Even voorstellen, ook ik ga voor explantatie

Protheses vanwege cosmetische reden.
Ginny

Ongelezen bericht 08 aug 2014 15:24

Luna schreef:Ja, gek he. Op het andere forum kunnen ze niet wachten tot ze erin gaan en wij tot ze eruit gaan :lol:
Ben blij voor je dat het nu eindelijk gaat gebeuren!
FLOWER

Bedankt Luna, ik ben er ook blij mee!

Tja dat andere forum lijkt wel of je in 'n andere wereld stapt....
Ginny

Ongelezen bericht 13 aug 2014 10:37

Goedemorgen :D

De naamswijziging op de machtiging is rond.
Het ziekenhuis gebeld en afspraak met anesthesist komt eraan.
Ik weet dat pc in september weer op vakantie gaat, dus het is maar afwachten of het voor die tijd nog gaat lukken.
Vind het vervelend dat ze niet gewoon een datum geven, alle afspraken gaan daar per post.... kan ik weer wachten.
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 aug 2014 10:41

Wat goed dat alles nu rond is! +BLIJ+
En nu hopen dat ze je snel inplannen. Blijf bellen en vragen als je ziet dat het allemaal te lang duurt he?

X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Ginny

Ongelezen bericht 13 aug 2014 10:50

Luna schreef:Wat goed dat alles nu rond is! +BLIJ+
En nu hopen dat ze je snel inplannen. Blijf bellen en vragen als je ziet dat het allemaal te lang duurt he?

X Luna
Hoi Luna,

Ga ik zeker doen, heb al lang genoeg gewacht dus als het even kan wil ik graag voor arts z'n vakantie geholpen worden.
Ginny

Ongelezen bericht 18 aug 2014 18:02

Afspraak anesthesist staat op 26 augustus :D
Had pc nog een paar vragen per mail gesteld, hij vond het te complex om daar op te reageren en wou dat ik nog even langs kwam.
Belde en kon morgen direct terecht, het schiet eindelijk op.
Vraag me wel af waarom hij niet per mail kon antwoorden, vind mijn vragen niet zo bijzonder eigenlijk.
Maar, maak uiteraard van de gelegenheid gebruik om te vragen, of ik nog terecht kan voor zijn vakantie ;)
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 aug 2014 12:23

Wat ben ik blij voor je!!
Hoop zo voor je dat het gaat lukken voor zijn vakantie. Ik gun het je zo!!!
IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Ginny

Ongelezen bericht 19 aug 2014 18:00

Luna schreef:Wat ben ik blij voor je!!
Hoop zo voor je dat het gaat lukken voor zijn vakantie. Ik gun het je zo!!!
IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Dank je Luna :D
Heb vanmiddag goed gesprek gehad.
Hij zei meteen, ik vond het beter om je langs te laten komen toen ik jou vragen las, omdat antwoorden vaak ook weer vragen oproepen.
Daar had hij wel gelijk in, en het was maar goed dat hij een dubbele afspraak voor me had ingepland...
Als ik naar de anesthesist ben geweest en die geeft zijn goedkeuring mag ik weer bellen voor DE datum ;)

Luna nog even mijn complimenten, ik heb hier al heel wat gelezen en ik vind dat je hier op het forum altijd erg attent en fijn reageert! thanks
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 aug 2014 09:27

Aaah, wat lief om dat te zeggen lieve schat -Tank-You Ik weet gewoon zo goed waar jullie doorheen moeten.
Het is nu stil op het forum, want anderen reageren ook, alleen nu even niet. Misschien genieten ze nog van een late vakantie? Geen nieuws is gelukkig vaak goed nieuws, dus dat stelt gerust.

Dikke kus lieve Ginny en hopen dat je snel mag!!! !Vrolijk!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Janneke

Ongelezen bericht 20 aug 2014 11:14

Hoi hoi Ginny, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad , veel sterkte de komende tijd ! Ik hoop dat de operatie snel ingepland kan worden ! Ik lees mee hoor.. niet altijd tijd om te reageren maar leef met je mee ! Knuffel Janneke FLOWER XXX
sandra

Ongelezen bericht 21 aug 2014 19:01

Heb net alles zitten lezen, hoop dat je snel een datum weet.Dat wachten :cry: Moet zelf 3 sept naar de pc er werd aangegeven 2 weken aanvraag goedkeuring en dan de wachttijd nog 5 tot 6 weken......
Heel veel sterkte toegewenst -kiss- San
Ginny

Ongelezen bericht 21 aug 2014 19:30

sandra schreef:Heb net alles zitten lezen, hoop dat je snel een datum weet.Dat wachten :cry: Moet zelf 3 sept naar de pc er werd aangegeven 2 weken aanvraag goedkeuring en dan de wachttijd nog 5 tot 6 weken......
Heel veel sterkte toegewenst -kiss- San
Hoi Sandra, ja wachten is ook niet mijn sterkste kant, en mijn geduld is al lang op :?
Ben begonnen bij de huisarts op 15 februari, lange wachttijd voor eerste consult en had de pech een chirurg te treffen die niet voor explantatie wou gaan.
Voordat ik uiteindelijk bij ander ziekenhuis terecht kon, was ik weer maanden verder...
Nu gelukkig een chirurg die wel achter me staat, en als ik volgende week naar de anesthesist ben geweest hoop ik een datum te krijgen.
Je moet er meer voor doen om er vanaf te komen, voor een vergroting halen ze je met open armen binnen.... :evil:
Gaat bij jou vast allemaal sneller, komt goed! :D
Ginny

Ongelezen bericht 21 aug 2014 19:31

Janneke schreef:Hoi hoi Ginny, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad , veel sterkte de komende tijd ! Ik hoop dat de operatie snel ingepland kan worden ! Ik lees mee hoor.. niet altijd tijd om te reageren maar leef met je mee ! Knuffel Janneke FLOWER XXX
Bedankt Janneke, lief van je! thanks
sandra

Ongelezen bericht 21 aug 2014 20:58

Hoi Ginny,

Ja hoop echt dat het vanaf nu goed zal lopen.Ben ook al vanaf december vorige jaar bezig 😥neuroloog,reumatoloog....zoveel onderzoeken echo,emg,mri.Nu eindelijk duidelijkheid en gehoord worden.Komt goed👍😘
Ginny

Ongelezen bericht 22 aug 2014 22:51

sandra schreef:Hoi Ginny,

Ja hoop echt dat het vanaf nu goed zal lopen.Ben ook al vanaf december vorige jaar bezig 😥neuroloog,reumatoloog....zoveel onderzoeken echo,emg,mri.Nu eindelijk duidelijkheid en gehoord worden.Komt goed👍😘
Jeetje lees nu dat je nog langer bezig bent :roll:
Moet ik volgende week naar anesthesist, heb een brief waarin staat dat het onderzoek de nadruk legt op het hart en de longen.
Ben hartstikke verkouden aan het worden, ik piep heb pijn op mijn borst, het zit echt mee :(
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 aug 2014 10:34

Oooh, wat vervelend! Hoop niet dat dit de operatie uitstelt! Je mag natuurlijk niet ziek onder het mes.
+beterschap+

Dikke KUS+ ,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”