In 1999 heb ik monobloc protheses laten plaatsen, omdat ik twee ongelijke borsten had (een a en een b cup). Toen 20 lentes jong en hier onzeker over.
Destijds werd er een garantie van 20 jaar op deze protheses gegeven. De afgelopen 5 jaar gespaard voor een operatie en ook een prachtig kind gebaard. Ik heb mij verdiept in een eventuele prothesewissel en sinds dik een jaar tot de beslissing gekomen er helemaal niets meer in te willen hebben. Deze beslissing genomen omdat ik niet het risico wil lopen dat ik iets in mijn lichaam plaats wat niet goed kan uitpakken. Ook een stuk zelfverzekerder geworden, ook met kleine borsten denk ik nog steeds tevreden te zijn met mijzelf!
Ik heb niet erge klachten van de protheses, alleen dat mijn linker borst soms trekt? Lijkt wel iets met mijn spier te maken te hebben.
Vrijdag 5 oktober 2018 wordt ik geopereerd in het Slotervaart ziekenhuis door dokter van Loenen. Zij raadde mij ook een lift aan, omdat ik zelf geen weefsel meer heb. De monoblocs die erin zitten zijn Links 240 en rechts 210, nu een cup 75D. Waarschijnlijk wordt het een volle A/kleine B.
Ze zal proberen ze niet teveel van elkaar te laten verschillen, hopen dat het lukt

Zal wanneer mogelijk ook foto's van voor en na plaatsen.
Iedereen heel veel succes met het nemen van jullie beslissing en bedankt voor dit forum.
Groetjes Eloise