Explantatie liefste79 door dr. Visser
Gisteravond merkte ik weer extra hoe goed ik mij voel. Stond bij de sportvereniging om onze dochter op te halen, toen ik de vraag kreeg of ik 's avonds in wilde vallen bij een wedstrijd van de senioren, zij hadden tekort speelsters.
Werkelijk geen moment aan de operatie gedacht, dacht enkel na of het organisatorisch te regelen was (manlief was niet thuis).
Gezegd dat het niet ging lukken, maar pas toen ik naar huis liep besefte ik me dat dat lichamelijk ook nog helemaal niet kan.
De 6 weken niet-sporten zijn bepaald nog niet om (net 4 dagen post-operatief
)
Ik heb het gevoel dat ik meer energie heb, heb zin om allerlei dingen aan te pakken en alles lijkt helderder binnen te komen.
Maar dat zal wel suggestie zijn, kan me niet voorstellen dat de effecten van explantatie nu al merkbaar zijn. Het komt misschien ook wel door het lekkere voorjaarsweer.
Ben heel bewust met mijn voeding bezig. Mijd toegevoegde suikers, kies voor zo puur mogelijke voeding, drink veel water en slik de diverse supplementen.
Ik wil mijn lichaam in de best mogelijke conditie zien te krijgen nu de implantaten eruit zijn.
Dat verdient het, na al die jaren aan die rotzooi te zijn bloot gesteld.
Ik ben zo ontzettend blij dat ik deze stap genomen heb.
Weet niet of ik het ook gedaan zou hebben als ik deze site niet had gevonden.
Dus duizendmaal dank aan jullie allemaal! X
Werkelijk geen moment aan de operatie gedacht, dacht enkel na of het organisatorisch te regelen was (manlief was niet thuis).
Gezegd dat het niet ging lukken, maar pas toen ik naar huis liep besefte ik me dat dat lichamelijk ook nog helemaal niet kan.
De 6 weken niet-sporten zijn bepaald nog niet om (net 4 dagen post-operatief

Ik heb het gevoel dat ik meer energie heb, heb zin om allerlei dingen aan te pakken en alles lijkt helderder binnen te komen.
Maar dat zal wel suggestie zijn, kan me niet voorstellen dat de effecten van explantatie nu al merkbaar zijn. Het komt misschien ook wel door het lekkere voorjaarsweer.
Ben heel bewust met mijn voeding bezig. Mijd toegevoegde suikers, kies voor zo puur mogelijke voeding, drink veel water en slik de diverse supplementen.
Ik wil mijn lichaam in de best mogelijke conditie zien te krijgen nu de implantaten eruit zijn.
Dat verdient het, na al die jaren aan die rotzooi te zijn bloot gesteld.
Ik ben zo ontzettend blij dat ik deze stap genomen heb.
Weet niet of ik het ook gedaan zou hebben als ik deze site niet had gevonden.
Dus duizendmaal dank aan jullie allemaal! X
Wat geweldig dat je je zo voelt. Heerlijk die energie. Oh wat mis ik dat zeg. Je moet inderdaad goed opletten dat je niet teveel op je hals haalt. En dat fietsen
dat je dat durft 1 dag na de operatie. De reacties erop
moest er echt om lachen. Fijn dat er ook humor is tussen al het serieuse.
Oh wat heerlijk dat je je zo fijn voelt. Geniet ervan.
Nog 9 daagjes voor mij. En dan mag ik ook. En jou verhaal doet me goed. Bedankt voor het delen. Denk dat veel dames hier ook wat aan hebben. Vooral het meer van een positieve kant te kunnen bekijken.
Liefs Lena

Nog 9 daagjes voor mij. En dan mag ik ook. En jou verhaal doet me goed. Bedankt voor het delen. Denk dat veel dames hier ook wat aan hebben. Vooral het meer van een positieve kant te kunnen bekijken.
Liefs Lena
- 19 april 2018 EXPLANTATIE gehad
Lieve Liefste,
Ik heb je topic afgesplitst en bij explantatie ervaringen gezet.
De meeste berichtjes van voor de explantatie heb ik laten staan alleen de eerste 3 verwijderd.
X Luna
Ik heb je topic afgesplitst en bij explantatie ervaringen gezet.
De meeste berichtjes van voor de explantatie heb ik laten staan alleen de eerste 3 verwijderd.
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Inmiddels is het bijna 3 weken na explantatie.
Het gaat heel erg goed.
Hechtingen heb ik vorige week zelf kunnen verwijderen (alleen de knoopjes, ze zijn oplosbaar) Litteken ziet er mooi uit. Nog iets rimpelig, maar dat is de hechttechniek en moet verder nog vorm krijgen.
De chirurg heeft hetzelfde litteken gebruikt als bij de plaatsing (in tepelhof) en als je het niet zou weten zou je nu al niet meer zeggen dat er iets mee gebeurd is.
Ik heb alleen de eerste 3 dagen lichte pijn gevoeld, nadien niets meer.
Het vocht is weggetrokken en een bescheiden B cup is mijn deel.
Ik ben volgens schema aan het ontgiften, maar vraag me af hoelang hiermee door te moeten gaan.
Ik voelde me direct na de ingreep heel erg goed (waarschijnlijk ook deels psychisch, voel me letterlijk verlost) en heb dit gevoel nog steeds.
Als ik de vele heftige ervaringsverhalen lees denk ik dat ik van geluk mag spreken dat ik na ruim 11 jaar geen lichamelijke klachten ervaarde.
Want ik lees dat sommigen al vrijwel direct na plaatsing klachten begonnen te ontwikkelen. Heftig hoor.
Ik zou van de daken willen schreeuwen begin er alstjeblieft niet aan!! Als ik toen wist wat ik nu weet had ik er ook nooit aan begonnen!
Het gaat heel erg goed.
Hechtingen heb ik vorige week zelf kunnen verwijderen (alleen de knoopjes, ze zijn oplosbaar) Litteken ziet er mooi uit. Nog iets rimpelig, maar dat is de hechttechniek en moet verder nog vorm krijgen.
De chirurg heeft hetzelfde litteken gebruikt als bij de plaatsing (in tepelhof) en als je het niet zou weten zou je nu al niet meer zeggen dat er iets mee gebeurd is.
Ik heb alleen de eerste 3 dagen lichte pijn gevoeld, nadien niets meer.
Het vocht is weggetrokken en een bescheiden B cup is mijn deel.
Ik ben volgens schema aan het ontgiften, maar vraag me af hoelang hiermee door te moeten gaan.
Ik voelde me direct na de ingreep heel erg goed (waarschijnlijk ook deels psychisch, voel me letterlijk verlost) en heb dit gevoel nog steeds.
Als ik de vele heftige ervaringsverhalen lees denk ik dat ik van geluk mag spreken dat ik na ruim 11 jaar geen lichamelijke klachten ervaarde.
Want ik lees dat sommigen al vrijwel direct na plaatsing klachten begonnen te ontwikkelen. Heftig hoor.
Ik zou van de daken willen schreeuwen begin er alstjeblieft niet aan!! Als ik toen wist wat ik nu weet had ik er ook nooit aan begonnen!
En zo is het net Liefste!! Ik heb dat gevoel ook weleens. Je zou soms een pagina in de krant willen afhuren om te waarschuwen.
Fijn om te horen dat je je zo goed voelt. En blij bent met resultaat.
Wat het ontgiften betreft, zou ik persoonlijk naar mijn lichaam luisteren. Als je je goed voelt, kun je het wat rustiger aan doen. Een algehele gezonde lifestyle met goede voeding is natuurlijk altijd goed. En gaat een leven mee
Veel liefs
Fijn om te horen dat je je zo goed voelt. En blij bent met resultaat.

Wat het ontgiften betreft, zou ik persoonlijk naar mijn lichaam luisteren. Als je je goed voelt, kun je het wat rustiger aan doen. Een algehele gezonde lifestyle met goede voeding is natuurlijk altijd goed. En gaat een leven mee

Veel liefs
Ik zou wel minimaal een halfjaar doorgaan. Als je niet extreem veel lachten had kan dat wel.
Heb je wel klachten dan veel langer doorgaan. Omega 3 zou ik blijven slikken.
Heel veel kusjes mop!!
Heb je wel klachten dan veel langer doorgaan. Omega 3 zou ik blijven slikken.
Heel veel kusjes mop!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
viewforum.php?f=76
Hier vind je ook een lijst
X
Sorry als er te veel staat. Moet deze topics nog bijwerken.
Hier vind je ook een lijst
X
Sorry als er te veel staat. Moet deze topics nog bijwerken.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~