1 jaar na explantatie nog steeds klachten. Hoe zit dat met anderen?

Vertel hoe het met je gaat.
Cinessera

Ongelezen bericht 02 apr 2019 11:22

Hoi hoi,

Terug van weggeweest en naar aanleiding van die uitzending weer even terug naar hier.
Ik ben nu bijna een jaar verder na de explantatie en heb jammer genoeg nog steeds veel klachten.
Omdat ik er vanuit was gegaan dat ik me wel snel beter zou gaan voelen ( wat dus niet het geval blijkt) ben ik toch weer gaan zoeken wat er anders met mij aan de hand kan zijn( en je raadt het al) Er is niets anders te vinden.
Door de uitzending ben ik toch weer terug in de siliconenproblematiek ( het kan gewoon niet anders dan dat dit de oorzaak is van mijn jarenlange klachten) :(
Dat de implantaten eruit zijn heb ik geen moment erg gevonden ..zelf niet nu ik met kleine lege borstjes door het leven ga. Echter had ik zo gehoopt dat ik mn gezondheid ervoor terug zou krijgen .
Zijn er meer vrouwen die na een jaar na explantatie nog steeds veel klachten ervaren?>
Ik hoor het graag.

Liefs...
diana1967

Ongelezen bericht 03 apr 2019 11:49

hoi cinessera
die van mij zijn er pas 7 weken uit, dus ik kan je helaas niets vertellen
wel zijn mijn gewrichtsklachten nog sterk aanwezig; ik had gehoopt dat deze wel zouden minderen
(mijn PC kon mijn kapsels niet verwijderen zonder de borst te beschadigen)
wel merk ik dat mijn tintelende vingers die ik af en toe had, nog niet zijn terug gekomen
en ook het brandende gevoel op borstbeen/tussen schouderbladen, heb ik niet meer gehad
maar het voornaamste: gewrichtsklachten, tja...die heb ik nog
heb je al ontgift? misschien via homeopaat siliconen opruimen? Dat ga ik ook eerdaags doen
lieve groetjes
diana
dotje

Ongelezen bericht 03 apr 2019 12:41

Hi schat! Ja jou borsten zien er gewoon geweldig uit! Ik heb niet zo een erge klachten gehad als jou, maar ik heb ook nog altijd last van steken. Net zoals het zijslapen dat sinds de operatie ook steeds wisselt. Ene keer gaat perfect, maar toch vaak nog steeds last van mijn boobies als ik horizontaal lig. Ik probeer het te negeren, maar in jou geval is dat toch anders.

Veel succes lieverd!

X
Cinessera

Ongelezen bericht 19 apr 2019 09:02

Goedemorgen,

Dank jullie wel voor de reacties.. Ontgiften nee dat heb eigenlijk nog niet gedaan. Nu is mij verteld dat siliconen die in je lichaam zijn er niet meer uit kunnen? Maargoed niet geschoten is altijd mis. Iemand tipte mij ook om KAMBO te gaan doen ( google die maar even;)) Misschien dat ik dat nog wel ga doen ( schijnt snel en effectief te zijn)

En dotje.. Haha dank je wel voor het compliment.. ( inmiddel wel een jaar verder he?) De fotos van toen zijn toch niet geheel zoals het geworden is( zat nog veel vocht in toen) Nu behoorlijk geslonken nog. Maar de vorm is wel mooi en het past bij mn lichaam. Alleen een goede bh vinden is wel drama. Maargoed die nemen we op de koop toe! i Ik zal eerdaags nog even fotos maken om het resultaat na een jaar te laten zien,

Ook heb ik ander goed nieuws maar daar maar ik even een nieuwe topic van

Liefs Cin
Fabvic11

Ongelezen bericht 19 apr 2019 12:03

Oh wat ontzettend vervelend dat je nog steeds zoveel klachten hebt!
Zijn het dan vooral dezelfde aanhoudende of komen er ook nieuwe bij?

Ik heb afgelopen maandag de explantatie gehad en heb ook zo ontzettend veel klachten.

Wat ik me afvraag; ben ie nog onder “controle” bij dr nanayakara (?) dat hij je bloed nog eens bekijkt een jaar na dato?

Had jij ook last van je halsklieren? Ik heb ook veel sinus problemen.. daarbij spelen mijn klieren ook op..

Ik was van plan om regelmatig naar de sauna te gaan zodra ik genezen ben.. misschien kan dat nog wat bijdagen?
Plaats reactie

Terug naar “Hoe gaat het nu?”