Vastberaden weer hier terug
Nou, dat is grappig om te lezen. Ik heb mijn operatie bij van Selms ook op de 21 ste staan. Alles is i.p rond, moet het dus alleen nog een keer met mijn neuroloog doornemen volgende week i.v.m het plan wat er is gemaakt w.b.t mijn medicatie voor de TIA.
Van Selms zei tegen mij, er blijft echt nog wel een borstje over. Het zal niet meer zoveel volume hebben, maar het is niet helemaal weg straks. Dat was ook wel fijn om te horen omdat ik me al op helemaal "plat" had in gesteld.
Groetjes Essi
Van Selms zei tegen mij, er blijft echt nog wel een borstje over. Het zal niet meer zoveel volume hebben, maar het is niet helemaal weg straks. Dat was ook wel fijn om te horen omdat ik me al op helemaal "plat" had in gesteld.
Groetjes Essi
Oh dat is idd grappig. Wie weet zien we elkaar nog. Zou wel grappig zijn
Ik houd ook nog gewoon 'wat' over, maar ja.... Wel spannend. Voor jou ook, hoop dat je neuroloog groen licht geeft.
Ik blijf je volgen

Ik houd ook nog gewoon 'wat' over, maar ja.... Wel spannend. Voor jou ook, hoop dat je neuroloog groen licht geeft.
Ik blijf je volgen

McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019
- Daniëlle Slingerland
moeilijk he. Maar weet je je hebt alle voors en tegens op een rij en je hebt een voorkeur dus volg die dan ga je er vol vertrouwen in, dat is ook super belangrijk want dit is niet alleen een lichamelijke battle!
liefs, Danielle
liefs, Danielle
Het is zeker niet alleen een lichamelijke battle Daniëlle! Ik was hier in 2012 ook al op het forum en heb ik (naast wat andere privé zaken) uit angst en twijfel toen mijn kop in het zand gestoken. Als jullie het kunnen moet ik het ook kunnen!! Hoe gaat het nu met jou?
- Beauty is only skin deep -
- Daniëlle Slingerland
Het gaat best goed! kan al meer zoals zelf naar het toilet gaan, eten en drinken hahaD-borah schreef: ↑01 jun 2019 13:16Het is zeker niet alleen een lichamelijke battle Daniëlle! Ik was hier in 2012 ook al op het forum en heb ik (naast wat andere privé zaken) uit angst en twijfel toen mijn kop in het zand gestoken. Als jullie het kunnen moet ik het ook kunnen!! Hoe gaat het nu met jou?
Maar ik ben vnl. nog in bed omdat dit een geweldige unicorn bed is met motors enzo dus ik kan er praktisch in zitten.
Maak nu elke dag een wandelingetje, alleen was gisteren een wandeling en douchen op 1 dag blijkbaar teveel want vandaag ben ik weer wat moe.
Geen probleem, ik wordt goed verzorgd en pak die rust die mijn lichaam blijkbaar nodig heeft.
Ben even mijn update aan het typen dus die zal ik zo delen.
O dat is prima toch Daniëlle; met kleine stapjes kom je er uiteindelijk ook! Het mooie is dat ons lichaam ons gewoon vertelt of we even een stapje terug moeten nemen.
Ik ben vanmiddag gebeld door het JvG; het zou eigenlijk augustus worden, maar er is iemand uitgevallen.....op 5 juli staat de operatie nu gepland!!! Moest daarna gelijk bijna overgeven en naar de wc van de spanning....nu is het ineens echt en moet ik eraan geloven. Pfff was het maar alvast achter de rug
Ik ben vanmiddag gebeld door het JvG; het zou eigenlijk augustus worden, maar er is iemand uitgevallen.....op 5 juli staat de operatie nu gepland!!! Moest daarna gelijk bijna overgeven en naar de wc van de spanning....nu is het ineens echt en moet ik eraan geloven. Pfff was het maar alvast achter de rug

- Beauty is only skin deep -
Oh meid ik snap heel goed dat het even schakelen is en je er even niet goed van wordt door de spanning, maar wel super dat je er sneller vanaf bent.
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms
Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Ja, niets is zo rustgevend als een genomen beslissing!D-borah schreef: ↑06 jun 2019 19:57O dat is prima toch Daniëlle; met kleine stapjes kom je er uiteindelijk ook! Het mooie is dat ons lichaam ons gewoon vertelt of we even een stapje terug moeten nemen.
Ik ben vanmiddag gebeld door het JvG; het zou eigenlijk augustus worden, maar er is iemand uitgevallen.....op 5 juli staat de operatie nu gepland!!! Moest daarna gelijk bijna overgeven en naar de wc van de spanning....nu is het ineens echt en moet ik eraan geloven. Pfff was het maar alvast achter de rug![]()
En nu rustig er naartoe werken. Ook bij Dr v Selms toch?
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019