Dr. Niessen & kapsel verwijderen

Lees informatie of stel vragen.
Daniëlle Slingerland

Ongelezen bericht 17 mei 2019 21:38

Ik weet dat er vaker is gesproken dat Dr. Niessen kapsels niet verwijdert en wilde even het eea ophelderen want in threads zie ik dit als reden om niet naar hem toe te gaan terwijl hij een fijne en deskundige PC is.

Hij is er idd geen voorstander meer van ivm de complicaties die hij heeft meegemaakt. Maar als je het absoluut wilt kan het, je betaalt alleen voor de extra handelingen & tijd die hij eraan kwijt is en geeft heel duidelijk aan dat hier riscico's aan zitten.

Ik hoop dat dit dames geruststelt die daardoor enorm twijfelen om een afspraak met hem te maken.

Liefs, Danielle
Laatst gewijzigd door Daniëlle Slingerland op 18 mei 2019 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
D-borah

Ongelezen bericht 17 mei 2019 22:27

Zo heb ik het gesprek ook ervaren toen ik bij hem was; als je het echt wilt doet hij het gewoon en probeert hij zoveel mogelijk weg te halen. Met heel dun kapsel kan hij idd schade aanrichten die ook bloedingen kan veroorzaken. Ook als het kapsel echt aan de ribben vastzit bijvoorbeeld.
Laatst gewijzigd door D-borah op 18 mei 2019 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Beauty is only skin deep -
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 mei 2019 09:56

Lieve dames, ik had dit inderdaad ook bij het infotopic over kapsels staan. Als je het echt wilt, zal hij heus niet moeilijk doen. Je moet er wel om vragen. En het gaat er om dat het wel moet kunnen en veilig is. Kapsels die tegen je ribben aanzitten, worden door geen enkele chirurg verwijdert. En dat moet je echt niet willen! :shock: Dat is zeer gevaarlijk en het zeker niet waard! Het wordt ook nooit gedaan. Dr. Kappel doet het ook nooit.
Daniëlle Slingerland

Ongelezen bericht 18 mei 2019 13:42

Luna schreef:
18 mei 2019 11:32
Lieve Hartje, wel goed om dit apart te vermelden trouwens, want dames lezen niet altijd alles :x Wat ik heus wel snap, er staat zoveel :x
Het viel me op dat in threads het als reden werd aangegeven om niet op consult te gaan, zo jammer want mijn consult met hem was fijner dan bijvoorbeeld een andere chirurg die dit wel standaard aangeeft. Vandaar dat ik het nog even wilde highlighten door deze post, want de kracht ligt in de herhaling weet ik uit ervaring ;)
diana1967

Ongelezen bericht 18 mei 2019 19:38

Dank je wel Danielle, voor deze melding
Het klopt, ik heb de gesprekken ook heel fijn ervaren, en hij heeft mij deskundig geopereerd
wilmaatje

Ongelezen bericht 18 mei 2019 19:55

Ik ben pas op consult geweest bij hem, als je extra betaald haalt hij het weg, anders niet. Maar als hij kapsel vind dat er verdacht uitziet , haalt hij het zowiezo weg voor onderzoek, betaald of niet
Daniëlle Slingerland

Ongelezen bericht 19 mei 2019 23:25

wilmaatje schreef:
18 mei 2019 19:55
Ik ben pas op consult geweest bij hem, als je extra betaald haalt hij het weg, anders niet. Maar als hij kapsel vind dat er verdacht uitziet , haalt hij het zowiezo weg voor onderzoek, betaald of niet
Top dat je dat nog even meldt, daar ging ik ook vanuit als hij het niet goed eruit ziet dat hij dan toch aan de slag gaat ermee!
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2019 17:08

Een ervaren arts kan inderdaad vaak wel zien of iets er verdacht uitziet. En haalt dit weg en laat het onderzoeken. :!: Het probleem is wel dat niet alles met het blote oog te zien is en verder kan er daarna ook nog van alles mis gaan. Dat zien wij in dit voorbeeld: viewtopic.php?f=61&t=2280
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 mei 2019 10:48

Nog even wat over het optreden van klachten doordat kapsels bleven zitten.

https://www.sciencedirect.com/science/a ... 7815000388

Bij deze dame werd de diagnose BIA-ALCL pas gesteld nadat haar implantaten er al lange tijd uit waren. De implantaten werden er in 2011 uitgehaald maar de kapsels niet verwijderd. In 2015 kreeg ze klachten en hebben ze de kapsels verwijderd. In het kapsel werden ALCL cellen gevonden.

Wijs artsen op dit onderzoek alsjeblieft! Naar welke pc je ook gaat!

Verder wordt er dit gezegd: The main symptom of BIA-ALCL is painless swelling of the breast in a patient who has a history of receiving a textured surface breast implant. Although breast swelling is a common symptom immediately after any implant surgery, BIA-ALCL most commonly develops years after the procedure. Half of all cases of BIA-ALCL reported to the FDA have been diagnosed within seven to eight years after implant surgery, though the American Society of Plastic Surgeons (ASPS) notes that symptoms can appear two to 28 years after the procedure.

BIA-ALCL ontwikkeld zich meestal jaren na implantatie. De helft van alle gevallen die gemeld zijn ontstonden 7 tot 8 jaar na de implantatie, maar symptomen kunnen 2 tot 28 jaar na implantatie optreden.

Lees ook: viewtopic.php?f=37&t=475&p=3818#p3818
Genoeg redenen die wijzen op het belang van het verwijderen van kapsels!!!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 okt 2019 15:47

Ook hier wil ik nog even linken naar 2 topics die over het verwijderen van kapsels gaan.
viewtopic.php?f=229&t=2469
viewtopic.php?f=229&t=2437

:!: Het moet wel haalbaar en veilig zijn voor de arts om kapsels te verwijderen!
momoires

Ongelezen bericht 16 mei 2020 16:15

Ik heb daar heel andere ervaringen mee helaas. Wel betaald, het 'dunne' kapsel niet verwijderd. Liefs M
Monique MKS

Ongelezen bericht 16 mei 2020 20:26

Wat naar voor je! Het is heel belangrijk dat je aan de arts vraagt wat hij onder 'dun' verstaat. Vliesdun kan hij zeker niet makkelijk verwijderen zonder schade en zal geen enkele arts zomaar verwijderen. Maar er zijn wel grote verschillen in wat een arts onder 'dun' verstaat, dus wij raden iedereen aan dit aan alle artsen te vragen.

Sterkte lieve M!
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
Plaats reactie

Terug naar “Kapsels, onderzoek kapsels, drains”