Nee heb net gebeld en wordt hopelijk snel teruggebeld. Anders bel ik vanmiddag weer terug. Wil echt weten waar ik aan toe ben.Chantal100136 schreef: ↑27 aug 2019 12:01Vervelend dat je nog niets weet met de datum. Mag ik vragen wat voor klachten je dan hebt dat het vergoed wordt? Ik twijfel nog enorm met wat te doen, ik heb veel klachten maar het is wel een enorm bedrag wat erbij komt kijken.
Hopelijk hoor je snel meer!
Hieronder een stukje wat ik eerder heb geschreven.
Onzeker schreef: ↑05 jun 2019 21:31
Als eerste heb ik pijn aan mijn borsten en dat is ook de grote reden geweest dat ik verder ben gaan zoeken. Ik heb al jaren meerder klachten, maar heb nooit de link gelegd met mijn protheses. Ik ben altijd heel moe en kan niet goed slapen, hoofdpijn. Ik moet ook altijd heel veel naar de toilet. Ik heb de afgelopen 3 jaar meerder keelontstekingen gehad en heb ook vaak het gevoel dat er iets in mijn keel zit. Ben ook een tijd lang benauwd geweest. Heb veel last vast hartkloppingen/vibraties en een druk op mijn borstkas. Ik ben bij de kno arts geweest om mijn keel na te laten kijken. Heb een onderzoek gehad aan mijn longen. Longfoto's laten maken en heb een luchtwegtest gehad. Van de huisarts ook een kastje gekregen om mijn hartslag te registreren en heb ook een echo van mijn hart gehad. Uit dit alles kwam niks naar voren. Heb veel haarverlies en op bepaalde plekken op mijn huid het gevoel alsof het blauw is. Mijn vingers voelen soms wat stijf. Heb ook last van angsten en een soort gejaagd gevoel soms. Concentratie is ook ver te zoeken. voel me soms gewoon een beetje verward ofzo. Ben hiervoor ook bij een psycholoog geweest. Ook is mijn menstruatie al een aantal jaren in de war en ook daar ben ik voor naar de gynaecoloog geweest voor onderzoek. De klachten zijn niet iedere dagen en altijd tegelijk. Het is gewoon allemaal vaag en kan het allemaal niet zo goed plaatsen.