Explantatie foto's Mik

Deel je ervaringen en foto's
Francien

Ongelezen bericht 20 jun 2014 20:18

Ach Mik.....er is werkelijk geen hond die daar op let...jee, ik moet zoeken hoor, om te zien wat je bedoelt!
Ieder lichaam heeft wel wat sporen, de een meer dan het andere, maar dit is op geen enkele manier ontsierend Mik, ik zie het niet eens!

Lekker weer je eigen leuke eigenwijze tietjes en nooit meer zorgen om wissels, lekkages, verschuivingen, kapselvorming...
Ik had nog idiotere borsten dan jij, ik bedoel met prothesen dan hè? Als je je borstspieren bewoog, kreeg je dan ook van die spookachtige vervormingen?
Het zag er niet uit hoor Mik, die opgevulde ballonnen, ik verborg ze ook, net als jij.
Veel mannen dachten dat ik erg mooie borsten had, omdat ze zo rond en zo hoog waren, maar ik liet ze niet zien hoor, o nee....
6x

Ongelezen bericht 20 jun 2014 22:31

Hahaha ha Francien,

Dat herken ik zeker wat jij verteld.
Als ik moest niezen of hoesten of zelfs bij het gapen, of als ik mijn armen iets teveel naar buiten deed, kreeg ik hele rare vervormde borsten, echt een heel naar gevoel.
Het is een verademing dat dat weg is.
Ik weet het Francien, deze borsten passen ook veel beter bij mij.
Echt ik ben best trots, ja natuurlijk kan het mooier, maar dat is nu eenmaal niet zo. Ik heb eigenwijze borstjes, hihihi.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Francien

Ongelezen bericht 21 jun 2014 05:57

Ja, helemaal herkenbaar, dat had ik dus ook. Het was bij mij sowieso al te zien dat ze nep waren, maar wanneer ik mijn armen bewoog gebeurden er pas echt rare dingen! Je zag dat soms zelfs door mijn kleding heen! En ik heb nu nog dat ik voel dat mijn borstspieren niet in orde zijn. Mevrouw Kappel heeft een hele kluif gehad aan het herstellen van mijn borstspieren, die waren gescheurd of doorkliefd ofzo. Als ik kracht zet met mijn borstspieren ziet het er nog steeds raar uit, maar misschien is dat bij iedereen wel zo. Mij maakt het niks uit, want ik ben er toch niet op uit Miss Fitness te worden of te gaan powerliften.
6x

Ongelezen bericht 11 jul 2014 12:18

Afbeelding

Even een fotootje om te laten zien hoe moeilijk het is om een beha te vinden die past.
Ik raak meer en me er gefrustreerd. Ik hoop dat jullie kunnen zien wat ik bedoel.
Links is best oke, heeeeel ieniemienie klein, maar daar zal het best nog wel voor lukken om een ondiep breed cupje voor de te vinden, maar de rechterborst, echt een drama.
Rechts kun je echt zien dat de rib dieper ligt en daardoor kun je de borst niet opduwen want als je dat doet dan zakt de borst in, pffff. Werd lipofilling maar vergoedt dan zou ik dat kleine ingevallen plekje op mijn rechterborst een beetje op laten vullen zodat ik gewoon een zomerjurkje aan kan of een kleine normale beha kan kopen.
Wat moet ik nu in de zomer?

Nou ja, 17 juli terug naar de chirurg, dan zien we wel.....

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 jul 2014 13:58

Misschien kun je strakke truitjes dragen die niet zo laag zijn uitgesneden?

Is het een idee om een vulling in de bh te doen. Dan komt de borst iets meer omhoog. Iets van een kipfiletje weet je wel. Die heb je in verschillende maten. Je kunt ook een speciale bh op maat laten maken dat wordt ook gemaakt voor vrouwen die een borstsparende operatie hebben ondergaan en een deuk hebben enz. Ik denk dat jij echt naar zo'n speciaalzaak moet daar kunnen ze je echt helpen om er iets moois van te maken.

Ik weet niet of hier wat tussen staat voor je kijk maar even:
http://klachtensilicon.forum2go.nl/bors ... -t268.html

En hier staan linkjes voor vullingen: http://klachtensilicon.forum2go.nl/bh-tips-t124.html

Sterkte pop!

X Luna
6x

Ongelezen bericht 11 jul 2014 14:50

Dank je wel Luna, voor de informatie.

Gelukkig hou ik niet van laag uitgesneden, dat heb ik nog nooit gedragen, maar juist in strakke t shirt en ronde hals zie je de deuk heel erg.
Ik ben al in een speciaalzaak geweest, maar wat er gebeurt met een vulling dan duw je alsware de deuk er helemaal in.ook als ik strakke hemdjes draag dat zit links mooi, maar rechts sluit dat niet af en dan kijk je erin, heel vervelend zeg maar.

Maar ik ga nog wel even bij die linkjes van jou struinen.
Bedankt.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

ildiko

Ongelezen bericht 12 jul 2014 22:50

Lieve Mik, ik zou gewoon allerlei verschillende vullingen gaan uitbroberen ....misschien kan je dat laten thuisbezorgen met verschillende bh's en gewoon thuis gaan passen misschien met een goede vriendin erbij ? wat emotioneel ook allemaal hé ik hoop zooooo met heel mijn LOVE3 voor jou dat je iets vind waardoor je een stukje zelfvertrouwen krijgt ikgun het je zoooooo van LOVE3 te ,succes met dit proces lieverd een dikke knuffel van mij Hug
Francien

Ongelezen bericht 07 sep 2014 08:11

6x schreef:Dank je wel Luna, voor de informatie.

Gelukkig hou ik niet van laag uitgesneden, dat heb ik nog nooit gedragen, maar juist in strakke t shirt en ronde hals zie je de deuk heel erg.
Ik ben al in een speciaalzaak geweest, maar wat er gebeurt met een vulling dan duw je alsware de deuk er helemaal in.ook als ik strakke hemdjes draag dat zit links mooi, maar rechts sluit dat niet af en dan kijk je erin, heel vervelend zeg maar.

Maar ik ga nog wel even bij die linkjes van jou struinen.
Bedankt.

Liefs Mik

Hoi Mik, ik vind je borsten beslist niet lelijk, heel lief zelfs. Over die deuk zou ik me niet zoveel zorgen maken, maar ik begrijp heel goed hoe het voor jou moet zijn. In jouw geval zou ik toch gaan sparen voor lipofilling, puur omdat je er zelf zoveel verdriet van hebt. Voor zover ik kan zien hoeft alleen dat deukje opgevuld te worden, en ik denk dat er een mooi resultaat behaald kan worden.
En dan ben jij weer een stuk gelukkiger!
chanel12

Ongelezen bericht 21 okt 2014 22:03

Ik vind je heel moedig! En het ziet er zeker goed uit!
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”