Even voorstellen Flora
Hi Loiza en andere dames,
Blij dat ik nog even heb gewacht met mailen.
Gisteren lag de offerte op de mat. (ca. 2 weken na consult)
Deze meteen getekend en op de post gedaan.
Nu even afwachten op de volgende stap.
Deze week gaat het helaas weer eens helemaal niet goed met me.
Afgelopen weekend flink wat pijn gehad waar ik nu weer van moet bijkomen.
Wazig zien, vermoeidheid en enorme brain fog is waar is dan nog dagen het meest last van heb.
Herkennen jullie dit?
Was nog vergeten te zeggen dat Kappel me na het opnoemen van mijn klachten vroeg tijdens consult of ik wel eens naar de sauna ging.
Dat zou namelijk zweten van de siliconen bevorderen en daardoor kun je meer klachten hebben.
Na de explantatie zou het dan wel weer heel erg goed voor je zijn.
Mochten een aantal van jullie hiervan nog niet op de hoogte zijn is dit vast fijn om te weten. Sauna maar vermijden dus..
Liefs Flora
Blij dat ik nog even heb gewacht met mailen.
Gisteren lag de offerte op de mat. (ca. 2 weken na consult)
Deze meteen getekend en op de post gedaan.
Nu even afwachten op de volgende stap.
Deze week gaat het helaas weer eens helemaal niet goed met me.
Afgelopen weekend flink wat pijn gehad waar ik nu weer van moet bijkomen.
Wazig zien, vermoeidheid en enorme brain fog is waar is dan nog dagen het meest last van heb.
Herkennen jullie dit?
Was nog vergeten te zeggen dat Kappel me na het opnoemen van mijn klachten vroeg tijdens consult of ik wel eens naar de sauna ging.
Dat zou namelijk zweten van de siliconen bevorderen en daardoor kun je meer klachten hebben.
Na de explantatie zou het dan wel weer heel erg goed voor je zijn.
Mochten een aantal van jullie hiervan nog niet op de hoogte zijn is dit vast fijn om te weten. Sauna maar vermijden dus..
Liefs Flora
Lieverds, dit staat ook bij de info topics. Geen sauna met implantaten
Na de explantatie heeeel veel sauna!
Voor degenen die er tegen kunnen tenminste

Na de explantatie heeeel veel sauna!

Voor degenen die er tegen kunnen tenminste

Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Heeey Flora,
Zeker herkenbaar jouw klachten. Slik je pijnstillers? Na m’n herniaoperatie heb ik veel paracetamol geslikt en ging daar erg wazig van zien. Maar zou goed kunnen dat ook dit door de siliconen komt hoor.
Volgens mij had je nog een keer een berichtje gestuurd en had ik daar nog niet op geregeerd. Sorry daarvoor maar zit nog in de knel met het verdelen van m’n energie. Op zich gaat het goed, vorige week dinsdag op controle bij Dr Kappel geweest. Alles is “normaal” maar de siliconendip heb ik ook echt wel. Heb erg last van brain frog en vermoeidheid. Kom later uitgebreider terug. Wilde alleen nog zeggen, goede keuze Dr Kappel!! Vind het contact af en toe erg stroef met haar lopen telefonisch en per mail maar ze is gewoon super goed. Laat je weten wat je explantatiedatum wordt?
Veel sterkte!
Liefs, Esther A
Zeker herkenbaar jouw klachten. Slik je pijnstillers? Na m’n herniaoperatie heb ik veel paracetamol geslikt en ging daar erg wazig van zien. Maar zou goed kunnen dat ook dit door de siliconen komt hoor.
Volgens mij had je nog een keer een berichtje gestuurd en had ik daar nog niet op geregeerd. Sorry daarvoor maar zit nog in de knel met het verdelen van m’n energie. Op zich gaat het goed, vorige week dinsdag op controle bij Dr Kappel geweest. Alles is “normaal” maar de siliconendip heb ik ook echt wel. Heb erg last van brain frog en vermoeidheid. Kom later uitgebreider terug. Wilde alleen nog zeggen, goede keuze Dr Kappel!! Vind het contact af en toe erg stroef met haar lopen telefonisch en per mail maar ze is gewoon super goed. Laat je weten wat je explantatiedatum wordt?
Veel sterkte!
Liefs, Esther A
Een paar keer gelezen het info topic en zelfs die info heb ik niet opgeslagen.
Echt vreselijk zo'n enorme zeef is m'n hoofd…

Bedankt voor het nogmaals aan herinneren lieve Luna.
XXX
Hey Esther!
Wat fijn om iets van je te lezen.
Ik heb zondag wel aardig wat paracetamol gebruikt. De afgelopen dagen niet. Misschien heeft dat nog z'n nawerking?
Wat goed dat alles 'normaal' is. Al had je vast gehoopt je nu een stuk beter te voelen.
Als je weer wat meer energie hebt dan hoor ik graag hoe je de afgelopen weken hebt beleefd.
Ontzettend naar dat je zo last hebt van een siliconen dip.
Hoop dat je hier goed en gauw doorheen komt.
Bij het stroeve contact kan ik me wel iets voorstellen.
Heb heel veel over haar gelezen en het enige minpuntje die ik hier en daar eens tegenkom is idd het contact.
Neem het voor lief.
Verder kreeg ik wel een goede vibe van haar.
Als ik de datum heb dan zal ik het delen
Kalm aan en veel sterkte!
X Flora
Wat fijn om iets van je te lezen.
Ik heb zondag wel aardig wat paracetamol gebruikt. De afgelopen dagen niet. Misschien heeft dat nog z'n nawerking?
Wat goed dat alles 'normaal' is. Al had je vast gehoopt je nu een stuk beter te voelen.
Als je weer wat meer energie hebt dan hoor ik graag hoe je de afgelopen weken hebt beleefd.
Ontzettend naar dat je zo last hebt van een siliconen dip.

Hoop dat je hier goed en gauw doorheen komt.
Bij het stroeve contact kan ik me wel iets voorstellen.
Heb heel veel over haar gelezen en het enige minpuntje die ik hier en daar eens tegenkom is idd het contact.
Neem het voor lief.
Verder kreeg ik wel een goede vibe van haar.
Als ik de datum heb dan zal ik het delen

Kalm aan en veel sterkte!
X Flora
Ach lieve schat, er staat ook zoveel info op het forum en de site!

Bedoelde er ook niks mee mop!!!! Alles wat je lichaamstemp doet stijgen, zal zorgen voor meer zweten. Heel vervelend

Dikke kus en alles wordt snel veel beter hoor!!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hi Flora, fijn dat de offerte binnen kwam! Nu volgt vast snel de datum.. fijn. Xx
Was 10 jaar de eigenaresse van 300cc siliconen per borst - in juli 2019 explantatie gehad - nu puur natuur inclusief een espressokopje eigen vet per borst. Ben echt verrassend blij met het resultaat
!

Hi Flora,
6 juli word jij geopereerd? Da's morgen! Ontzettend veel sterkte en succes gewenst xxx. Ik las zojuist je reply over je zorgen. Herkenbaar. We doen in elk geval ons best voor een mooie toekomst zonder siliconen!
Ik ben ook heel nerveus merk ik, afgelopen week ineens dikke spanning. Al die brieven ook van de dokter. Ieeew. Ik hou niet van medische dingen
. Morgen naar Amsterdam naar de anesthesist... volgende week vrijdag 12e mijn operatie.
Liefs
6 juli word jij geopereerd? Da's morgen! Ontzettend veel sterkte en succes gewenst xxx. Ik las zojuist je reply over je zorgen. Herkenbaar. We doen in elk geval ons best voor een mooie toekomst zonder siliconen!
Ik ben ook heel nerveus merk ik, afgelopen week ineens dikke spanning. Al die brieven ook van de dokter. Ieeew. Ik hou niet van medische dingen

Liefs
Was 10 jaar de eigenaresse van 300cc siliconen per borst - in juli 2019 explantatie gehad - nu puur natuur inclusief een espressokopje eigen vet per borst. Ben echt verrassend blij met het resultaat
!

Blij dat je bent verlost!
Herstel maar snel lieverd!
X Luna

Herstel maar snel lieverd!
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~