Hallo,
Ik heb nog even een vraag. Zijn hier mensen bekend met artsen die geen verwijzing willen geven voor een doorverwijzing n.a.v. klachten? Zelf krijg ik op dit moment geen verwijzing, die wel nodig is om verdere stappen te ondernemen. Alles zelf betalen is geen optie. Zomaar zelf kiezen voor een explantatie vind ik een te grote stap. Maar nu ligt er dus een blokkade op de weg. De borstvergroting die ik heb gehad in 2012 had bij mij een hele lange psychische nasleep.... nu ben ik er eindelijk weer.... maar heb ik dus al een tijd klachten... Het staat bij mij eigenlijk wel vast dat ik niet tegen de 'inhoud' kan, en dat ze er dus uit moeten..... eventueel voor een alternatief gaan (monobloc) is waarschijnlijk geen optie aangezien ik zo heftig reageer. Lipofilling ook niet aangezien ik geen eigen vet (over) heb. Nu is het bij mij zo dat ik voor deze operatie heb gekozen omdat ik psychisch erg leed aan een zeer kleine cup.... nu zou het bij mij dus betekenen dat ik misschien weer terug moet naar nul... met weer alle psychische gevolgen van dien.... de artsen zeggen bij mij dat het voor mij nu niet haalbaar is om weer een operatie aan te gaan. Dat kan ik op dit moment niet aan. Zelf twijfel ik dus ook of ik dit op dit moment aankan aangezien ik naast deze klachten privé ook nogal een zware tijd door maak. Dan heb ik straks misschien geen fysieke klachten meer.... maar wel weer psychische klachten en onzekerheid over mijn voorgevel.... Hoe zijn anderen hier mee omgegaan?
Eigenlijk explantatie nodig.... maar.......
Hey Zonnetje, ik heb me even ingelezen en verbaas me dat je hier al zolang mee bezig bent. Ze moeten eruit en zo gauw mogelijk ! Vraag om een verwijzing voor een controle bij je PC ,zou dat helpen ? Zeg gewoon dat het toen geadviseerd is ! bij de PC zeg je dat ze eruit moeten! Dat psychische herken ik hoor. Ik ben vroeger veel gepest met mijn borstjes ,werd er ook helemaal gek van. Maar nu komt echt je lichamelijke gezondheid eerst ! Daarna kan je er aan werken psychisch sterker te worden . Ik wens je kracht en wijsheid en veel sterkte met het privé probleem .. Knuffel Janneke FLOWER
Hmmm ikzelf heb omdat mijn oude huisarts me niet wilde geloven een andere gezocht en deze neemt wel alles serieus en steunt me overal in ,dus andere arts of toch gewoon zelf 1x betalen en gewoon indienen bij je zorgverzekeraar wie weet betalen ze hem toch ?
Heel veel succes met alles .
Greetz ildiko
Heel veel succes met alles .
Greetz ildiko
Zonnetje, wat raar en wat erg dat je geen verwijzing krijgt! Is het een optie je klachten erg aan te dikken en te zeggen dat de prothesen je veel pijn doen?
Ik kreeg van de huisarts een verwijzing, maar. Mijn borsten zagen er dan ook volkomen idioot uit. Verder heb ik wel alles zelf moeten betalen omdat ik geen lekkage had, niet ziek was en ook geen kapselvorm in een bepaalde mate had...
Ik kreeg van de huisarts een verwijzing, maar. Mijn borsten zagen er dan ook volkomen idioot uit. Verder heb ik wel alles zelf moeten betalen omdat ik geen lekkage had, niet ziek was en ook geen kapselvorm in een bepaalde mate had...