Na explantatie nog naar het VU

Artsen waar je terecht kunt.
Dajama01

Ongelezen bericht 15 sep 2022 14:56

Gisteren heb ik mijn operatie gehad en nu had de pc ook nog een doorverwijzing geregeld voor het VU, ze wil dat ik daar over een half jaar naar toe ga maar ik twijfel een beetje, wat heeft het voor zin? Wat zouden hun nu nog voor mij kunnen betekenen?
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 sep 2022 16:49

Dajama01 schreef:
15 sep 2022 14:56
Gisteren heb ik mijn operatie gehad en nu had de pc ook nog een doorverwijzing geregeld voor het VU, ze wil dat ik daar over een half jaar naar toe ga maar ik twijfel een beetje, wat heeft het voor zin? Wat zouden hun nu nog voor mij kunnen betekenen?
Ik begrijp dat je het liever niet wilt, maar voor het onderzoek naar klachten door siliconen is het wel belangrijk. En ook voor jou persoonlijk kan het heel belangrijk zijn. Ik weet niet of je nu medicatie gebruikt. Daar kunnen ze misschien een beter plan opstellen voor je. Daarbij kwamen de implantaten er heel slecht uit zei je. Het is wel belangrijk om te zien wat dat nog zal kunnen doen. Helaas kunnen klachten na explantatie bij bepaalde vrouwen tijdelijk enorm verergeren en in jouw geval dus ook. Dan is het wel fijn als je daar naartoe kunt.
Ik zou het niet laten schieten, maar de eindbeslissing ligt natuurlijk bij jou, geen dingen doen die je niet wilt.
Ik zou hem aannemen, je kunt altijd nog besluiten niet te gaan. Sowieso is er een wachtlijst.

Succes lieverd😘💕💕💕
Dajama01

Ongelezen bericht 15 sep 2022 17:40

Het is meer dat ik me afvraag wat zij nog kunnen doen voor mij, ik gebruik geen medicatie en mijn spierziekte is er nu eenmaal die gaat ook niet meer weg en de rest van de klachten die ik heb zal denk ik de komende tijd moeten uitwijzen of die verminderen of niet, ik weet dat ze enorm druk zijn en ik wil niet iemand zijn plek onnodig vasthouden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 sep 2022 21:07

Dajama01 schreef:
15 sep 2022 17:40
Het is meer dat ik me afvraag wat zij nog kunnen doen voor mij, ik gebruik geen medicatie en mijn spierziekte is er nu eenmaal die gaat ook niet meer weg en de rest van de klachten die ik heb zal denk ik de komende tijd moeten uitwijzen of die verminderen of niet, ik weet dat ze enorm druk zijn en ik wil niet iemand zijn plek onnodig vasthouden.
Dat is heel lief van je dat je rekening houdt met de anderen❤️
Het is voor jou wel degelijk belangrijk, want we weten nog niet wat er hierna komt en daar hebben ze wel meer kennis dan elders. Je hebt een zeldzame spierziekte en ernstige klachten. Daarnaast heb je 3 knobbels in je oksel. Ik denk dat de dokter jou niet zomaar doorstuurt...
Gelukkig is dokter Beekman er ook nog voor de vrouwen en dokter Verhagen doet het ook erg goed. Ik heb daarnaast een nieuw lijstje gemaakt met andere internisten die eerder onze dames hadden geholpen. Deze artsen zijn ook beschikbaar voor vrouwen. Andere internisten horen dit ook gewoon te moeten oppakken.
Ik ga denk ik ook nog een melding doen bij de overheid over het feit dat sommige internisten zorg afwijzen. We vinden dit onacceptabel.
Je kunt natuurlijk ook nog aan de arts vragen waarom zij vindt dat je daar naartoe moet.

Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt. Laat het voor nu in ieder geval even los en rust goed uit.

Slaap lekker😴😘🥰
Dajama01

Ongelezen bericht 15 sep 2022 21:41

Ga ik doen Luna, dank je wel weer 😘
Plaats reactie

Terug naar “Internisten/immunologen”