Hij opereert voor explantaties etc (waar geen risico voor is) in het Jan van Goyen
Vandaag bij dr van de Kar van Boerhaave geweest; erg vriendelijke arts die duidelijkheid geeft en de risico's bespreekt.
In het verleden heeft hij met dr Tervaert gewerkt in het zuiden. Hij is wel duidelijk in: zolang er geen wetenschappelijk bewijs is,
is alles lastig te herleiden, maar hij erkent wel dat er vrouwen zijn die klachten hebben. Hij geeft natuurlijk geen garantie dat je
daarna klachtenvrij bent of dat de klachten verminderen. Wel liep ik de deur uit toen een andere vrouw bij een andere dokter eruit kwam en net 1 week geleden een BV had gedaan.....maar ja, dat doen ze volgens mij allemaal, zelfs dr Kappel plaatst nog BV-en.
Woensdag naar dr Niessen en dan de beslissing maken.
Bij Boerhaave blijf je, bij explantatie en lift, 1 nacht overnachten. Dr van de Kar verwijdert zoveel mogelijk kapsel. Hij staat ook open om jouw kapsels te laten zien.
Al met al een goed gevoel;hij had wel andere benaming voor mijn borst, geen bobbledouble, dan ligt de prothese eronder en je eigen weefsel erboven, maar een waterval...

Tot zover even een update. Oja, hij kan met zo'n 5 weken opereren. Ik hoef alleen voor die tijd niet naar een anesthesist....is dat raar??