Explantatie AmbervdV - Dr. van Selms

Deel je ervaringen en foto's
AmbervdV

Ongelezen bericht 05 jul 2019 19:28

:roll: Al een paar dagen een zeurderige pijn in mijn rechterborst. Helaas vandaag verergert en dus weer terug aan de pijnstilling. Voelt een beetje als een borstontsteking (heb ik al vaker gehad) Het zit op één punt en soms straalt het uit naar mijn oksel en arm.
Wel jammer, had graag al verbetering gezien. Links helemaal nergens last van.

Ik heb de pleisters er gisteren af gehaald. Prachtige littekens :D Fijne lijntjes. Blij mee!

Nu maar duimen dat een evt ontsteking het niet doorzet...
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Essi

Ongelezen bericht 06 jul 2019 10:27

Hey!!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Hier neemt de zeurende pijn in mijn rechter borst gelukkig weer af.
Rustig aan blijven doen voor jou nog even dus.
Liefs essi
Essi

Ongelezen bericht 06 jul 2019 17:08

Amber, merk jij nog verschil met de eerste dagen? Bij mijn operatie foto's staan nu de foto s van mijn herstel.
Twee dagen na en 12 dagen na de operatie. Ik voelde wel wat verschil maar zag het zelf niet zo. Toch als ik de foto's bekijk, zie ik het ook.
AmbervdV

Ongelezen bericht 07 jul 2019 15:19

Hey Essie,

Nee ik merk geen verschil. Ze worden niet voller en fluffen ook niet zoals ik had gehoopt.
Zal een deze dagen een foto maken, maar ik heb eerder het idee dat ze leger zijn dan dag 3.
Wel even een bh gepast en kom uit op 75C :shock:
Kan alleen geen bh velen. Ik denk dat ik nog heel lang aan de sport bh en de bralettes vast zit, want die bh deed echt pijn en was vervelend.

Btw jouw foto's zien er goed uit zeg!!

:D
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
AmbervdV

Ongelezen bericht 08 jul 2019 20:03

AmbervdV schreef:
07 jul 2019 15:19
Hey Essie,

Nee ik merk geen verschil. Ze worden niet voller en fluffen ook niet zoals ik had gehoopt.
Zal een deze dagen een foto maken, maar ik heb eerder het idee dat ze leger zijn dan dag 3.
Wel even een bh gepast en kom uit op 75C :shock:
Kan alleen geen bh velen. Ik denk dat ik nog heel lang aan de sport bh en de bralettes vast zit, want die bh deed echt pijn en was vervelend.

Btw jouw foto's zien er goed uit zeg!!

En weer aan het werk! :D
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Essi

Ongelezen bericht 08 jul 2019 21:14

Yep!
Ik ook.
Ben toch eerder begonnen, ook al vond de bedrijf arts het goed als ik thuis zou blijven tot mijn na controle de 16 de.
Af en toe een steekje hier en daar in mijn borsten. Zorgt er wel voor dat ik me in blijf houden nog met zware dingen tillen. En nog steeds niet in een schakel auto gereden, maar op de fiets naar mijn werk.
Groetjes essi
Essi

Ongelezen bericht 15 jul 2019 18:02

Hey Amber,
Hoe was de na controle vandaag?
Groetjes essi
AmbervdV

Ongelezen bericht 15 jul 2019 21:14

Hey wijffie,

Heel goed! Het vele kapsel was volledig verwijderd én schoon op wat siliconen stukjes na. Hij gaf nogmaals aan dat er echt veel kapsel was weggehaald en dat ik daarom misschien daar nog last van heb. Ik heb links last van mijn ribben en rechts nog sowieso wel wat pijn af en toe. Hij was erg tevreden en vond dat ik echt heel veel overhield (momenteel heb ik bh maat C/D75 :shock: ) Hij vroeg of ik over een half jaar nog wilde bellen om te vertellen hoe het met mij ging. En verder nog foto's gemaak. :D

Ik ben benieuwd naar jouw afspraak morgen! Succes Essie!!
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Essi

Ongelezen bericht 15 jul 2019 22:41

Fijn!
Goed nieuws. Ik laat je morgen weten hoe de na controle bij mij is geweest.
Groetjes essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jul 2019 08:20

Wat fijn dat alles goed ging lieve Amber!
Jij veel succes lieve Essie!

En voor iedereen een heel fijne vakantie met de kids!
💋🌞
AmbervdV

Ongelezen bericht 16 jul 2019 22:42

Dank je wel, Luna! Jij ook!

McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
AmbervdV

Ongelezen bericht 19 jul 2019 09:33

Update;

Vandaag alweer 4 weken zonder de troep in mijn lijf. Tot mijn blijdschap kan ik goed omgaan met mijn nieuwe ik. Wat ik wel merk is dat mijn rechter borst toch echt wel kleiner is dan de linker. Is mij voor de vergroting nooit opgevallen. Het werd voor mij zichtbaar toen de implantaten erin zaten (mijn arts koos toendertijd niet voor verschillende inhoud) en nu zeker ook. Geen hinderlijk verschil, maar merk dat het bij een bh wat lastiger is.

Ik had een hele lijst aan klachten voordat ik ze liet verwijderen. Ik moet helaas toegeven dat ik daar nog maar weinig van weg kan strepen. Alleen de pijn in mijn borsten van de implantaten is weg, maar verder zijn alle klachten nog aanwezig :roll: :arrow:
Als ik dan op Instagram (breast_implant_illness) al die vrouwen zie die direct al 80% van hun klachten kwijt zijn, dan voel ik mij enigszins toch wel teleurgesteld. Ik merk zelfs dat ik mijzelf vorige week afvroeg waarom ik ze eigenlijk heb laten verwijderen als alles toch bij het oude blijft...

Wat ik ook zeer apart vind is dat ik ruim 750 gram kwijt ben aan implantaten en kapsel en dat ik dat ook niet 1x terug zie op de weegschaal. Vanaf de dag dat ze eruit zijn, weeg ik zelfs iets zwaarder. Heel bijzonder.

Al met al had ik er dus meer van verwacht, ook op korte termijn. Ik heb zeker geen spijt dat ze eruit zijn en ik hoef ze ook nooit meer, maar ben toch soms wel enigszins teleurgesteld. Herkenbaar voor mensen ?
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Loiza

Ongelezen bericht 19 jul 2019 11:40

Heey Amber,

Hoe dan ook, je beslissing om ze eruit te halen is m.i. de beste die je hebt kunnen nemen. Want: als je ze er niet uit had laten halen, bleef het altijd een onzekere factor. Nu heb je voor je gezondheid en je toekomst een (potentiële) ziekmaker geëlimineerd.

Ik deel je ervaring mbt "plaatselijke zeurtjes" die direct weg zijn en de rest is afwachten.. Heb ik ook, nu een week zonder implantaten. lichaam mag zich nog herstellen he, kost tijd.

Ik zou niet teveel waarde hechten aan de Instagram posts, die zijn niet representatief - het zijn geweldige uitzonderingsverhalen en geeft denk ik niet een betrouwbaarheid beeld over de totale groep vrouwen die een explantatie hebben gehad en de resultaten die gemiddeld worden ondervonden. Maarja, dat weet ik ook niet precies.

En lieve Amber, dat ze ongelijk zijn, is natuurlijk en normaal ook. Ik heb je foto's gezien en ze zijn prachtig! Twijfel daar absoluut niet aan svp. !! Ik begrijp wel dat je soms wat onzeker bent hoor, maar dat hoeft absoluut niet.

Liefs
Was 10 jaar de eigenaresse van 300cc siliconen per borst - in juli 2019 explantatie gehad - nu puur natuur inclusief een espressokopje eigen vet per borst. Ben echt verrassend blij met het resultaat :)!
Essi

Ongelezen bericht 19 jul 2019 15:17

Lieve Amber,
Ik snap wat je wil zeggen. Van mijn klachten dacht ik de eerste dagen na de explantatie een helder gevoel in mijn hoofd te ervaren. En mijn continue hoofdpijn was verdwenen.En mijn gewrichtsklachten merkte ik niet op. Nu 4 weken p.o merk ik toch nog wel dat ik af en toe hoofdpijn heb en ook het volle gevoel van watten/wolken in mijn hoofd is er regelmatig.
Mijn gewrichts pijn in schouder en knieën is er ook nog .Ik slaap weer op mijn zij en merk dat ik dan door de Schouderpijn toch weer op mijn andere zij moet draaien.
Toch ben ik echt super blij dat ik het hè laten doen. Ik weet niet welke verpleegster met je mee is gelopen van de opvsngruimte naar je bedje voor het infuusje. Bij mij was het Angela en ze zij tegen me, verwacht niet dat je klachten meteen weg zijn en twijfel daar door niet of je er goed aan hebt gedaan. Ik geloof het ook. Het heeft tijd nodig en misschien is de schade al te groot.... Maar ik denk maar zo, zieker kunnen we er nu niet meer van worden.
Ik ben gisteren weer eens gaan sporten en heb me daarna ook even een keer gewogen. Raad eens wat twinsister?! Was ook niets afgevallen, had ik wel verwacht. Ben dus zwaarder dan ooit😥
Weet je trouwens dat alle vrouwen ongelijke borsten hebben. Bij de een alleen wat zichtbaarder bij de ander.
Oh en ik kon die leuke b.h tjes met voorsluiting van de h&m niet vinden. Had je ze soms online gekocht?
Liefs essi
AmbervdV

Ongelezen bericht 20 jul 2019 09:10

Dank je wel voor jullie lieve woorden.

Gisteren dan echt een nieuw setje gekocht. Echt 75C qua cupmaat.
Manlief was verbaasd door het toch wel aanwezige verschil wat duidelijk werd in de bh. Erger dan voor de vergroting iig. We doen het ermee maar hoop niet dat het verschil nog groter wordt.

Essie, ik heb hem idd online gekocht. Heb het artikel nummer even voor je opgezocht 0702802002005
Weet niet of ze en nog hebben. Let me know :?
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”