Hoi dames,
Ik heb er al een creatieve sessie op zitten dus ik deel even mijn eerste ervaringen met de opgevulde top
Wat heb ik gebruikt: Een bralette/ elastische top van Ali, de vulling die erin zit er uit gehaald om de afmeting te bepalen van de schoudervulling die ik op maat heb geknipt. De randjes van de (rode) schoudervulling weer dichtgenaaid en er luchtige kussenvulling (extra vulling van het hoofdkussen van mijn man uit een dure beddenzaak in dit geval). Op de foto zit aan 1 kant van de top al een vulling
Via de opening van de top kan je dus die dikke vulling er weer in stoppen
En zo hing het er bij, wachtend op mijn pasmodel (mn zusje) en ik vond het er zo heel goed uitzien!
Hier heeft mijn zusje hem aan, zij is echt compleet plat, twee platte tepels op dr borstkas. Maar zo lijkt het toch echt wat! We moesten eerst wel erg lachen (en ik stiekem huilen want ik dacht oh nee dit is niet wat ik in gedachten had) want de vulling moet echt wel op de goede plek zitten anders lagen ze er echt "op". Toen ze goed zaten zaten ze ook wel een beetje aan de zijkanten, ipv recht vooruit. maar juist daarom zag het er eigenlijk heel erg natuurlijk uit, zeker met een top en een shirt erover! Dus deze ligt nu netjes en geduldig te wachten tot ik m over een paar maandjes ga dragen.
Dit is wel een dikke variant, ik denk dat ik er verschillende ga maken, dat ik het een beetje ga afbouwen tot ik gewoon "wat platter" door het leven ga. Maar ik zal NOOIT een BH of top zonder vulling gaan dragen denk ik..
Groetjes!
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.