Dr. Beekman
Goedemiddag lieve dames,
Donderdag 3 november had ik een MRI in het Acibadem.
Gelijk na de mri, had ik een afspraak met dr Beekman.
Wat een super lieve vrouw is dat zeg!
Ze luistert heel goed en geeft goede adviezen mee.
Toen het gesprek erop zat en we er eigenlijk al uit waren dat al mijn klachten horen bij ASIA,
vroeg mijn man of ze toevallig al de uitslag van de mri had.
Deze had zij en op de mri waren helaas 2 dubieuze klieren te zien.
Zaterdagavond 5 november, moest ik gelijk terug komen voor een echo.
Daaruit is gekomen dat er siliconen in mijn lymfeklieren zitten.
Hierom en om alle andere redenen is besloten dat de protheses er zsm uit moeten.
Wat is het fijn dat er mensen zijn die, zodra je binnenkomt, je je op je gemak laten voelen en je klachten erkennen.
Dr. Beekman, heeft een hele mooie brief voor de chirurg gemaakt en deze kon ingediend worden bij de zorgverzekering.
Ik wacht nu op antwoord van mijn zorgverzekering, maar als alles meezit (waar ik wel vanuit ga) wordt ik 6 december al geopereerd.
Omdat het zo kort dag is, heb ik vandaag gelijk contact opgenomen met mijn huisarts en gevraagd of zij mij in dit alles wil steunen.
Dit doet zij uiteraard. Ik heb daarna gelijk een mail gestuurd naar de bedrijfsarts.
Dus hopelijk spreek ik haar ook snel zodat alles netjes geregeld is.
Hele lieve groet <3,
Nina
Donderdag 3 november had ik een MRI in het Acibadem.
Gelijk na de mri, had ik een afspraak met dr Beekman.
Wat een super lieve vrouw is dat zeg!
Ze luistert heel goed en geeft goede adviezen mee.
Toen het gesprek erop zat en we er eigenlijk al uit waren dat al mijn klachten horen bij ASIA,
vroeg mijn man of ze toevallig al de uitslag van de mri had.
Deze had zij en op de mri waren helaas 2 dubieuze klieren te zien.
Zaterdagavond 5 november, moest ik gelijk terug komen voor een echo.
Daaruit is gekomen dat er siliconen in mijn lymfeklieren zitten.
Hierom en om alle andere redenen is besloten dat de protheses er zsm uit moeten.
Wat is het fijn dat er mensen zijn die, zodra je binnenkomt, je je op je gemak laten voelen en je klachten erkennen.
Dr. Beekman, heeft een hele mooie brief voor de chirurg gemaakt en deze kon ingediend worden bij de zorgverzekering.
Ik wacht nu op antwoord van mijn zorgverzekering, maar als alles meezit (waar ik wel vanuit ga) wordt ik 6 december al geopereerd.
Omdat het zo kort dag is, heb ik vandaag gelijk contact opgenomen met mijn huisarts en gevraagd of zij mij in dit alles wil steunen.
Dit doet zij uiteraard. Ik heb daarna gelijk een mail gestuurd naar de bedrijfsarts.
Dus hopelijk spreek ik haar ook snel zodat alles netjes geregeld is.
Hele lieve groet <3,
Nina
Lieve Nina,
Ontzettend bedankt dat je iets met mijn suggestie deed om je ervaringen ook nog op het forum te delen.
En wat een lief berichtje voor deze lieve arts!
Ze werkt heel erg hard.
Het is voor Djoeke Beekman lastig om zo te moeten laveren tussen alle regels en ze doet echt haar best. Omdat ik weet hoe vervelend verzekeraars zijn, kan ik vrij snel zien wanneer een brief zal worden afgekeurd. Dus het is makkelijker als die wordt aangepast voordat die naar de verzekeraar gaat.
Ik ben heel erg blij dat zij Nanayakkara is komen versterken en de vrouwen het gevoel geeft dat er naar hen geluisterd wordt.
Nog even en je bent aan de beurt!
Ik weet niet of ik je al op de lijst had gedaan, maar zal het meteen even nakijken en alsnog doen.
Wat fijn dat je huisarts meewerkt en heel erg verstandig dat je de bedrijfsarts hebt ingelicht. Zo hoort het! Trots op jou!
Heel veel succes met de laatste loodjes en laat vooral even weten wat de verzekeraar zegt!
Kusss en liefs, Luna
Ontzettend bedankt dat je iets met mijn suggestie deed om je ervaringen ook nog op het forum te delen.
En wat een lief berichtje voor deze lieve arts!
Het is voor Djoeke Beekman lastig om zo te moeten laveren tussen alle regels en ze doet echt haar best. Omdat ik weet hoe vervelend verzekeraars zijn, kan ik vrij snel zien wanneer een brief zal worden afgekeurd. Dus het is makkelijker als die wordt aangepast voordat die naar de verzekeraar gaat.
Ik ben heel erg blij dat zij Nanayakkara is komen versterken en de vrouwen het gevoel geeft dat er naar hen geluisterd wordt.
Nog even en je bent aan de beurt!

Ik weet niet of ik je al op de lijst had gedaan, maar zal het meteen even nakijken en alsnog doen.
Wat fijn dat je huisarts meewerkt en heel erg verstandig dat je de bedrijfsarts hebt ingelicht. Zo hoort het! Trots op jou!
Heel veel succes met de laatste loodjes en laat vooral even weten wat de verzekeraar zegt!
Kusss en liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Luna,
Ik zou even wachten tot ik het 100% zeker weet van 6 december.
Als ik straks geopereerd ben zal ik over de pc uiteraard ook nog een bericht neerzetten.
Ik zal dan een uitgebreid verslag maken.
Ik heb zelf ook veel aan alle verhalen gehad hier. En zo kan ik hopelijk ook een beetje bijdragen.
Luna, ik hou je sowieso op de hoogte.
Bedankt voor alles nogmaals. Je bent echt een topper!!!
Dikke kus.
Als ik straks geopereerd ben zal ik over de pc uiteraard ook nog een bericht neerzetten.
Ik heb zelf ook veel aan alle verhalen gehad hier. En zo kan ik hopelijk ook een beetje bijdragen.
Dikke kus.
Ja, we zijn je dankbaar, want over Nio hebben we weinig ervaringsverhalen.Nina34 schreef: ↑22 nov 2022 15:38Lieve Luna,
Dikke kus.
Jullie zijn ook toppers, Nina!
Trots op jullie dat jullie echt luisteren jaar je innerlijke leiding. Die stem die zegt dat er iets niet klopt. Daar is heel veel moed en kracht voor nodig, want aan de buitenkant word je voor gek verklaard. Het is allemaal niet bewezen en ook al zitten ze in je lymfeklieren (of elders), er is geen bewijs dat dit klachten geeft.
Dit zijn de woorden van plastisch chirurgen
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
De operatie van Nina gaat door, operatie wordt vergoed
Heel erg bedankt, Djoeke
Heel erg bedankt, Djoeke
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Jaaa 1000 maal dank!!
Maar zonder dit forum, staan we ook met onze handen in het haar.
Ik heb elke stap die ik op het forum kon vinden (ook mede dankzij jou) gevolgd.
6 dec is best snel
Ik hou jullie op de hoogte
Laatst gewijzigd door Nina34 op 29 nov 2022 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat fijn, dat dit gelukt is Nina. Voor je het weet is het achter de rug.
Djoeke Beekman is geweldig. Zo lief en luisterend en begripvol. Ze stelt je op je gemak. Je hebt het gevoel, dat je alles bij haar kwijt kan. En met humor is mijn ervaring.
Aftellen, Nina!

Liefs,
Margreet
Djoeke Beekman is geweldig. Zo lief en luisterend en begripvol. Ze stelt je op je gemak. Je hebt het gevoel, dat je alles bij haar kwijt kan. En met humor is mijn ervaring.
Aftellen, Nina!
Liefs,
Margreet
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan
2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Klopt helemaal Margreet.Margreet schreef: ↑24 nov 2022 15:35Wat fijn, dat dit gelukt is Nina. Voor je het weet is het achter de rug.
Aftellen, Nina!
Liefs,
Margreet
Nog even en dan is het zover
Bedankt voor uw berichtje
Liefs Nina
Ik had gisteren een telefonisch consult met Dr. Beekman. Inderdaad een zeer capabele arts! Ze nam de tijd voor mij en heeft al mijn vragen beantwoord. Omdat ik heel erg ongerust was en mijn fysieke consult nog even op zich laat wachten, plande ze speciaal voor mij een extra kwartier in! Super!
Wat ik wel een beetje moeilijk vond is haar stellige overtuiging dat mijn implantaten er kapot uit zullen komen, zonder de beelden van de MRI te hebben gezien. Ook niet heeft gevoeld. Dit puur gebaseerd op haar ervaring en de patiënten die ze eerder zag. Ik zeg niet dat ze ernaast zit, hoor, maar hoop het wel ;-) Voor mij voelen ze nog intact en het zou zo fijn zijn als ze er heel uitkomen.
Op 10 februari heb ik een vervolgconsult waar de labresultaten zullen worden besproken en een echo wordt gemaakt, incl. uitslag. Ik hoop dat die krengen er dan al uit zijn!
Wat ik wel een beetje moeilijk vond is haar stellige overtuiging dat mijn implantaten er kapot uit zullen komen, zonder de beelden van de MRI te hebben gezien. Ook niet heeft gevoeld. Dit puur gebaseerd op haar ervaring en de patiënten die ze eerder zag. Ik zeg niet dat ze ernaast zit, hoor, maar hoop het wel ;-) Voor mij voelen ze nog intact en het zou zo fijn zijn als ze er heel uitkomen.
Op 10 februari heb ik een vervolgconsult waar de labresultaten zullen worden besproken en een echo wordt gemaakt, incl. uitslag. Ik hoop dat die krengen er dan al uit zijn!
🎗🎗🎗 BV 2006 met de anatomische McGhan 385 CC deels onder de spier ivm tubulaire borst, nu traject voor explantatie bij Dr. Kappel. Protheses gescheurd en van binnen kapot, ingekapselde siliconen in lymfe links. Klachten: oa helse pijnen in benen, vroegtijdige slijtage en operatie aan rug en enkel, spierzwakte, spierpijnen, zenuw- en gewrichtspijnen. 🎗🎗🎗