Arm- en beenamputatie door siliconen

Lees wat de risico's zijn en deel je ervaringen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jan 2020 10:47

Lieve meiden,

Ik heb even gewacht met het vertellen van dit heel moeilijke nieuws, omdat ik geen paniek wilde onder de vrouwen. Ik weet hoe bang jullie worden. En ik wilde wachten op goedkeuring van Jacqueline. Maar nu zal ik vertellen waar ze aan is geopereerd.

Helaas begon Jacqueline dezelfde problemen aan haar arm te krijgen zoals aan beiden benen. Er is van alles aan geprobeerd te doen door artsen, maar niks hielp en Jacqueline had extreme pijnen :cry: De enige optie was haar arm amputeren :cry:

Ze is vorige week naar huis gekomen. Het gaat redelijk goed naar omstandigheden. Ik heb haar namens ons allemaal een mooie bos bloemen en kaart gestuurd. Met de mooie woorden van 1 van onze leden, omdat die alles zeggen wat wij ook voelen. Ik wilde alle berichten die hier staan bundelen, maar dat gaat niet op een kaart... Maar Jacqueline leest ze wel, dus blijf vooral schrijven!

Jacqueline is iedereen heel erg dankbaar voor de woorden, kaart en bloemen die haar echt steun geven.

Ik wil nog even zeggen dat ik niet wil dat jullie nu allemaal in paniek raken door de situatie van Jacqueline. Zij is 1 van de meest extreme gevallen. En zoals haar casus kennen we geen andere. Als je echt heel ziek wordt door implantaten, is het niet zo dat je dit nog jaren later nadat de implantaten verwijderd zijn zult worden als daar geen aanwijzingen voor zijn. Deze aanwijzingen komen al vrij snel aan het licht. Dat was bij Jacqueline ook het geval. Je kunt niet ineens na jaren lang niet echt heel extreme klachten te hebben, ineens extreme klachten gaan krijgen in de mate zoals dat bij Jacqueline het geval is. Explantatie red nog steeds vrouwenlevens! Er bestaat echt een zeer grote kans op genezing. Veel vrouwen worden weer de oude, anderen iets minder fit dan voorheen, maar de klachten verbeteren aanzienlijk. Dan is er een groep vrouwen die best ziek en kwetsbaar blijft, maar ook deze groep kan leven met de klachten, want je leert te leven naar je mogelijkheden en die zijn er echt wel nog volop!! Het is zwaar, maar het leven is mooi en geeft zoveel terug! Het leven is de moeite waard om geleefd te worden. Dus geef nooit op!!!!
De groep vrouwen met zware psychische klachten hebben het echt heel erg moeilijk. Fysieke ziekte is zwaar, en vooral extreme onhoudbare pijn is echt zwaar en kun je niet lang volhouden, maar er is ook nog onhoudbare psychische pijn en dat is de meest gevaarlijke pijn. Onlangs heeft de zoveelste lotgenote zelfmoord gepleegd en dat is gewoon onacceptabel! Dat vrouwen zich zo wanhopig en in de steek gelaten voelen en dit doen. Waar zijn artsen en behandelaars mee bezig! Wij willen gehoord worden!!!

Ik wens iedereen heel veel sterkte, en wees niet bang alsjeblieft, geloof in je toekomst, wees positief! En vraag alsjeblieft hulp als je ergens mee zit. Vooral als je psychische klachten hebt! viewtopic.php?f=228&t=2752

Lieve Jacqueline, al onze harten kloppen met het jouwe. Jij staat in het midden van ons allen en bent het grootste voorbeeld van strijdbaarheid! We leren zoveel van jou!!!!

LOVE YOU!!!!!!

KUSSSS LUNA

(op de pc geen leuke smileys)
Scorpio

Ongelezen bericht 27 jan 2020 11:11

Wat een ontzettend schokkend bericht. Lieve Jacqueline wat zij allemaal moet doorstaan...daar zijn geen woorden voor. Ik stuur al mijn positieve en liefdevolle energie naar haar en naar alle andere dappere en strijdende vrouwen
💕🙏💕
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
bloempje70

Ongelezen bericht 27 jan 2020 12:19

Lieve naamgenoot, ik hoop dat je nog genoeg vechtlust hebt om de mooie dingen van het leven te mogen ervaren. Wat jouw is overkomen daar zijn gewoon geen woorden voor zo triest 😔.
Heel veel sterkte met je herstel en een warme virtuele knuffel 😘
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
Sammie

Ongelezen bericht 27 jan 2020 12:38

Al mijn liefde voor jou dappere vrouw. Al mijn liefde en kracht. Ik stuur je elke dag mijn liefdevolle gedachten.
Dikk kus en mega knuffel
Sammie
Chika

Ongelezen bericht 27 jan 2020 13:14

Lieve Jacqueline,
Er zijn al zoveel woorden hier tegen je gezegd waar ik mij bij aan wil sluiten.
Ongelooflijk dat de ellende maar door en door gaat. Maar dat jij ook blijft doorgaan! Jij bent echt meer dan een voorbeeld voor ons vrouwen hier. Ik denk aan je, en wens je enorm veel kracht en doorzettingsvermogen toe. En liefde van de naasten om je heen, want dat lijkt me het belangrijkste voor je nu
Ik zit al langer op dit forum.. Maar heb de eerdere berichten van en over jou gemist. Ik word er echt stil en verdrietig van.
Liefs chika
Essi

Ongelezen bericht 27 jan 2020 13:43

Ik heb er echt geen woorden voor!
Heel veel sterkte, dappere strijder.... een hele dikke knuffel voor jou.
Liefs essi
D-borah

Ongelezen bericht 27 jan 2020 15:45

Lieve Jacqueline, er valt weinig toe te voegen aan de woorden die hier al door andere leden zijn gesproken. Een vrouw zo strijdbaar als jij, daar zijn er niet veel veel van. Sterkte wensen dekt de lading bij lange na niet, maar je veel liefde sturen is het enige wat ik dan doen!
- Beauty is only skin deep -
wilmaatje

Ongelezen bericht 27 jan 2020 16:34

Lieve Strijdster, Jacq,

Wat vreselijk om te horen!! Wat moet jij een kracht en strijdlust in je hebben om hier allemaal doorheen te gaan!

Ik hoop ondanks dat het niet gemakkelijk is, je toch iets opknapt vd operatie en wens je alle liefde en kracht toe

Een hele dikke knuffel
Wilma 😘😘😘

Ps
Luna, voor jou een dikke knuffel voor je tomeloze inzet hier op het forum 🤗😍😘
Zusss

Ongelezen bericht 28 jan 2020 15:57

Heel veel sterkte!!
Vind het heel naar voor je, hoop dat je de kracht blijft houden om door te zetten.
Alle goeds gewenst!!
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Nicole

Ongelezen bericht 23 feb 2020 21:46

Lieve Jacqueline,
Wat heb ik veel respect voor jou, hoe dapper jij bent,ik denk dat jij door jou strijdlust en een geweldige familie en vrienden de kracht hebt om dit te doorstaan.
Je bent voor ons allen een groot voorbeeld.
Samen staan we sterk.
Power vrouw 👍

Heel veel liefs Nicole 💋
Plaats reactie

Terug naar “Risico's, lekken, scheuren, zweten”