Na 10 jaar weer terug bij af

Protheses vanwege cosmetische reden.
Diene

Ongelezen bericht 04 mei 2017 11:38

Hi ladies!

Het wordt tijd om mijzelf ook eens voor te stellen. Ongeveer een half jaar geleden kwam ik op dit forum terecht en heb ik ontzettend veel geleerd. 18 mei is het zover, dan wordt mijn implantaat (ja, enkelvoud) verwijderd.
In mijn pubertijd ontwikkelde ik asymmetrische en tubulaire borsten. Toen ik 18 was heb ik een borstlift en een implantaat gekregen. Twee jaar later is de implantaat vervangen vanwege kapselvorming en pijn. Met het nieuwe implantaat is de kapselvorming minder, maar de pijn blijft. Nu bijna 7 jaar later ben ik enorm afgevallen (bewust) en zit ik met een veel te groot implantaat, maar ook met veel minder eigen weefsel, waardoor de borst extra pijnlijk lijkt te zijn. Ik ervaar steken en druk. Op hele slechte dagen doet zelfs ademhalen pijn. Over twee weken krijg ik een explantatie met een lipofilling met als doel niet nog eens onder het mes te moeten. Ik denk niet dat ik met 1 behandeling volledig symmetrische borsten heb, maar ik ben als persoon veranderd en ik zou het niet meer erg vinden om een beetje asymmetrisch door het leven te gaan. Ik kijk wel een beetje op tegen de ingreep en de herstelperiode. Ik kan niet echt stilzitten en nu zal ik de komende tijd toch echt rustig aan moeten doen.

Groetjes,
Diene
You are altogether beautiful my darling, there is no flaw in you.
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 mei 2017 13:07

Hoi Diene,

Wat goed dat je dat rotding laat verwijderen en kiest voor een natuurlijkere oplossing.
Nog 9 dagen te gaan! Ik wens je ontzettend veel sterkte tot die tijd!
Door wie word je eigenlijk geopereerd?

Heel veel liefs,

Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Diene

Ongelezen bericht 09 mei 2017 17:02

Dankje Luna!
Ook bedankt voor je eerder hulp en je werk voor het forum. Ik laat volgende week wat van mij weten. Ik word door dr. van Turnhout in Hilversum geopereerd. Nog niet een hele bekende arts op het forum denk ik.

Groetjes,
Diene
You are altogether beautiful my darling, there is no flaw in you.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 mei 2017 14:52

Nee, niet bekend inderdaad. We zijn heel benieuwd naar je ervaringen met deze arts. Ik wil heel graag meer artsen aan het lijstje toevoegen.
Heel veel succes met de laatste loodjes mop!

X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 mei 2017 10:15

Lieve Diene,

Ik wil je ontzettend veel sterkte en succes toewensen voor je grote dag morgen!
Ik hoop dat je goed kunt slapen, zodat je goed uitgerust de operatie ingaat.
Weet dat we in gedachten met je meegaan, alle vrouwen die je voor zijn gegaan. Dit is wat ons allen bindt.

Heel veel liefs en alle kracht voor morgen,

Luna <3
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 18 mei 2017 12:18

Zit heel hard aan je te denken lieverd!!!!!!!!!!!!! :D

XXX luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”