Vandaag controle gehad, vocht is eindelijk van zichzelf aan het wegtrekken dus ze zijn er nu vanaf gebleven. Goed nieuws dus.
Betreft het litteken, het is wel degelijk een allergie en mijn lichaam drukt de draadjes naar buiten. Gisteren een stuk van 2cm eruit gehaald. Er kunnen nog draafjes uitkomen maar het ziet er al iets beter uit.
@Luna, ik draag nu al 10 dagen de ava compressie bh en dat gaat echt super, dus daar kan het niet direct (meer) aan liggen. Deze drukt helemaal niet op de littekens.
Deze week heeft hij mij nog ziek gegeven, volgende week moet ik weer beginnen. (Hier in belgie schrijft de arts voor hoelang je thuis zit).
Het gaat wel echt stukken beter, ben zo blij dat het vocht eindelijk van zichzelf aan het wegtrekken is.. ik heb ook weinig tot geen last van pijn, op af en toe steken na. Ik kan ook al voorzichtig op mijn zij slapen, wat een heerlijkheid is dat zeg! Ik heb het idee dat ik toch enorm vooruit gegaan ben nu op die paar dagen.
Ik zal toch voorzichtig moeten blijven zijn en mijn rust pakken.. komt goed allemaal...uiteindelijk