Explantatie Chica door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
Chica77

Ongelezen bericht 26 okt 2017 14:02

Hey,

Ja ze zijn vanmorgen verwijderd. ..eindelijk. .wat een verlossing.
Voel mij een stuk vrijer. Die ene werd ook echt zwaar.
Er werd vocht aangezogen en Dr
Kappel had hier een truck voor en dus konden ze er nu uit.

Heb ze inmiddels een beetje bekeken en de eerste shock goed doorgekomen. Er is nog wel wat over. :D
Het idee dat ze straks weer natuurlijk en zacht aanvoelen maakt me blij...

Ik zal zeker tzt mijn verhaal er ook opzetten met voor en na foto's. Maar eerst even zelf alles verwerken.

Maya,sol en alle andere powervrouwen: het is uiteindelijk beter zo! Weg die troep! En wat fijn dat er zo'n forum als dit bestaat en ook realself. Com daar staan ook heel veel foto's en verhalen op.

Xxxchica
Chica77

Ongelezen bericht 26 okt 2017 18:16

Hey Sol,

Ik had een heel bericht geschreven vanmiddag maar ik zie het niet staan.

Even opnieuw. ...Ze zijn er vandaag gelukkig uit. Wat een opluchting. .. voel mij veel vrijer.... Aan een kant werd er vocht aangezogen dus dr Kappel had daar een trucje voor en Gelukkig konden ze er dus uit.

Heb ze ook even bekeken en de eerste shock goed doorgekomen. Er is nog wel wat over gebleven :D
Uiteindelijk komt het goed. Het idee dat het straks weer zacht en natuurlijk aanvoelt maakt me wel wat blij.
Sol heb jij al iets van een bh aan?

Wat fijn dat er een forum zoals dit is.
Ik zal als ik alle s verwerkt heb ook mijn verhaal met foto's op dit forum plaatsen.

Maya, Sol en andere jullie zijn zeker powervrouwen!!

Xxx chica
Chica77

Ongelezen bericht 26 okt 2017 18:17

Oh nu is het dubbel zie ik nah ja...
Chica77

Ongelezen bericht 26 okt 2017 18:24

Hoi maya,

Ja bij een kwam er veel vocht uit. Masr het bleek dus door t vacuüm aangezogen te worden. Ik moest het uiteindelijk voor 2u lang dicht zetten en dan 10 min. Open en dat zo eendagsvlieg lang. Dat hielp meteen. De andere kant was al snel goed gegaan.
De pijn viel mee maar zeker niet pijnloos...maar ik kan niet zo tegen bloed etc...en werd gek vd gedachten dat ze het uit mijn lichaam moest trekken. ..meer psychisch dus.

De mijne waren harder geworden door de twee bevalling en. Toen had ik echt joekels.

Het trekt een beetje al bij volgens mij. ..heb ze de eerste 2 dagen niet eens bekeken.

Het komt. T goed. Dat geloof ik nu wel. Dr Kappel was een goede keuze. Ook om ze niet meteen te liften. ...
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 okt 2017 20:14

Zo blij dat je van de drains bent verlost! :D

De vorm gaat echt wel mooi bijtrekken hoor. Bij veel vrouwen is het niet eens te zien dat ze implantaten hadden. niet bij iedereen natuurlijk, maar bij de meeste is het niet te zien en ik lieg echt niet! Tuurlijk zijn de borsten veel slapper en bij sommige vrouwen blijft er echt niet veel over en dat is in en in triest. Maar als je nog wel wat weefsel hebt, dan trekt het mooi bij hoor.

Sterkte verder mop!!!

<3 Luna
Sol

Ongelezen bericht 26 okt 2017 21:44

Heeee Chica :D goed om te horen meid!!! Blij om eraf te zijn niet dan. Wat betreft de bh 's... Ik draag nog steeds dat topje van de operatie. As ik het goed begrepen heb moest dat een week. Dus morgen of zaterdag een soort van sport bh dan maar. Wel even wennen weer :x wat platter he maar ik heb nog steeds wat zitten. Dus waar het uiteindelijk op uitdraait we wachten af. 1 ding is waar. WAT VOELEN ZE HEERLIJK ZACHT!!! :D

Xxx Sol
Chica77

Ongelezen bericht 14 nov 2017 15:48

Hallo dames,

Het heeft even geduurd maar hier dan even mijn verhaal.

Geschiedenis;
Ik heb in 2000 mijn implantaten laten zetten. Ik was toen 23 jaar en oh wat was ik blij! Ze zagen er super mooi en natuurlijk uit.
Ik was zo gelukkig!!!

Tijdens mijn eerste zwangerschap kreeg ik enorme borsten en toen raakte mijn ene borst al ingekapseld. Ik was toen 28. Na mijn tweede zwangerschap raakte ook mijn andere borst ingekapseld.(3jaar later ongeveer)
Van de buitenkant zagen ze er nog steeds super mooi uit alleen voelde het niet meer natuurlijk voor mijzelf.

Ook had ik in de loop vd jaren verschillende klachten zoals;
pijn in gewrichten
10 dagen zomaar hoge koorts. Uit het bloedonderzoek is niets gekomen toen.
pijn steken vanuit mijn borst naar mijn nek. Ook daar kon de arts niet vinden...
ineens allemaal pukkels in mijn gezicht (terwijl ik nooit last had van pukkels, ook niet in mijn pubertijd)

beslissing tot het verwijderen;
Dus uiteindelijk, ook door het slechte nieuws op tv etc, er toch maar over nagedacht om ze te laten verwijderen.
Een aantal jaar geleden naar mijn eigen PC geweest en die zei: wat zien ze er mooi uit. nIets aan doen, lekker laten zitten. De ziektes etc zijn niet bewezen zei hij nog.
Ook een andere erkende PC zei nog; ja ze kunnen er wel uit want ze zijn hard maar zou zeker nieuwe erin doen want anders word je dood ongelukkig.
Ik naar huis met mixed feelings en heb ze laten zitten...durfde het echt niet aan...

Toen een aantal jaren later toch maar weer bedacht dat ze er toch maar uit moesten. OOk om mijn dochter het goede voorbeeld te geven dat je blij moet zijn met wat je door God gegeven is..(zij is nu op een leeftijd dat ze ook daarnaar kijkt en graag grote borsten hoopt te krijgen)

Dus een aantal jaren later weer naar een nieuwe PC geweest (in Amsterdam deze keer) en hij begreep mij volkomen en wilde mij behandelen. Alles eruit en niets erin. Met een lift.

Ook kwam ik op dit forum terecht.....

De beslissing

Door de verhalen op dit forum en mijn man die mij er ook in stimuleerde omdat hij mijn gezondheid op de eerste plaats stelde...heb ik besloten dat ze er echt uit gaan en geen nieuwe er meer in... uiteindelijk kwam ik bij Dr.Kappel.
En zij zou het dus doen.... alles eruit en geen nieuwe. En een evt lift pas later. Zij doet beide niet tegelijk ivm complicaties.

De aanloop ernaar toe.

Spannende tijd. Elke dag twijfelde ik. Wil ik dit wel? Nee ik wil het niet! Mijn mooie grote borsten die ik al bijna 20 jaar had en zo bij mij paste! Ik ben van mijzelf heel tenger en dit maakte mij vrouwelijk. Ik wilde afzeggen maar moest nu doorzetten.... zorgen dat ik niet ergere complicaties kan krijgen...etc...

De explantatie;

zo zenuwachtig... ik wil niet maar ja het was zover. Goed opgevangen door het lieve personeel dat aanwezig was...
eindelijk....en toen werd ik wakker, alles ingepakt en helemaal plat.... whaaaa ik kon wel janken...ik had zeker A of AA
Ik heb zeker een week niet durven kijken.
De operatie was goed gegaan.
2 drains erin en naar huis. Rustig aan gedaan... helaas mochten de drains er na een week pas uit. Maar wat een verlossing was dat zeg...vrij in de beweging... ik droomde nog dat ik spiekte en grote borsten zag...maar toen werd ik wakker...
Maar toen ik echt even ging kijken...viel het zo mee....er zat nog genoeg...en zeker geen A of AA Ik had in een aanbieding al A bh's gekocht maar die konden zeker terug.
Na de eerste week eindelijk douchen en ja toen maar eens goed gekeken en ik was echt blij met het resultaat en wat erover was...
Vlak voordat ik naar Dr Kappel moest (3 weken erna) ben ik op pad gegaan voor een sport bh omdat ik de top vd operatie weer moest inleveren.
En nah ja...ik liep naar buiten met een BH met cup C en D. Dat had ik eerst ook...dit kon niet waar zijn...maar ik had deskundig advies en het was echt zo. (momenteel draag ik nog steeds een sport top medium vd Hema van 14.95)
Dus nog steeds dezelfde maat. Mijn borsten zijn id veel groter dan voor de operatie.
Ook al heb ik dezelfde maat, ze zijn echt veel platter. Ik heb dus niet meer die volle rondingen. Wel zijn ze breder geworden en dus groter dan voor mijn operatie. Blijft apart maar ben zo blij!!!

Het herstel ging best goed. Rustig aan gedaan. Veel water gedronken en fruit. Verder niets bijzonders.

Nu is er wel een hechting aan ontsteken waar ik gisteren antibiotica zal voor heb gekregen. Er steekt een klein puntje draad uit lijkt wel. Hoop dat het snel weggaat.

Conclusie;

Zo blij dat ik het gedaan heb. Ze zijn weer natuurlijk en zo heerlijk zacht! Voel me weer heerlijk. En ze zijn nog gegroeid ook!
De implantaten waren nog heel maar wel een beetje gedeukt dus zullen wel gezweet hebben. Helaas....
Dr. Kappel heeft mij heel deskundig geholpen. Over drie maanden moet ik voor de laatste controle en dan kijken we of er evt een lift gaat plaats
vinden.maar alles op zijn tijd...voorlopig even geen operatie meer voor mij...

Maar ik raadt een ieder aan die twijfelt door te zetten. Voor je eigen gezondheid. Because your worth it!

Aan alle dames die mij voor gingen op dit forum; bedankt voor het delen van jullie ervaringen...dat heeft mij zeker geholpen!!!
En mijn partner natuurlijk ook. En mijn dochters, die ik wil behoeden voor deze ellende...zij weten het nog niet maar zal het ze tzt vertellen....

Ik heb nog voor en na foto's maar hoe en waar kan ik deze het beste plaatsen?

Succes dames die nog moeten.
Voor vragen mag je altijd mailen natuurlijk.

XXX Chica
Sol

Ongelezen bericht 15 nov 2017 23:13

Hoi Chica
Fijn om te horen dat het goed met je gaat. En dat je boobies meevallen. Echt top. Dat geluk heb ik niet haha zit echt wel weer op m'n b cup. Maar mag niet klagen ben allang blij dat ze eruit zijn. Zal binnenkort ook m'n verhaal doen.

Gr Sol
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 nov 2017 11:12

Lieve Chica,

Dank je wel voor je uitgebreide verslag. Ik ben heel blij dat je je redelijk goed voelt en ook blij bent met het resultaat.
Het spijt me voor de late reactie, maar het gaat niet goed met mij. Ik wil mij bij deze ook verontschuldigen voor alle dames die nog schrijven als ik te laat reageer. En voor het te laat activeren van accounts, mochten nieuwe leden dit lezen.

Heel veel kracht en liefde allemaal,

Luna

Lieve Sol, sommige dames houden nog geen AAA over, dus wees alsjeblieft heel dankbaar voor je B. Ik begrijp het wel hoor lieverd, maar echt, er zijn dames die helemaal plat zijn. XXX
Sol

Ongelezen bericht 17 nov 2017 13:15

Lieve Luna

Wat naar om te horen dat je je niet goed voelt. Ik hoop toch niks ernstigs? :roll:

En natuurlijk ben ik blij dat ik dat nog heb. Ik bedoelde meer dat ik echt dezelfde bh maat niet meer heb zoals Chica. De mijne zijn ook veel platter dan met implataten dus heb m'n platte btjss weer :lol: wat prima is. Ik heb geen stijging van gewicht gehad in de 8 jaar dus verwachtte ook niet echt meer na de explantatie. Liever plat dan plastic ;) wennen moest ik wel weer want met 1.80 en 64 kilo plus brede schouders lijken ze ieler dan bij iemand die wat kleiner is en geen brede schouders. Maar ik vind het prima zo en heb geen minuut spijt. Nooit geen rotzooi meer. Ik draag ook geen super push up meer heb ik besloten. Ik ben wie ik ben.

Sterkte Luna en hoop dat je wat opknapt.

Dikke kus Sol
Chica77

Ongelezen bericht 21 nov 2017 21:54

Lieve Luna,

Oh wat een verdrietig nieuws. Ik hoop dat het niet heel ernstig is en dat je inmiddels al weer wat beter gaat.
Sterkte en veel beterschap.

@moomsbob; Ja precies...liever plat dan plastic. Bij mij is het een d maar wel plat ook. Geen volle en ronde decolleté meer. Maar ben echt blij. Als ik een vrouw met grote boobies zie denk; Maar die van mij zijn puur natuur en lekker zacht.
Echt blij dat ik het gedaan heb. Ik wil nog zoveel jaren mee ook in gezonde toestand...

Vandaag weer Bij de arts geweest ivm de ontsteking en ze trok er zo nog een stuk draad uit en een knoopje. Dus hoop dat t nu beter wordt. Eerste e het werkdag zit er ook weer op.

Happy me!

Sterkte voor alle dames die nog moeten of met veel twijfels lopen. Ben in gedachten bij jullie.

Xx chica
bloempje

Ongelezen bericht 22 nov 2017 12:23

Wow chica,

Wat goed dat ze er uit zijn, en herkenbaar jouw verhaal.
Gezondheid & puur natuur staat voorop, en daar mogen we mee door

liefs
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”