Ervaring bij dr. Beekman

Artsen waar je terecht kunt.
Lisettt

Ongelezen bericht 09 jan 2021 15:23

Ik ben gister bij dokter Beekman geweest in Acibadem. Erg vriendelijke vrouw die je serieus neemt en weet waar ze het over heeft! Ik was iets te laat, dus we hadden niet zoveel tijd. Ze belt me komende week om de rest van mijn verhaal rustig te bespreken, zodat er een volledige en uitgebreide brief naar de verzekering kan worden gestuurd. Er is ook gelijk bloed geprikt.

Volgens haar heb je het meest kans op volledig herstel wanneer je je implantaten eruit laat halen voordat ze er tien jaar in zitten. Na die tien jaar wordt de kans op volledig herstel ongeveer 50%. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar dit is wat momenteel bekend is. Bij mij zitten ze er nu bijna 16 jaar in, dus fingers crossed.. :roll:

De plastisch chirurg waar ik een aantal keer op de polikliniek ben geweest in het Diakonessenhuis (Utrecht) bagatelliseert de klachten. Hij zei al gelijk dat een verzoek om vergoeding toch wordt afgewezen. Ik had zelfs alle informatie en klachten al voor hem paraat op papier, maar hij zei dat ik dat zelf bij mijn verzekeraar moest indienen. Hij verwees me hiervoor door naar dokter Nanayakkara, maar daar kon ik pas in april ofzo terecht. Nadat ik hier op het forum dit bericht tegenkwam, heb ik gebeld naar Acibadem en daar kon ik binnen drie weken al terecht. Dank dus voor deze tip!

Twijfel alleen nog of ik de operatie wil laten doen door deze plastisch chirurg of niet. Bij hem (gewoon in het ziekenhuis waar ik altijd kom en waar ik in principe tevreden over ben) kost het verwijderen €1700. Ik vroeg of in dit bedrag ook het verwijderen van het kapsel zit inbegrepen (omdat in elke andere tarievenlijsten er nog een flink bedrag bovenop komt voor het verwijderen hiervan). Hierop antwoordde hij dat hij dat waarschijnlijk niet zou weghalen als dat niet zoveel is, omdat ik dan helemaal niks meer overhoud. Als het wel veel is, zit het bij het bedrag inbegrepen. Waarom komen hier bij andere chirurgen nog zoveel meerkosten bovenop? Dokter Beekman adviseerde dokter Niessen als plastisch chirurg. Ze zei, als deze plastische chirurg er niet achter staat, is het beter om het door een chirurg te laten doen die er wel volledig achter staat.
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 jan 2021 15:52

Hoi Lisette, heb even jouw bericht van het andere bericht afgesplitst. Het is beter als info en ervaringen apart staan.

Fijn dat je zo snel bij haar terecht kon.
De cijders kloppen niet helemaal. Ik denk dat je het misschien verkeerd hebt begrepen, dus wees alsjeblieft niet bang!
De mate van ziekte of herstel hangt niet perse af van het aantal jaren dat je de implantaten hebt.
Wat wel kan na 10 jaar is dat ze sneller scheuren en extreem gaan zweten. Maar dat hoeft niet.
De mate van herstel hangt af van de ziekteactiviteit op het moment van de explantatie en in hoeverre meerdere systemen betrokken zijn bij deze ziekteactiviteit.

Ik zoek even een linkje voor je waar ik meer over het herstel schrijf.

Ik zou als ik jou was idd ook kiezen voor een andere pc. En ik zou als ik jou was aan het Landelijk Meldpunt Zorg laten weten dat die pc jouw klachten niet serieus neemt.

Sterkte en succes!

Lees ook even het Welkomsbericht https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 208&t=2033 en meld je klachten bij het RIVM.

😘💕💕💕
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 jan 2021 16:01

https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 268&t=2992

Ik had nog een stuk met wat meer info, maar weet zelf niet eens meer waar die staat... :oops:
Wanneer ik iets gevonden heb, laat ik het weten.
Heb vertrouwen in je lichaam ok! 🙏
Je zult erg opknappen. Bijna volledig herstellen misschien.
Tenzij je heel extreme en uiteenlopende klachten hebt.
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 jan 2021 22:49

Hoi, helaas geen tijd gehad om te zoeken waar het topic verstopt zit.
Erg dat zelfs ik de weg kwijt raak op forum🤭

Hoop in ieder geval dat je toch bent gerustgesteld.
Er zijn vrouwen die al 30 jaar implantaten hadden en ook voor het grootste deel opknapten. Alles kan!🙏

Welterusten 😴
Plaats reactie

Terug naar “Internisten/immunologen”