Explantatie Kploeg - Dr. Buncamper
Controle ging goed. Uitslagen waren nog niet binnen. Hij heeft het vocht weggehaald door middel van een punctie
Dit voelde ik niet, omdat dit via het litteken ging en dit nog gevoelloos is. Mijn mooie borsten werden wel gelijk een stuk kleiner.
. Verder was links idd een verdikking, hij vermoedde klieren. Ik moest dit even in de gaten houden, omdat dit voor de explantatie ook al zo was. Ben ook nog herstellende dus moest het even de tijd geven en anders huisarts. Links heeft hij ook veel meer werk gehad vanwege het kapsel. Verklaard ook waarom ik links altijd pijn had en een verdikking onder de borst voelde naar de verdikking in de borst. Dacht altijd dat het wellicht tietze was, maar was dus het kapsel. Littekens zagen er goed uit en mag beginnen met litteken creme. Verder nog wel rustig aan doen. Baal wel een beetje dat die mooie borsten Dus zo waren door inderdaad het vocht.dus moet Weet even wennen aan het wat kleinere resultaat. Voel me verder redelijk. Moet niet teveel doen, dat merk ik dan gewoon
Dit voelde ik niet, omdat dit via het litteken ging en dit nog gevoelloos is. Mijn mooie borsten werden wel gelijk een stuk kleiner.
fijn dat de controle goed ging, lieve kploeg
weer even wennen dus, maar wie weet zien ze er over 2 dagen weer prachtig uit
en gezonde borsten is zo belangrijk
neem echt je rust he, je bent een doener maar nu even in z'n achteruit
fijn weekend
lieve groetjes
weer even wennen dus, maar wie weet zien ze er over 2 dagen weer prachtig uit
en gezonde borsten is zo belangrijk
neem echt je rust he, je bent een doener maar nu even in z'n achteruit
fijn weekend
lieve groetjes
Dag lieve allemaal.
Vandaag uit nieuwsgierigheid een BH gepast. En zoals ik al had verwacht.. ik pas nauwelijks in een AA.
Dit deed me echt even pijn. Lastige ook is dat ze vrijwel nergens cup AA verkopen. Livera had niks..Hunkemuller 1, h&m ook niks. Zie nu al op tegen de zomer periode. Mijn zoontje is gek op zwemmen.. sorry voor mijn geklaag..heb het er wel allemaal voor over gehad, gezondheid gaat uiteraard voor! maar goed..het is gewoon even zuur
Vandaag uit nieuwsgierigheid een BH gepast. En zoals ik al had verwacht.. ik pas nauwelijks in een AA.
Dit deed me echt even pijn. Lastige ook is dat ze vrijwel nergens cup AA verkopen. Livera had niks..Hunkemuller 1, h&m ook niks. Zie nu al op tegen de zomer periode. Mijn zoontje is gek op zwemmen.. sorry voor mijn geklaag..heb het er wel allemaal voor over gehad, gezondheid gaat uiteraard voor! maar goed..het is gewoon even zuur
Hier staan wat linkjes, maar is een heel oud topic dus veel werken misschien niet meer...
viewforum.php?f=182
Op internet zoeken op AA cup bh, dan vind je wel veel winkels geloof ik.
Vind het zo erg voor je, maar het komt goed hoor er is veel te vinden! Toen we het topic hadden vonden we echt veel Pia had leuke sites gezien. Denk dat er veel is hoor ook voor het strand.
Ik denk dat die pijn van je spieren komt. Dat zal bijtrekken lieverd.
Sterkte met alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!! โคโคโค
viewforum.php?f=182
Op internet zoeken op AA cup bh, dan vind je wel veel winkels geloof ik.
Vind het zo erg voor je, maar het komt goed hoor er is veel te vinden! Toen we het topic hadden vonden we echt veel Pia had leuke sites gezien. Denk dat er veel is hoor ook voor het strand.
Ik denk dat die pijn van je spieren komt. Dat zal bijtrekken lieverd.
Sterkte met alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!! โคโคโค
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
kploeg schreef: โ14 dec 2018 21:05Dag lieve allemaal.
Vandaag uit nieuwsgierigheid een BH gepast. En zoals ik al had verwacht.. ik pas nauwelijks in een AA.![]()
Dit deed me echt even pijn. Lastige ook is dat ze vrijwel nergens cup AA verkopen. Livera had niks..Hunkemuller 1, h&m ook niks. Zie nu al op tegen de zomer periode. Mijn zoontje is gek op zwemmen.. sorry voor mijn geklaag..heb het er wel allemaal voor over gehad, gezondheid gaat uiteraard voor! maar goed..het is gewoon even zuur![]()
Lieve mop
Dit hebben we allemaal gehad.. En soms nog... Ik heb echt wel eens een traantje weggepinkt. Schaam je er nooit voor. Weet dat je er gewoon mag zijn. Jij bent niet je borsten en je borsten zijn jouw niet. Ik weet niet hoe je lichaamsbouw is, vaak is het ook dat we gewoon zo heel slank zijn. En dat kilo's er moeilijk aan komen. Ik heb dat ook.. En op internet is veel te vinden hoor.
Sterkte lieverd ermee, weet dat je niet de enigste bent.
Dikke knuffel
Aan Kploeg:
Vol bewondering deze topic en reacties gelezen.
Wat ben je krachtig Kploeg! Fijn dat je je ervaringen met ons deelt!
Het is mij niet gelukt alle info over jou van eerdere topics te lezen/vinden.. Daarom even wat vragen in de hoop dat je die wilt beantwoorden:
heb jij de explantatie vergoed gekregen? Zo ja om welke reden?
Welke artsen weg heb jij bewandeld? Eerst Nanayakkara en dan Buncamper of beiden tegelijk?
Dank je wel!!
Aan Diana1967:
Ik lees dat je zowel met Buncamper en Selms een gesprek hebt. Hoe heb jij dat gedaan met verwijzingen of doe je dat op eigen kosten? Of is het eerste gesprek vrijblijvend? En heb je de afspraken in Jan van Goyen of OLVG en VUmc?
Dank je wel!
Liefs, Maja
Vol bewondering deze topic en reacties gelezen.
Wat ben je krachtig Kploeg! Fijn dat je je ervaringen met ons deelt!
Het is mij niet gelukt alle info over jou van eerdere topics te lezen/vinden.. Daarom even wat vragen in de hoop dat je die wilt beantwoorden:
heb jij de explantatie vergoed gekregen? Zo ja om welke reden?
Welke artsen weg heb jij bewandeld? Eerst Nanayakkara en dan Buncamper of beiden tegelijk?
Dank je wel!!
Aan Diana1967:
Ik lees dat je zowel met Buncamper en Selms een gesprek hebt. Hoe heb jij dat gedaan met verwijzingen of doe je dat op eigen kosten? Of is het eerste gesprek vrijblijvend? En heb je de afspraken in Jan van Goyen of OLVG en VUmc?
Dank je wel!
Liefs, Maja
Kploeg, hoe gaat het Nu? Lastig he als je in Friesland woont en je arts in Amsterdam, dat had ik ook, kom ook uit Friesland, en alles met openbaar vervoer, ik heb bij mijn laatste operatie bio oil gebruikt, smeert prima en heel weinig voor nodig. IK snap je frustratie, ik weet dat moeilijk is om een goede passende bh te kopen, maar geef het tijd,, en een goede winkel advies vragen en helpen bh uit te zoeken, misschien van het merk sapp? Daar hoor ik vaak over,
Groetjes kiki
Groetjes kiki
Laatst gewijzigd door kiki op 16 dec 2018 23:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Lief alle reacties 

Hoop dat je er wat aan hebt lieve Kploeg.
Kijk even bij de linkjes van Pia ik zag dat die het nog wel doen.
Ook al is een bh vinden niet het echte probleem
Weet wat het goed komt. En zoals Sol zei je bent vast hartstikke slank!! Ik denk dat je heel mooi bent!!

Hoop dat je er wat aan hebt lieve Kploeg.
Kijk even bij de linkjes van Pia ik zag dat die het nog wel doen.
Ook al is een bh vinden niet het echte probleem
Weet wat het goed komt. En zoals Sol zei je bent vast hartstikke slank!! Ik denk dat je heel mooi bent!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Deze voor jou https://youtu.be/lJS2sT5RuI8
Ook al zal het niet helpen dat weet ik ook wel

๐งก
โค
Al mijn liefde
Ook al zal het niet helpen dat weet ik ook wel
Al mijn liefde
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op