Daan schreef: ↑27 mar 2019 11:22
Net terug van dr. Adrichem. Weer een andere arts dan dr. Kappel maar ook bij hem wel goed gevoel. Hij ging wat meer dan dr. Kappel , in op verwachte borsten na explantatie. A - cup( oke daar hield ik rekening mee en is oke) maar ook had hij t over “vellen, naar beneden wijzende tepel en theezakjes”. Kan wel janken. Een operatie, narcose, pijn en dan ook nog lelietje borsten? Klein vind ik prima, vellen/theezakjes? Ik waardeer zijn eerlijkheid. Dr. Kappel heeft hier niet gehad over resultaat nadien; misschien bewust om me niet af te schrikken? Zijn er vrouwen met hele kleine borsten na explantatie?
Hoi Daan,
Dr van Adrichem geeft aan wat van de borsten over kan zijn na explantatie, ze kunnen niet met zekerheid zeggen wat het resultaat zal zijn.
Hij heeft hier bij mij ook over gesproken. Hij wil graag eerlijk zijn in wat kan komen.
Maar ik heb ook weinig, een kleine A, bij mij is het ook mooi geworden. Zelfs na de ingreep niet gerimpeld of iets dergelijks.
Laat je niet afschrikken hoor. Ik heb voor mijn operatie regelmatig even terug gekeken naar mijn voor en na foto's die ik heb van plaatsen van de protheses, even aan het idee wennen.
Maar ik ben er nog elke dag blij mee, mede omdat ik bv geen pijn meer heb in de borsten door de protheses en ik wordt ook niet meer wakker met tintelende handen en voeten.....
Sterkte met overwegen, je kan me van alles vragen he!!
Liefs Stefanie