil horen is duidelijk.
Fijn dat jij je naar je eigen gevoel hebt willen luisteren.
Je bent een topper!!!
Liefs essi
Fijn dat jij je naar je eigen gevoel hebt willen luisteren.
Je bent een topper!!!
Liefs essi
WAUW wat een mooi verhaal!!!!
Zo trots op jou!!!!
Misschien zetten we dit verhaal op de site ok?
Ik zal hem even wat opvallender maken door de titel ook even aan te passen.
Geniet van je bevrijding!!!!
Xxjes Luna
ps. Moet even kijken waar ik hem zal zetten....
Zo trots op jou!!!!
Misschien zetten we dit verhaal op de site ok?
Ik zal hem even wat opvallender maken door de titel ook even aan te passen.
Geniet van je bevrijding!!!!
Xxjes Luna
ps. Moet even kijken waar ik hem zal zetten....
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
fijn dat je mijn aanwijzing gevolgd hebt, en heel fijn dat dr kappel ze er idd uithaalt zonder narcose .. nu lekker opknappen en weg met de angsten, goed herstel gewenstGarrieBarrie schreef: ↑22 feb 2020 23:01Ahhhhh, dat is lief! Ik ga morgen een uitgebreid verslag typen, maar echt... dit was echt peanuts! Alsof ik bij de tandarts lag, haha![]()
En serieus: dit was zo’n verschrikkelijk goede beslissing! Zo goed! Dr Kappel is een heldin, ik heb er geen ander woord voor over... morgen typ ik iets uitgebreider, zodat meer dames weten hoe een behandeling onder lokale verdoving gaat. Maar nu ben ik kapot, want ik heb eindelijk sinds 4 weken geen pijnlijke of branderige borsten of benauwdheid of paniek... Echt, wat ben ik blij zeg!
Hoe ging het bij jou, Ilse?
[/quote]
Wat een mooi en uitgebreid verhaal. Dat zal andere dames in zo'n situatie vast enorm helpen. Stoer dat je zo trouw aan jezelf bent gebleven ondanks druk om je heen. Een voorspoedig herstel en nu volop genieten van jezelf zoals je bent. 
alle goeds
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
-
Natural me again
Wauw wat een verhaal! Ik had hetzelfde als jij, dat ik er niet goed aan kon wennen. En inderdaad dan komen er mensen die zeggen dat je anders echt kleine of zelfs verminkte borsten gaat hebben en dan ga je twijfelen of je ze niet toch moet houden. Maar wat knap dat je trouw bent gebleven aan je gevoel en dit zo hebt doorgezet! Ik ben vele jaren verder en heb nu allerlei gezondheidsklachten terwijl ik nooit echt van mijn borsten heb genoten. Dus in mijn ogen heb je de beste en meest dappere keuze gemaakt! Ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Wens je een goed herstel toe. Liefs
-
GarrieBarrie
Ahhhh, dat is echt een heel erg lief & fijn berichtje!
Ik ben nu 1,5 weken verder na m’n explantatie en echt: al m’n levensplezier is weer terug! Ik voel me heel erg uitgerust in m’n hoofd en m’n herstel gaat erg goed. De spier heeft wel een optater gehad en dat voel ik nog wel, maar verder kan ik eigenlijk alles wel. Daarnaast is het ‘esthetische resultaat’ ook prima.
M’n borsten zien er ook weer uit ‘zoals normaal’
met de kanttekening dat ik er nu veeeeeeeeel blijer mee ben
Mocht ik ooit toch besluiten m’n borsten iets voller te willen, dan kan ik altijd voor lipofilling gaan. Maar voor nu wil ik lekker herstellen en me weer gezond & happy voelen
Heb jij jouw implantaten inmiddels laten verwijderen of nog niet?
Ik ben nu 1,5 weken verder na m’n explantatie en echt: al m’n levensplezier is weer terug! Ik voel me heel erg uitgerust in m’n hoofd en m’n herstel gaat erg goed. De spier heeft wel een optater gehad en dat voel ik nog wel, maar verder kan ik eigenlijk alles wel. Daarnaast is het ‘esthetische resultaat’ ook prima.
M’n borsten zien er ook weer uit ‘zoals normaal’
Mocht ik ooit toch besluiten m’n borsten iets voller te willen, dan kan ik altijd voor lipofilling gaan. Maar voor nu wil ik lekker herstellen en me weer gezond & happy voelen
Heb jij jouw implantaten inmiddels laten verwijderen of nog niet?
Wat een puur verhaal.
Lieverd ik heb er ook nooit aan kunnen wennen,gaf dit altijd aan op controle (Had ik de 1e jaren elk jaar).
Dan zei ik dat het niet lekker zat en voelde en daar werd je dan weer door overruled en zo gingen de jaren voorbij met steeds meer aandoeningen...en niemand die bedacht dat het daar door kwam. Daar ben ik het meest teleurgesteld en verdrietig over.
Gelukkig is dit jou bespaard gebleven.
Super!!! Geniet van je bevrijding
Lieverd ik heb er ook nooit aan kunnen wennen,gaf dit altijd aan op controle (Had ik de 1e jaren elk jaar).
Dan zei ik dat het niet lekker zat en voelde en daar werd je dan weer door overruled en zo gingen de jaren voorbij met steeds meer aandoeningen...en niemand die bedacht dat het daar door kwam. Daar ben ik het meest teleurgesteld en verdrietig over.
Gelukkig is dit jou bespaard gebleven.
Super!!! Geniet van je bevrijding
In 2020 bevrijd na 20 jaar 
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
-
Natural me again
Wat fijn dat je je zo goed voelt en dat je herstel goed verloopt! Uiteindelijk heb je dan toch bereikt wat je met je borstvergroting wilde bereiken: dat je blij bent met je lichaam! Heel mooi om te lezen, dat het je dit heeft gebracht en dat je nu geen protheses meer nodig hebt om tevreden te zijn.
Ik ga waarschijnlijk in de zomer-/kerstvakantie mijn explantatie doen. Ben aan het kijken of ik het vergoed kan krijgen, en dan zou ik zelf alleen de lipofilling betalen. Hoop dat het goed blijft gaan tot die tijd, want ik heb heel veel last van mijn pols en continu ontstekingen. Ik ben net als Zusss blij te lezen dat dit jou allemaal bespaard is gebleven.
Ik ga waarschijnlijk in de zomer-/kerstvakantie mijn explantatie doen. Ben aan het kijken of ik het vergoed kan krijgen, en dan zou ik zelf alleen de lipofilling betalen. Hoop dat het goed blijft gaan tot die tijd, want ik heb heel veel last van mijn pols en continu ontstekingen. Ik ben net als Zusss blij te lezen dat dit jou allemaal bespaard is gebleven.
Ik lees nu pas dat jij al geopereerd bent onder lokaal.
Meid, wat moet jij trots zijn op jezelf!!! Want ondanks alle twijfels van je omgeving doorgezet en je gevoel gevolgd.. En hoppa.... Ook nog even onder lokale verdoving gegaan!! Ik vind jou echt supersterk!
En heeeel fijn dat je je ervaring hoe de OK verliep zo uitgebreid beschrijft!!
Als het zo "meevalt" (ook al is het geen pretje maar dat is de tandarts soms ook niet dus mooie vergelijking) , zouden de chirurgen het eigenlijk standaard moeten aanbieden met goede info vooraf zodat je weloverwogen kan kiezen
Veel beter dit voor je lijf dan de narcosetroep!
Nogmaals, ik vind je echt sterk en een enorme doorzetter. Voorbeeld voor velen
Blij dat je je al zoveel beter voelt!
Sterktr met je herstel
Meid, wat moet jij trots zijn op jezelf!!! Want ondanks alle twijfels van je omgeving doorgezet en je gevoel gevolgd.. En hoppa.... Ook nog even onder lokale verdoving gegaan!! Ik vind jou echt supersterk!
En heeeel fijn dat je je ervaring hoe de OK verliep zo uitgebreid beschrijft!!
Als het zo "meevalt" (ook al is het geen pretje maar dat is de tandarts soms ook niet dus mooie vergelijking) , zouden de chirurgen het eigenlijk standaard moeten aanbieden met goede info vooraf zodat je weloverwogen kan kiezen
Veel beter dit voor je lijf dan de narcosetroep!
Nogmaals, ik vind je echt sterk en een enorme doorzetter. Voorbeeld voor velen
Blij dat je je al zoveel beter voelt!
Sterktr met je herstel