Ik heb echte vellen/mijn borsten zien er heel lelijk uit na de operatie, komt het ooit nog goed?

Stel hier je vragen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 mei 2018 11:54

Bij sommige vrouwen kunnen de borsten er behoorlijk ellendig uit zien na de operatie. En kan de eerste keer kijken echt schokkend zijn. Gelukkig trekt alles na een paar weken echt bij en zullen je borsten er veel beter uit gaan zien. Je moet wel geduld hebben, want dit gaat niet van de ene op de andere dag. Kost echt een paar weken. Het eindresultaat zie je pas na 3 maanden.
Hier heb je daar een foto van. Deze was voor en 1 dag na genomen. https://postimg.cc/cvNNYpPG
Deze borsten zijn ook redelijk goed hersteld.

Mochten de vellen echt blijven (en nooit af gaan op wat jij alleen vindt, want wij zijn echt te streng voor onszelf!!!) dan kun na 3 maanden gewoon terug gaan naar je behandelend arts. Dan kan hij of zij met je bespreken wat er mogelijk is.
Maar echt alleen als dit zo erg storend voor je is dat je er echt heel ongelukkig van wordt. Ik weet dat er dagen zullen zijn dat je in de spiegel kijkt en verdriet hebt, maar denk ook aan alles wat je gewonnen hebt. En alle borsten gaan hangen vergeet het niet. Maar heb je echte vellen waar je heel erg mee zit, bespreek het dan. Maar echt je partner of iemand anders (bijvoorbeeld een arts) erbij betrekken, want ik weet uit eigen ervaring hoe streng we voor onszelf kunnen zijn.
Nina

Ongelezen bericht 16 apr 2019 16:10

Hoi Luna,

ik heb ook een explantatie gehad en mijn borsten zien er precies uit als die op de foto.....
LInks was compleet kapot en rechts kwam de implantaat er in zijn geheel uit.
Waar de implantaat er heel uit is gekomen lijkt het wel of mijn borst veel kleiner is. Voor de explantatie had ik zo goed als geen verschil in links of rechts. Nu heb ik dus rechts een veel kleinere borst, vooral aan de onderzijde, net als op de foto..
Trekt dit nog bij, of blijft er grootte verschil tussen links en rechts. Is er toevallig een foto van deze dame zoals het er nu uit ziet, misschien ga ik me dan iets beter voelen....liefs Nina
Jansje3

Ongelezen bericht 16 apr 2019 19:32

Hoi luna
same here..
zachte kleine velletjes, met nog de pleisters erop..(vrijdag eraf)
Ik trok met mijn 3 dochters ( volwassen) een oud driehoek bikini topje aan en ik leek wel een grietje van 9 met bovenstukje... dat je denkt...hoezo!
Lach en een traan
Maarrrr.... ik ben in mijn sas met de sportbh van de hema met lagere uitsnede en dan kan het er mee door. zelfs als ik em straks op het strand aantrek.

Ik hoor van iedereen dat het wel goed komt
daar hoop ik dus op

Sterkte
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 apr 2019 20:36

Lieve meiden,

De tekst gaat niet over mij hoor, maar is 1 van de vele vragen die vrouwen stellen en waar ik een antwoord op geef ;)

Lieve Nina, het kan door zwelling komen dat de ene groter lijkt dan de andere. Daar is gewoon veel meer mee gebeurd, dus meer zwelling is niet zo gek.
Wacht het af, want dit heeft echt tijd nodig. Komt vast wel goed hoor!!!

Sterkte voor jullie!!!!

X

Hier staan ook nog reacties van vele dames op een soortgelijke vraag: viewtopic.php?f=4&t=2346
Plaats reactie

Terug naar “Esthetisch resultaat”