voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
ilse1972

Ongelezen bericht 30 aug 2019 10:24

hoi,

ik ben Ilse , ik ben 46 jaar en ik heb sinds 2013 protheses van Allergan , natrelle 210.

heel eerlijk gezegd, ik ben me rot geschrokken van wat ik hier allemaal lees :x

Ik ben al bijna 2 jaar ziek , zit nu midden in een WIA aanvraag, diagnose was destijds 'burnout" maar het verbetert niet, het verslechterd alleen maar....
nu lees ik dat mijn extreme vermoeidheid, de stijve gewrichten, het concentratieverlies, geheugenverlies, angsten, depressies , zweetaanvallen, extreme darmklachten , hoofdpijnen, slecht zicht, ook allemaal gerelateerd kan zijn aan mijn implantaten.

ik ben bij de huisarts geweest en heb een verwijzing naar het VU. Ik heb vanuit het VU nog geen brief ontvangen. Maar ik wil mijn protheses zsm laten verwijderen en niet over 10 maanden pas.... alleen, tja wij hebben zo geen geld voor een operatie en de verzekering vergoed het niet. bij de bank een lening vragen met mij in een uitkering en mijn man een tijdelijk contract is ook erg moeilijk.

ik zit dus letterlijk met mijn handen in het haar,

help!!
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstelπŸ€β€οΈπŸ™
Essi

Ongelezen bericht 30 aug 2019 14:02

Welkom ilse1972
Ja, schrikken is het voor iedereen hier. Maar ook fijn dat je dingen kan gaan plaatsen omdat je klachten naar aal waarschijnlijkheid door die borsten komen . Kijk en lees hier rond en vooral stel de vragen waar je mee zit. Heel veel succes met de stappen die je gaat nemen. Liefs essi
djr1985

Ongelezen bericht 30 aug 2019 14:15

Hoi Ilse,
Ja ik ben me ook rot geschrokken, weet alle info pas sinds vorige week donderdag (geen idee hoe ik het zo gemist kan hebben) en m'n wereld staat op m'n kop. Moet zeggen dat ik geen klachten heb (denk ik) maar ik heb ze al 15 jaar. Het consult voor explantatie staat dan ook al gepland.
Groetjes
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 aug 2019 16:59

Lieve Ilse, wat zielig dat je de operatie niet kan voorschieten😒
Misschien kun je je ha laten doorverwijzen naar een andere internist. Ook zij mogen een advies voor verwijdering afgeven https://www.zorginstituutnederland.nl/p ... e-klachten Neem naar die internist alle info mee viewtopic.php?t=88 Deze kan eventueel ook overleggen met Nanayakkara.
Beloof me dat je dit zult doen, want dit opent ook deuren voor andere vrouwen net als jij.

Ik wens je heel veel sterkte!! Al jouw klachten zijn zeer herkenbaar en komen heel vaak voor.

Dikke kus meis!πŸ’‹πŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 aug 2019 17:24

Zou je alsjeblieft ook even een melding bij de overheid willen doen? viewtopic.php?t=1689
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
ilse1972

Ongelezen bericht 31 aug 2019 13:18

Ik heb de melding gemaakt inmiddels Luna
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstelπŸ€β€οΈπŸ™
wilmaatje

Ongelezen bericht 31 aug 2019 15:15

Beste Ilse

Natrelle 210 allergan zijn ook uit de handel gehaald, zo aan je klachten te lezen komen ze veel overeen met wat ik bij andere meiden lees.

Ga naar je huisarts en vraag een echo borst aan, misschien zijn ze lek (dan heb je recht op vergoeding)

Heb je ernstige pijnklachten in de borst of zijn de borsten heehard? Dan heb je baker4 indicatie (ook recht op vergoeding)

Er is dus nog hoop op evt vergoeding. Meld ook bij de arts waar je gaat dat je protheses uit de handel zijn gehaald en dat je asia klachten heb

Ik merk dat het echt aan de arts ligt , of ze vergoeding voor je aanvragen, de laatste tijd zijn ze iets soepeler, soms geven ze aan, verdenking lekkage of pijnklachten.

Dus eerst zsm echo...of ze lek zijn

Maak afspraak bij arts, Dr lichtenegger in Bergman (heb ik goeie ervaring bij en kijk wat zij zegt, wie weet vraagt ze aan met vergoeding

Succes
Wilmaatje
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 aug 2019 21:14

Heel goed Wilma!!
Begin overbodig te wordenπŸ˜‰πŸ˜
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 31 aug 2019 21:23

ilse1972 schreef: ↑
31 aug 2019 13:18
Ik heb de melding gemaakt inmiddels Luna
Dank je wel lieverd!πŸ’‹
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

wilmaatje

Ongelezen bericht 01 sep 2019 01:18

Luna schreef: ↑
31 aug 2019 21:14
Heel goed Wilma!!
Hihi soms wil je gewoon helpen/adviseren. En fijn dat iedereen elkaar steunt en advies geeft, ik heb er enorm veel aan gehad.
Altijd heel fijn om al jou mooie lieve bezorgde woorden te lezen Luna, en uiteraard ook van alle meiden

Nog 10 dagen voor explant, nog nooit zo zenuwachtig geweest, heb wel 15 operaties gehad, maar dit is anders. Heb een hoge bloeddruk en hartslag, moet constant huilen omdat het allemaal zo dubbel is, is heb er heel veel moeite mee, niet alleen het verlies van mijn vrouwelijkheid, maar ook angstig voor de narcose omdat mijn hele lijf niet in orde is. Ik heb zoveel respect voor alle vrouwen hier en op FB, jullie zijn zo super sterk, echt respect!!

Ondanks dat hoop ik dat ik mezelf er doorheen sleur en weer een stapje dichter bij een gezond lichaam kom!

Xx
AmbervdV

Ongelezen bericht 01 sep 2019 08:08

wilmaatje schreef: ↑
01 sep 2019 01:18
Heel goed Wilma!!
Hihi soms wil je gewoon helpen/adviseren. En fijn dat iedereen elkaar steunt en advies geeft, ik heb er enorm veel aan gehad.
Altijd heel fijn om al jou mooie lieve bezorgde woorden te lezen Luna, en uiteraard ook van alle meiden

Nog 10 dagen voor explant, nog nooit zo zenuwachtig geweest, heb wel 15 operaties gehad, maar dit is anders. Heb een hoge bloeddruk en hartslag, moet constant huilen omdat het allemaal zo dubbel is, is heb er heel veel moeite mee, niet alleen het verlies van mijn vrouwelijkheid, maar ook angstig voor de narcose omdat mijn hele lijf niet in orde is. Ik heb zoveel respect voor alle vrouwen hier en op FB, jullie zijn zo super sterk, echt respect!!

Ondanks dat hoop ik dat ik mezelf er doorheen sleur en weer een stapje dichter bij een gezond lichaam kom!

Xx
Het komt Γ©cht goed, Wilma!! Je zenuwen zijn begrijpelijk, maar nog heel even en je hebt je oude zelf terug :)

Btw, welkom Ilse72.
Veel plezier hier op het forum
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 sep 2019 10:25

wilmaatje schreef: ↑
01 sep 2019 01:18
Heel goed Wilma!!

Xx
Aah schat, het komt echt goed hoor! Je bent in goede handen daar in het ziekenhuis!!!!
Probeer wat afleiding te zoeken en soms is het ook goed om even afstand van het onderwerp te nemen.
Lekker veel leuke dingen ondernemen. Of je huis schoonmaken kan ook helpen :lol:

Dikke kus moppie!!!!!!!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 01 sep 2019 10:29

Lieve Ilse,

Zorg voor een verwijzing naar een pc maar ook 1 naar een internist, want 9 van de 10keer is er niks met de implantaten en ook geen kapselvorming en ik vind het altijd zo erg om te zien dat dames daar op wachten en zoveel kostbare tijd verliezen. Is gewoon jammer. Je kunt verschillende wegen tegelijk bewandelen. En het is ook belangrijk dat er grondig naar je systemische klachten wordt gekeken, omdat je misschien al een andere bekende auto-immuunziekte hebt ontwikkeld. Alleen een internist kan dat uitsluiten en 1 jaar wachten op Nanayakkara is echt niet de bedoeling.
De echo kan trouwens ook door je ha worden aangevraagd dat gaar sneller. Zorg er wel voor dat ze bij de mamapoli jou niet overhalen een mammografie te doen!! Want volgens hen is een echo zonder mammo niks waard. Maar een mammo en implantaten gaan niet samen! viewtopic.php?f=89&t=1448

Dikke kus!!!

Ik ga trouwens ook linken naar jou topic over het bezoeken van een andere internist dan Nanayakkara, anders moet ik alles steeds weer opnieuw schrijven.X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 01 sep 2019 11:38

Ps @Wilma, natuurlijk moet iedereen zoveel mogelijk adviseren!! Dat helpt mij zo ontzettend veel!! Daar zijn de ervaringsdeskundigen toch ook voor!
En we vullen mekaar allemaal altijd zo mooi aan! De één met meer het psychologische gedeelte of iets over de eigen persoonlijke ervaring, de ander meer met feiten/tips ivm de behandeling. In het topic van Marij komt dat mooi naar voren. De verschillende benaderingen, die van Moeke en de mijne. Zij heeft het over haar persoonlijke weg naar acceptatie (zonder alternatieven), echt zo een waardevolle bijdrage! Iets waar ik nu wat minder over schrijf, want het is voor mij lang geleden. Ik had er wel wat over op het forum staan hoor, maar schijf nu niet meer zoveel over mezelf. Dat voelt ook niet goed. Ik wil gewoon zoveel mogelijk informeren over de wegen die bewandeld dienen te worden of bewandeld kunnen worden om die rommel er uit te krijgen.
Ik probeer steeds met zo weinig mogelijk tekst, vrouwen de weg te wijzen. Was in ieder geval wel mijn voornemen, maar de laatste week ging het weer niet helemaal :lol:
We gaan weer ons best doen!

Xjes!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”