Hoi,
Mijn naam is Esthertje. Sinds een jaar heb ik allerlei vage klachten. M’n haar valt enorm uit en van m’n grote krullenbos is weinig over, enorm moe, mistig hoofd, tintelingen in armen en benen, dove vingers, hartkloppingen, nachtzweten ...
Een half jaar geleden ging het niet meer en meldde ik me ziek van werk. Ik werd bij de huisarts eerst weggestuurd met burn out. Zo voelde het voor mij niet... Ik ging weer terug en kreeg een verwijzing voor de internist. Uit bloedonderzoek bleek niets behalve bloedarmoede. Wel sprak ze uit dat ze me naar de neuroloog ging verwijzen op vermoeden van ms.Ik gaf aan dat ik siliconenborst had en deze ook wilde checken.
Vorige week bleek uit de echo dat er 1 is gescheurd... Voor mij vielen dingen toen op hun plek. Spannende tijd nu.
Begin januari MRI en afspraak met neuroloog en dan richting de pc.
Ik ben bang ... de siliconen moeten eruit. Wat treffen ze aan? M’n borsten zien er buitenaf mooi uit en voelen soepel. Er zit 290 cc in. Hoe ziet t eruit als de implantaten eruit zijn? Wat treffen ze binnenin aan?
Moet ik in ons streekziekenhuis blijven, terug naar de kliniek die ze 14 geleden plaatste of elders heen? Wel of geen lipofilling mogelijk...
En ga ik weer opknappen?
Ik wil graag de beste weg bewandelen naar herstel en een mooi explantatieresultaat. Momenteel vind ik het heel lastig om het pad daarheen te vinden. Voel me als een flipperbal die overal heen schiet.
Alle tips zijn welkom
Groetjes
Esther