Weer uitstel door klaplong
-
Had ik eindelijk een afspraak gehad bij dokter niessen amsterdam.. moest me long nog wat rust geven nadat ie in aug gedeeltelijk ingeklapt is geweest.
Is hij weer gedeeltelijk ingeklapt. Nu moet ik weer wachten want je wordt geintubeerd en dat kan gevaarlijk zijn dus krijg weest eind januari een CT om te kijken of er niks afwijkends te zien is..
Waar ik nog even achteraan ga is of waar Niessen opereerd een ziekenhuis is met artsen die weten wat te doen als de long mocht klappen tijdens operatie.. anders ga ik toch liever Erasmus proberen intake te doen..
Pfff wilde dat ze eruit waren misschien had ik al dit gedoe niet.. dus voorlopig weer niet werken zodat ie echt goed geneest vorige keer te snel gaan werken.. en dan weer verder kijken schiet niet op dit.
Is hij weer gedeeltelijk ingeklapt. Nu moet ik weer wachten want je wordt geintubeerd en dat kan gevaarlijk zijn dus krijg weest eind januari een CT om te kijken of er niks afwijkends te zien is..
Waar ik nog even achteraan ga is of waar Niessen opereerd een ziekenhuis is met artsen die weten wat te doen als de long mocht klappen tijdens operatie.. anders ga ik toch liever Erasmus proberen intake te doen..
Pfff wilde dat ze eruit waren misschien had ik al dit gedoe niet.. dus voorlopig weer niet werken zodat ie echt goed geneest vorige keer te snel gaan werken.. en dan weer verder kijken schiet niet op dit.
Ach wat rot! Dr. Niessen opereert niet in een ziekenhuis en ik weet niet of de anesthesist jou goedkeurt voor de operatie buiten een ziekenhuis...
En ik zou dat zelf echt niet fijn vinden als ik in jouw schoenen stond..
Wens je heel veel sterkte!!!!❤
En ik zou dat zelf echt niet fijn vinden als ik in jouw schoenen stond..
Wens je heel veel sterkte!!!!❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
-
Jee wat vervelend zeg! Dr Niessen werkt ook in VUmc. Misschien mag je daar geopereerd worden door hem? Het is te vragen toch?
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
Ik heb deze vraag 2 maanden terug gesteld. Wat ik toen hoorde van de assistente is dat d'r Niessen helemaal niet meer opereert in Vumc.bloempje70 schreef: ↑01 jan 2020 20:42Jee wat vervelend zeg! Dr Niessen werkt ook in VUmc. Misschien mag je daar geopereerd worden door hem? Het is te vragen toch?
Maar heel vervelend deze situatie zeg. Sterkte!!!
-
Dan wordt het toch Erasmus want in Dordrecht werk ik zelf das niet zo fijn..
Nee voelt ook niet fijn niet in een ziekenhuis in dit geval. Ze moeten natuurlijk wel kunnen ingrijpen in situaties...ik zal eens mailen en kijken wat ie zelf zegt.
Nee voelt ook niet fijn niet in een ziekenhuis in dit geval. Ze moeten natuurlijk wel kunnen ingrijpen in situaties...ik zal eens mailen en kijken wat ie zelf zegt.
Wat ontzettend vervelend voor je, je ziet zo uit naar zo'n operatie. Mijn operatie was onverwacht gisteren. Ik was eigenlijk de 17e gepland. Iemand was ziek geworden en ik dacht nog hoe vervelend dat moet zijn voor iemand....
Ik hoop dat er snel een goede beslissing genomen kan worden voor je, sterkte.
Ik hoop dat er snel een goede beslissing genomen kan worden voor je, sterkte.
Ik ben ook geopereerd door dr Niessen in Amstelveen. Naast mij lag een dame die niet tegen narcose kon. Ze wilden eigenlijk de operatie dan cancellen omdat ze niet de middelen daar hebben voor als het mis zou gaan en ze naar het ziekenhuis zou moeten. De anesthesist wilde geen enkel risico nemen.
Ze is uiteindelijk met plaatselijke verdoving van haar implantaten verlost. Vond ze zelf geen pretje vertelde ze later, toevallig hadden we tegelijkertijd controle.
Ze is uiteindelijk met plaatselijke verdoving van haar implantaten verlost. Vond ze zelf geen pretje vertelde ze later, toevallig hadden we tegelijkertijd controle.