Blaasklachten

Deel je ervaringen of stel vragen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jan 2020 14:39

Even een bericht gequote uit een persoonlijk topic voor vrouwen met hetzelfde probleem.

Je blaasklachten zijn zeer herkenbaar (toevallig zit ik nu midden in mijn honderste blaasontsteking...). Ik heb ook eeuwig last van blaasontstekingen en mijn blaas was al vóór mijn twintigste (en vóór borstvergroting) grondig onderzocht dmv cystoscopie en allerlei andere onderzoeken. Daar kwam uit dat mijn blaaswand vaak ontstoken is geweest. En juist als je dit eenmaal hebt, blijf je voor de rest van je leven gevoelig voor blaasontstekingen.
Ik raad je aan om iedere dag of om de dag cranberry tabletten te nemen. Dit helpt mij enorm. Sinds kort gebruik ik ook D-mannose. Heb het idee dat het de werking van cranberry extra versterkt.
Veel drinken en meteen gaan plassen is zeer belangrijk! Gisteren kon ik wegens omstandigheden niet meteen plassen dus nu zijn mijn klachten weer erger geworden terwijl het al stukken beter leek te gaan. Hoop dat het niet gaat uitdraaien op het zoveelste ab kuurtje... Ook in de nacht moet je echt even eruit om te plassen want te veel uren zonder plassen gaat fout...

Ik gebruik deze supplementen voor dit probleem:
https://www.kruidvat.nl/roter-cystiberr ... /p/2846915
https://www.kruidvat.nl/lucovitaal-d-ma ... /p/4748374

Ik koop ze altijd in de aanbieding anders is het niet te doen.

Plassen na vrijen is zeer belangrijk. Plassen na in bad gaan ook. Let goed op wat voor soort inlegkruisjes of maandverband je gebruikt. Ook dit kan klachten verergeren. Ook kun je na jezelf gewassen te hebben onder de douche ook nog even plassen. En dan afspoelen met water (douchekop) en niet meer aanzitten. Bij het wassen kun je namelijk ook bacteriën uit anus bij vagina brengen per ongeluk. Verder opletten met hoe je jezelf afweegt.

Ondanks dit alles kun je nog steeds eens in de zoveel tijd toch een blaasontsteking krijgen, want ik heb dat ook nog en ik let echt heel goed op. Dan kun je de behandeling met de supplementen ophogen en kijken of je er zonder ab van af komt.

Sterkte dit is een nare klacht ook omdat je de urine niet lang kunt ophouden. Ik kan dat ook niet. Niet dat ik incontinent ben, want dat ben ik niet, maar ik moet wel heel vaak plassen. Onze blaas is chronisch geïrriteerd.

Vitamine C helpt ook goed trouwens en alle andere supplementen die we aanraden als ondersteuning bij ASIA.
viewtopic.php?t=94

Trek alles van de belasting af, want het is een fortuin!😢
viewtopic.php?t=1359

😘💕

Ps. Denk erom dat je jezelf (voeten en buik) goed warm houdt. Artsen zeggen wel dat het een fabel is, maar ik merk gewoon echt dat het invloed heeft!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”