Wie weet er van deskundige PC's in Regio Rijnmond Rottrdam Dordrecht

Een lijst met goede chirurgen.
Eliza

Ongelezen bericht 21 jun 2019 09:49

Lieve mensen ik ben in de Randstad van zuidholland Rijnmond en Dordrecht ah zoeken naar een bekwaam pc arts die mijn explantatie wil doen en Kapsel vorming wil verwijderen.. bij de pc arts
in het Maasstad ziekenhuis in Rotterdam ben ik op consult geweest bij Dr pc Schuitema en zo ik er uit begreep was pc Dr Schuitema in het Maasstad ziekenhuis in Rotterdam-Zuid zelf van plan de explantatie tedoen....

** Ik kwam om een vraag of er een MRI gemaakt kon worden...en hij zei met het explanteren vd siliconen zie ik meer.. natuurlijk beter plan...!

Of ik het recht heb om nog tezoeken naar een andere bekwame gecontracteerde pc arts in deze regio is ook mijn vraag... gaarne tips!?.
ik ben er niet zeker van of deze pc arts deskundig is....lees geen revieuws over deze pc arts.
Mijn huisarts heeft mij naar deze arts Dr Schuitema door verwezen nadat mijn Pc arts die toen in het Erasmus (het toenmalige Dijkzigt) werkte bij mij toen inplantaten geplaatst heeft....zij vond de borsten er nog wel goed uit zien en wat de echo betreft waar een sliertje vocht op was te zien was te verwaarlozen...zij heeft de echo niet bekeken die in Dordtwijk te Dordrecht is gemaakt..
alle siliconen zweten zo zij zei mij...en de kapsel vorming vervormde wel de borsten en ach dat is nog niet zo dingetje...op mijn klachten ging zij helemaal niet op in...zij vond waarom heb je angst voor bv lymfklier kanker helemaal niet nódig enz ??!!
ik moet eerst de goed keuring afwachten vd Zorg verzekering...
Dank al vast voor het meedenken met warme groet van Eliza .
chantal2133

Ongelezen bericht 03 sep 2019 22:20

Ik lees mee..

Of zitten alle pc door heel het land behalve hier..

Geen zin om 2 uur te rijden als je net geopereerd ben
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 sep 2019 07:30

Lieve meiden, in dit topic zie je een linkje naar de site van de NVPC waar je kunt zoeken naar artsen.
viewtopic.php?f=188&t=1892 Dit is de lijst die ik bedoel, mocht je de link over het hoofd zien: https://www.nvpc.nl/plastisch_chirurgen.php?option=1
Zoek een arts bij jouw in de buurt en ga er op gesprek en volg je gevoel.
Alle artsen kunnen explanteren en kapsel verwijderen. Dat leren ze allemaal.
De vraag is of ze je klachten erkennen en bereid zijn jouw wens voor het verwijderen van het kapsel te respecteren en dat ook te doen.

Succes!
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 sep 2019 13:38

Lieve dames, alle pc's leren om te explanteren dus wees niet bang dat een arts dat niet kan. Bereid altijd je consult voor door ons topic over de voorbereiding door te lezen en de arts de juiste vragen te stellen.
Als we steeds weer naar dezelfde artsen gaan, schiet het ook niet op. We willen ons lijstje zo groot mogelijk maken. Trek de stoute schoenen aan en ga ervoor!
Toen ik geopereerd moest worden was er geen forum en ervaringen van vrouwen bij pc's. De enige die ik toen kende was dr. Kappel. Toch ben ik door een andere arts geopereerd (omdat dr. Kappel helemaal in Heerenveen opereerde toendertijd). Ik nam wel de bevindingen van dr. Kappel mee, want dat was voor mij wel belangrijk. In die periode was er nog niks bekend. Wel wat, maar artsen geloofden dat toch niet. Sinds het Vu onderzoek en het Rivm onderzoek is het makkelijker voor vrouwen om een arts te vinden die niet ongevoelig tegenover klachten staat.
Dr. Florrison is ook pas bekend en als die ene dame niet was geweest, dan zou de volgende ook niet gaan ;)

Succes!!!💋

Al begrijp ik heus wel dat jullie liever naar een bij ons bekende arts willen ;)
Plaats reactie

Terug naar “Welke chirurgen?”