Echo VUmc verdenking op scheur silimed
Goedemorgen dames,
Ik ben afgelopen dinsdag in het Vumc geweest bij de Radioloog om een echo te laten maken. Ik ging daar heen met een heel rustig gevoel aangezien ik 2 jaar geleden in het Slotenvaart ziekenhuis ben geweest om een echo te laten maken en toen zag het er allemaal keurig uit. Dit keer is het toch even anders en is er een rechts een verdenking op een scheur en links vertrouwen ze ook niet. Ik ben verwezen om een MRI te laten maken en die is aangevraagd door Dr. Roossink (Jan van Goyen). Helaas zijn daar ook wachttijden voor en zullen daar ook weer weken overheen gaan. Ik ben erg nerveus en wil het liefst z.s.m. weten of ze daadwerkelijk gescheurd zijn. Ik blijf het gek vinden want ik heb ze nog niet lang pas 4,5 jr. Ik vroeg mij af hoe het met de verzekering gaat als ze daadwerkelijk gescheurd zijn? Ik neem aan dat de operatie dan wel vergoed wordt? Zijn er dames die daar ervaringen meehebben ?
Liefs,
Kaylee
Ik ben afgelopen dinsdag in het Vumc geweest bij de Radioloog om een echo te laten maken. Ik ging daar heen met een heel rustig gevoel aangezien ik 2 jaar geleden in het Slotenvaart ziekenhuis ben geweest om een echo te laten maken en toen zag het er allemaal keurig uit. Dit keer is het toch even anders en is er een rechts een verdenking op een scheur en links vertrouwen ze ook niet. Ik ben verwezen om een MRI te laten maken en die is aangevraagd door Dr. Roossink (Jan van Goyen). Helaas zijn daar ook wachttijden voor en zullen daar ook weer weken overheen gaan. Ik ben erg nerveus en wil het liefst z.s.m. weten of ze daadwerkelijk gescheurd zijn. Ik blijf het gek vinden want ik heb ze nog niet lang pas 4,5 jr. Ik vroeg mij af hoe het met de verzekering gaat als ze daadwerkelijk gescheurd zijn? Ik neem aan dat de operatie dan wel vergoed wordt? Zijn er dames die daar ervaringen meehebben ?
Liefs,
Kaylee
Hoi KJhartje,
Bij een scheur is er altijd vergoeding van de operatie.
Sterkte met alles!!!!
Heel veel liefs, Luna
Bij een scheur is er altijd vergoeding van de operatie.
Sterkte met alles!!!!
Heel veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Spannend joh!
Ik lees dat je ze pas 4,5 jaar hebt....
Het is geen garantie dat ze het volhouden een jaar of 10 tot 15
Er zijn hier ook dames bij wie ze veel eerder stuk gingen.
Zelfs implantaten van enkele jaren oud. En ook wel eens na een jaar al.
Ik wens je heel veel sterkte in deze spannende tijd.
Groetjes essi
Ik lees dat je ze pas 4,5 jaar hebt....
Het is geen garantie dat ze het volhouden een jaar of 10 tot 15
Er zijn hier ook dames bij wie ze veel eerder stuk gingen.
Zelfs implantaten van enkele jaren oud. En ook wel eens na een jaar al.
Ik wens je heel veel sterkte in deze spannende tijd.
Groetjes essi
-
Naar aanleiding van jouw bericht en ik dezelfde protheses voor dezelfde tijd heb, heb ik ook een echo aangevraagd.
Vandaag bleek dat ook bij mij verdenking is op scheuren in beide protheses. Bij mij raden ze ook MRI aan maar ik heb mijn afspraak bij dr Kappel al staan dus ik geef er de voorkeur aan om de MRI te laten zitten. Ik baal er wel enorm van want eigenlijk heeft het me alleen maar meer haast gegeven en het helpt me net niet met de verzekering waarschijnlijk omdat het enkel een verdenking is
Ik heb dr Kappel gevraagd of de operatiedatum nog vervroegd kan worden maar dat zal wel niet kunnen
Vandaag bleek dat ook bij mij verdenking is op scheuren in beide protheses. Bij mij raden ze ook MRI aan maar ik heb mijn afspraak bij dr Kappel al staan dus ik geef er de voorkeur aan om de MRI te laten zitten. Ik baal er wel enorm van want eigenlijk heeft het me alleen maar meer haast gegeven en het helpt me net niet met de verzekering waarschijnlijk omdat het enkel een verdenking is

Ik heb dr Kappel gevraagd of de operatiedatum nog vervroegd kan worden maar dat zal wel niet kunnen

Marleen,
als tijdens de operatie blijkt dat ze lek zijn, moet de verzekeraar de kosten vergoeden.
Je moet waarschijnlijk eerst zelf betalen tot dat zeker is dat bij de operatie, dat ze lek zijn.
Laat dr. Kappel de aanvraag doen bij de verzekeraar.
Sterkte ermee dames
Liefs essi
als tijdens de operatie blijkt dat ze lek zijn, moet de verzekeraar de kosten vergoeden.
Je moet waarschijnlijk eerst zelf betalen tot dat zeker is dat bij de operatie, dat ze lek zijn.
Laat dr. Kappel de aanvraag doen bij de verzekeraar.
Sterkte ermee dames
Liefs essi
Goedemiddag,
Gelukkig vallen de wachttijden mee en kan ik 16 juli terecht voor een MRI. De uitslag duurt 5 werkdagen en eigenlijk hoop ik stiekem dat ik het dezelfde week nog hoor. Het is nu afwachten en hopelijk kan ik gauw van deze "toxic bags" verlost worden.
Liefs, Kaylee
Gelukkig vallen de wachttijden mee en kan ik 16 juli terecht voor een MRI. De uitslag duurt 5 werkdagen en eigenlijk hoop ik stiekem dat ik het dezelfde week nog hoor. Het is nu afwachten en hopelijk kan ik gauw van deze "toxic bags" verlost worden.
Liefs, Kaylee
Och jeetje, wat spannend voor jou ook Kaylee.
Hopelijk valt het allemaal mee.
Heel goed dat je het laat checken middels een mri.
Heb de beelden van de afgelopen onderzoeken, MRI's en CT laatst opgevraagd en bekeken. Gek gezicht om ze zo op beeld te zien zitten.
Ik weet niet of ze bij mij gescheurd zijn. (Ook silimed, al 13 jaar) Daar is door de radioloog niet naar gekeken omdat de vraagstelling voor de scans niets te maken had met mijn implantaten.
Ze zijn wel mega zacht en heb heel erg veel klachten.
Die van jou ook?
En Marleen hoe is dat bij jou? Heb jij je MRI beelden ook gezien?
Volgende week gaan ze er bij mij uit. Heel erg benieuwd wat Dr Kappel zal aantreffen.
Vind t heel erg spannend en ben doodbang voor de narcose -ben nog al een controlefreak maar heb er bovenal heel veel zin in.
Zin in de verlossing en zin in 'naturel' zijn.
XX
Hopelijk valt het allemaal mee.
Heel goed dat je het laat checken middels een mri.
Heb de beelden van de afgelopen onderzoeken, MRI's en CT laatst opgevraagd en bekeken. Gek gezicht om ze zo op beeld te zien zitten.
Ik weet niet of ze bij mij gescheurd zijn. (Ook silimed, al 13 jaar) Daar is door de radioloog niet naar gekeken omdat de vraagstelling voor de scans niets te maken had met mijn implantaten.
Ze zijn wel mega zacht en heb heel erg veel klachten.
Die van jou ook?
En Marleen hoe is dat bij jou? Heb jij je MRI beelden ook gezien?
Volgende week gaan ze er bij mij uit. Heel erg benieuwd wat Dr Kappel zal aantreffen.
Vind t heel erg spannend en ben doodbang voor de narcose -ben nog al een controlefreak maar heb er bovenal heel veel zin in.
Zin in de verlossing en zin in 'naturel' zijn.
XX
Hier een topic van een dame die op zoek is naar andere Silimed gedupeerden viewtopic.php?t=2841
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Luna,Luna MKS schreef: ↑14 feb 2020 21:07Hier een topic van een dame die op zoek is naar andere Silimed gedupeerden viewtopic.php?t=2841
Was ik dat? Mijn Silimeds waren na 3 jaar al gescheurd.. ben nog steeds op zoek naar meer slachtoffers van Silimed. Ik ben inmiddels al 3 jaar aan het procederen tegen kliniek/fabrikant/importeur die al mijn schade kan vergoeden.
Lfs Elize
Hoi lieve Elize,Elize1983 schreef: ↑12 nov 2022 11:33Hoi Luna,Luna MKS schreef: ↑14 feb 2020 21:07Hier een topic van een dame die op zoek is naar andere Silimed gedupeerden viewtopic.php?t=2841
Was ik dat? Mijn Silimeds waren na 3 jaar al gescheurd.. ben nog steeds op zoek naar meer slachtoffers van Silimed. Ik ben inmiddels al 3 jaar aan het procederen tegen kliniek/fabrikant/importeur die al mijn schade kan vergoeden.
Lfs Elize
Ja dat was jij. Ik zie dat het berichtje er niet meer is. Met de verhuizing van een paar maanden geleden, ging er een hoop mis met het forum. Gevolg was nogal wat berichten verdwenen. Ik baal er heel erg van, want ook het mooie en dierbare bericht van de dag waarop Jacqueline Roes ging, is weg

Plaats even een nieuwe oproep. En dan zorg ik ervoor dat deze af en toe omhoog komt in de meest recente onderwerpen lijst. We kunnen daar eventueel ook een kopie van op Facebook zetten. En ik kan aan de meiden van de groepen van Andrea, Stacy en Danielle vragen de oproep delen. Dan gaat het als een vuurtje

Vreselijk triest dat je al zo lang moet vechten

Wens je heel heel veel liefs en sterkte!
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~