Explantatie Kploeg - Dr. Buncamper
maja, ik heb dr buncamper afgezegd, omdat ik bij dr van Selms een goed gevoel heb. Ik had beiden ingepland, dr Van Selms in OLVG en dr Buncamper in Jan van Goyen. Ik dacht, ik ga voor degene die snel tijd heeft maar nog belangrijker, waar ik me goed bij voel.
Ik heb vertrouwen in Dr van Selms, hij opereert alleen in JvG, dus nu een kort consult daar ingepland, en dan gaan we ook de operatie inplannen.
Een assistente zei dat ik de verwijzing bij de huisarts specifiek moet laten melden ivm klachten, explantatie. Dan gaan zij de aanvraag doen of het vergoed wordt, maar dat weet ik dus nog niet. Omdat ik al even bezig ben met het willen verwijderen, heb ik inmiddels wel geld gespaard, mocht ik het zelf moeten betalen.
groetjes
Diana
Ik heb vertrouwen in Dr van Selms, hij opereert alleen in JvG, dus nu een kort consult daar ingepland, en dan gaan we ook de operatie inplannen.
Een assistente zei dat ik de verwijzing bij de huisarts specifiek moet laten melden ivm klachten, explantatie. Dan gaan zij de aanvraag doen of het vergoed wordt, maar dat weet ik dus nog niet. Omdat ik al even bezig ben met het willen verwijderen, heb ik inmiddels wel geld gespaard, mocht ik het zelf moeten betalen.
groetjes
Diana
Wat een lieve reactie allemaal..komt vast allemaal goed. Wanneer ik er klaar voor ben zou ik even goed zoeken maar bhs. Alleen paste een aa al niet echt goed dus zou een zoektocht worden. Maar jullie lieve reacties doen me goed. ..
Diana: ik snap dat je de afspraak heb afgezegd, als je een goed gevoel erbij hebt helemaal prima toch! Nou hopen dat je snel wordt geholpen
Bedankt voor je links lieve Luna
Sol: ik ben inderdaad heel slank..kan eten wat ik wil maar kom niet aan ( wat natuurlijk ook wel weer handig is)
Liefs xxxx
Diana: ik snap dat je de afspraak heb afgezegd, als je een goed gevoel erbij hebt helemaal prima toch! Nou hopen dat je snel wordt geholpen
Bedankt voor je links lieve Luna
Sol: ik ben inderdaad heel slank..kan eten wat ik wil maar kom niet aan ( wat natuurlijk ook wel weer handig is)
Liefs xxxx
Laatst gewijzigd door kploeg op 17 dec 2018 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Dag lieve MajaMaja34 schreef: ↑16 dec 2018 15:56Aan Kploeg:
Vol bewondering deze topic en reacties gelezen.
Wat ben je krachtig Kploeg! Fijn dat je je ervaringen met ons deelt!
Het is mij niet gelukt alle info over jou van eerdere topics te lezen/vinden.. Daarom even wat vragen in de hoop dat je die wilt beantwoorden:
heb jij de explantatie vergoed gekregen? Zo ja om welke reden?
Welke artsen weg heb jij bewandeld? Eerst Nanayakkara en dan Buncamper of beiden tegelijk?
Dank je wel!!
Aan Diana1967:
Ik lees dat je zowel met Buncamper en Selms een gesprek hebt. Hoe heb jij dat gedaan met verwijzingen of doe je dat op eigen kosten? Of is het eerste gesprek vrijblijvend? En heb je de afspraken in Jan van Goyen of OLVG en VUmc?
Dank je wel!
Liefs, Maja
Dankje schat!!
Ik heb het vergoed gekregen, maar dit was zonder de brief van Nanayakkara niet gelukt.
Ik ben eerst bij hem geweest en daarna naar Buncamper. Buncamper heeft de aanvraag voor vergoeding gedaan. Maar hierbij niet gegevens van Nanayakkara gedaan. Op basis hiervan was het waarschijnlijk niet vergoed. Ik heb zelf nog de brief van Nayanakkara naar het ziekenfonds gestuurd.
Voor vragen mag je mij altijd een pb doen
Liefs xxxx
Wat goed Diana!!!!! Fijn voor je.....weer een stapje verder.diana1967 schreef: ↑16 dec 2018 23:12maja, ik heb dr buncamper afgezegd, omdat ik bij dr van Selms een goed gevoel heb. Ik had beiden ingepland, dr Van Selms in OLVG en dr Buncamper in Jan van Goyen. Ik dacht, ik ga voor degene die snel tijd heeft maar nog belangrijker, waar ik me goed bij voel.
groetjes
Diana
Ik kon een tijdje niet meer inloggen hier, vandaar mijn late reactie...
Je zal zien dat het nu allemaal erg snel zal gaan!
kiki schreef: ↑16 dec 2018 22:44Kploeg, hoe gaat het Nu? Lastig he als je in Friesland woont en je arts in Amsterdam, dat had ik ook, kom ook uit Friesland, en alles met openbaar vervoer, ik heb bij mijn laatste operatie bio oil gebruikt, smeert prima en heel weinig voor nodig. IK snap je frustratie, ik weet dat moeilijk is om een goede passende bh te kopen, maar geef het tijd,, en een goede winkel advies vragen en helpen bh uit te zoeken, misschien van het merk sapp? Daar hoor ik vaak over,
Groetjes kiki
Dag Kiki.
Ja het is een hoop heen en weer reizen, maar het was het allemaal waard. Heb geen auto, maar mijn vader wou gelukkig heen en weer reizen. Hoe gaat het met jou?
Bedankt voor de tips, ik laat het allemaal maar even de BH zoektocht. Voorlopig moet ik toch nog tot eind januari deze BH dragen.
Door wie wil jij je laten opereren?.
Liefs
kploeg schreef: ↑19 dec 2018 00:41kiki schreef: ↑16 dec 2018 22:44Kploeg, hoe gaat het Nu? Lastig he als je in Friesland woont en je arts in Amsterdam, dat had ik ook, kom ook uit Friesland, en alles met openbaar vervoer, ik heb bij mijn laatste operatie bio oil gebruikt, smeert prima en heel weinig voor nodig. IK snap je frustratie, ik weet dat moeilijk is om een goede passende bh te kopen, maar geef het tijd,, en een goede winkel advies vragen en helpen bh uit te zoeken, misschien van het merk sapp? Daar hoor ik vaak over,
Groetjes kiki
Dag Kiki.
Ja het is een hoop heen en weer reizen, maar het was het allemaal waard. Heb geen auto, maar mijn vader wou gelukkig heen en weer reizen. Hoe gaat het met jou?
Bedankt voor de tips, ik laat het allemaal maar even de BH zoektocht. Voorlopig moet ik toch nog tot eind januari deze BH dragen.
Liefs
kploeg schreef: ↑19 dec 2018 00:41kiki schreef: ↑16 dec 2018 22:44Kploeg, hoe gaat het Nu? Lastig he als je in Friesland woont en je arts in Amsterdam, dat had ik ook, kom ook uit Friesland, en alles met openbaar vervoer, ik heb bij mijn laatste operatie bio oil gebruikt, smeert prima en heel weinig voor nodig. IK snap je frustratie, ik weet dat moeilijk is om een goede passende bh te kopen, maar geef het tijd,, en een goede winkel advies vragen en helpen bh uit te zoeken, misschien van het merk sapp? Daar hoor ik vaak over,
Groetjes kiki
Dag Kiki.
Liefs
Ik heb nacht in ziekenhuis gelegen, omdat ik met openbaar vervoer moest, en dat mocht niet op Zelf de dag, na 1 nacht ziekenhuis, dr van selms heeft geopereerd, ben ik nog 2 nachten in zandvoort geweest bij me dochter, toen naar huis met trein, ik ben nu echt ziek, maar dat heeft niets met protheses te maken, in juli open hart operatie gehad, en nu slechter dan ooit , en hartscan gehad, geen zuurstof tekort, vaten kunnen ze daardaarop niet zien, vandaag longarts, morgen long scan, er is een dokter die iets over hoofd ziet, maar welke? Zo ook iets in mijn buik, als ik bepaalde beweging maak, voelt het net alsof er een rib dwars door mijn buik geramd word, vanmiddag gebeurde dat weer en heb zitten janken zo pijn, dus het is voor mij moeilijk om te beoordelen of ik op knap van explantatie, ik heb ook niet ontgiften sommige artsen zeggen dat geen zin heeft omdat je siliconen er niet mee uit krijgt, Ik ben in juni 2017 geopereerd explantatie met protheses wissel, mono bloc, Ja je hebt gelijk, bh uitzoeken komt wel, Soms is het handig om de verkoopster in te lichten zodat ze je goed kan helpen met advies, dat heeft mijn dochter ook gedaan, en heel goed geholpen, hunker muller
Groetjes kiki
Groetjes kiki
ja margot, fijn he, hoe gaat het trouwens met jou?
jeetje Kiki, wat heftig allemaal, laat je maar goed doorlichten hoor.
ik ben helaas geen arts, dus ik zou het niet weten, maar dat je zoveel pijn hebt, is echt niet normaal
denk aan jezelf meis, neem het voor jezelf op
knuffel
jeetje Kiki, wat heftig allemaal, laat je maar goed doorlichten hoor.
ik ben helaas geen arts, dus ik zou het niet weten, maar dat je zoveel pijn hebt, is echt niet normaal
denk aan jezelf meis, neem het voor jezelf op
knuffel
Sterkte mijn lieve Kiki 
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Nee Diana ik kan er niets mee, ik kom al jaren bij deze longarts wegens inspanningsastma, altijd gezegd geen typische rokerslongen, wel 45 jaar fors gerookt, 6 weken terug nog longfotos gemaakt ,ook goed, nu na ct scan vors longemfyseem, snap er niets van, heb pufjes maar kortademheid blijft, ik weet het niet meer, maar second opinium gaan denk ik
Groetjes kiki
Groetjes kiki