Twijfel begint
-
Vanderspek
Na ernstig ziek van zwetende siliconen vorig jaar explantatie en op advies van Kappel voor Monobloc te gaan. Dit laatste snap ik achteraf niet zo goed, ben ik er nu weer ingetrapt vraag ik mezelf af? Ik zweette enorm in de nacht, dat is nu weggeweest maar weer terug. Ik span m'n kaken ook de hele tijd , wat een bekend verschijnsel is bij parasitaire overbelasting. Ik doe het ook bij volledig ontspanning. Alhoewel. Mijn bindweefsel is continue strak, ik kan mijn lijf slecht ontspannen. En dat heeft natuurlijk een oorzaak. Volgens osteopaat , Natuurarts en dokter Kappel is dat allemaal door de oude siliconen , tja, 100 cc lekkage is niet niks. Ook weer veel last van m'n lymfeknopen. Volgens bioresonantie is dit candida en parasieten in klieren maar ik leef volledig volgens candida protocol. Ook benauwdheid neemt weer toe.
Ik las iets over candida overgroei in darm na operatie ivm de heftige breed spectrum antibiotica die je krijgt.
Candida is een veel voorkomend probleem in onze familie, ik had er al last van voor ik prothesen nam.
Ik heb besloten nog een paar maanden te kijken hoe en wat: ik begin vandaag nog met een regulier medicijn tegen candida, zie uit naar een mooie zomer met veel positieve ervaringen en misschien de laatste keer met borsten. Ik weet het niet. 100 cc hebben mijn vorige siliconen gezweet. Dus het kan goed zijn dat het daarvan is. Maar met je gezondheid neem je geen risico's. Wat wel super is is dat ik me aan het focussen ben op mijn opleiding : natuurvoeding en detox therapeut . Ik heb hier energie voor en voel me ook heel vaak wel goed. Maar oh wee als ik 3 patatjes meeprik met mijn dochter : vaginale schimmel is terug. Dit hoort niet in een gezond lichaam. En ik doe er werkelijk alles aan om gezond te zijn/worden.
Zijn er vrouwen die Monobloc hydrogels hebben laten verwijderen en verbetering voelden? Maar daarvoor ook siliconen hadden die veel gezweet en of gescheurd zijn?
Liefs voor iedereen.
Ik las iets over candida overgroei in darm na operatie ivm de heftige breed spectrum antibiotica die je krijgt.
Candida is een veel voorkomend probleem in onze familie, ik had er al last van voor ik prothesen nam.
Ik heb besloten nog een paar maanden te kijken hoe en wat: ik begin vandaag nog met een regulier medicijn tegen candida, zie uit naar een mooie zomer met veel positieve ervaringen en misschien de laatste keer met borsten. Ik weet het niet. 100 cc hebben mijn vorige siliconen gezweet. Dus het kan goed zijn dat het daarvan is. Maar met je gezondheid neem je geen risico's. Wat wel super is is dat ik me aan het focussen ben op mijn opleiding : natuurvoeding en detox therapeut . Ik heb hier energie voor en voel me ook heel vaak wel goed. Maar oh wee als ik 3 patatjes meeprik met mijn dochter : vaginale schimmel is terug. Dit hoort niet in een gezond lichaam. En ik doe er werkelijk alles aan om gezond te zijn/worden.
Zijn er vrouwen die Monobloc hydrogels hebben laten verwijderen en verbetering voelden? Maar daarvoor ook siliconen hadden die veel gezweet en of gescheurd zijn?
Liefs voor iedereen.
Hoi,
Ik geloof Sabrah, maar zij is niet meer vaak op het forum. Ik heb wel monoblock, maar heb geen silicone gehad. Ik ga ze wel laten verwijderen ivm ernstige klachten.
Liefs Mieke
Ik geloof Sabrah, maar zij is niet meer vaak op het forum. Ik heb wel monoblock, maar heb geen silicone gehad. Ik ga ze wel laten verwijderen ivm ernstige klachten.
Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin

Explantatie 2 september 2020
2022 diagnose non hodgkin
Hi
Met je vraag kan ik je niet helpen. Maar voor het eerst lees ik bij jou de klacht die ik ook heb. Kaakspannen en strak bindweefsel. Maar vooral dat kaakspannen. Doodmoe word je ervan en ik kom er niet vanaf. Ik heb nog nooit gehoord van parasitaire overbelasting ? Wat is dat?
Groetjes
Esther
Met je vraag kan ik je niet helpen. Maar voor het eerst lees ik bij jou de klacht die ik ook heb. Kaakspannen en strak bindweefsel. Maar vooral dat kaakspannen. Doodmoe word je ervan en ik kom er niet vanaf. Ik heb nog nooit gehoord van parasitaire overbelasting ? Wat is dat?
Groetjes
Esther
Hoi lieverd, Marga voelde ook verbetering. En meerdere dames die zich bij het Meldpunt hadden aangemeld voelden verbetering.
Helaas is de monobloc niet voor iedereen geschikt.
Persoonlijk zou ik als vrouw nooit kiezen voor een implantaat, dus ook niet voor zoutwater of de monobloc. Zelfs als ik verder gezond zou zijn.
Ik wens je heel veel sterkte!!!!
X Luna
Helaas is de monobloc niet voor iedereen geschikt.
Persoonlijk zou ik als vrouw nooit kiezen voor een implantaat, dus ook niet voor zoutwater of de monobloc. Zelfs als ik verder gezond zou zijn.
Ik wens je heel veel sterkte!!!!
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dat kaakspannen had ik ook. En soms nog steeds. Ook mijn prothesen hadden gezweet...
ik heb er toendertijd voor s'nachts een bitje voor gekregen. Dat hielp redelijk.
Ik heb weleens gehoord dat je er ook botox voor kan spuiten
maar daar begin ik persoonlijk liever niet aan.
Heel naar, dit probleem. Sterkte voor de rest lieverd. Je klachten zijn zo herkenbaar..
Die rotzooi ook.
Ik heb weleens gehoord dat je er ook botox voor kan spuiten
Heel naar, dit probleem. Sterkte voor de rest lieverd. Je klachten zijn zo herkenbaar..
Die rotzooi ook.
Jij hebt dat ook, las ik. Kaakspannen. Vreselijk he? Ik kreeg daar ook akelige hoofdpijn van. Omdat je kauwspieren overbelast raken. Het kan zelfs je rug ingaan
En 7 maart gaan ze er mooi uit. Wegwezen met die troep.!! Veel succes en sterkte met de laatste loodjes. Blijft toch spannend he?
Sol schreef: ↑19 feb 2019 14:12Jij hebt dat ook, las ik. Kaakspannen. Vreselijk he? Ik kreeg daar ook akelige hoofdpijn van. Omdat je kauwspieren overbelast raken. Het kan zelfs je rug ingaan. Ik weet niet of je het al geprobeerd had, maar een bitje 's nachts kan echt verlichting geven. Het bitje voorkomt het klemmen en dus het overbelast raken van je kaak en kauwspieren. Gewoon via de huisarts laten verwijzen naar de kaakchirurg. Je moet dan happen in een mal(net als bij een beugel) en dan heb je een soort doorzichtig gebit wat je voor slapen gaan in doet. Klinkt bizar haha maar helpt redelijk.
En 7 maart gaan ze er mooi uit. Wegwezen met die troep.!! Veel succes en sterkte met de laatste loodjes. Blijft toch spannend he?
![]()
Super spannend. De ene dag gaat t wel en de andere dag vliegt me van alles aan.
Met name narcose (en of hij wel werkt), napijn, complicaties, eindresultaat lipogebied en explantatie... etc
Ik heb vertrouwen in dr Niessen en moet het maar afwachten. Alles is voorbereid en meer kan ik niet doen.
Hoop dat ik van de klachten door de siliconen af kom. 19 juni ga ik nog naar Nannayakkara voor ASIA testing.
Lieverd, wil wel even zeggen dat bijna alle vrouwen 1 jaar na de explantatie weer een terugval merken... Dus het kan ook nog van de siliconen komen. Al denk ik persoonlijk dat ook de monobloc niet geschikt is voor jou, omdat je gewoon heel erg overgevoelig bent.
Dr. Kappel is nu ook terughoudender geworden met het plaatsen van de monobloc, omdat ze zelf ziet dat sommige vrouwen daar gewoon te overgevoelig voor zijn.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
X Luna
Dr. Kappel is nu ook terughoudender geworden met het plaatsen van de monobloc, omdat ze zelf ziet dat sommige vrouwen daar gewoon te overgevoelig voor zijn.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Vanderspek
Mijn alzheimerbrein was dit bericht vergeten...
Sorry.
Ik ga in april op consult bij dr Kappel. Samen kijken if lipofilling mogelijk is.
Heb geen haast maar ze gaan er wel uit
Liefs aan alle vrouwen en laten we vooral optimistisch blijven . We zullen helen. Stapje voor stapje
Sorry.
Ik ga in april op consult bij dr Kappel. Samen kijken if lipofilling mogelijk is.
Heb geen haast maar ze gaan er wel uit
Liefs aan alle vrouwen en laten we vooral optimistisch blijven . We zullen helen. Stapje voor stapje
Hoe wat waar?
Ben erg benieuwd hiernaar!
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!
Hoe is het met jouw kaakspanning na explantatie?
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!