Mc. Ghan
-
Ik ben er vandaag achter dat ik het merk Mc gaan implantaaten heb, ze zitten er 30 jaar in.
Heb mijn oude dossier vandaag opgehaald.
Wat weten jullie over dit merk??
-
Hoi Benijofar,Benijofar2312 schreef: β21 jan 2020 14:29Ik ben er vandaag achter dat ik het merk Mc gaan implantaaten heb, ze zitten er 30 jaar in.
Ik had ook implantaten van het merk McGhan. Die van mij stonden op de 'zwarte lijst' en ik heb ze in december laten verwijderen (na 9,5 jaar). Het risico bij deze implantaten op ALCL is groter (https://www.velthuiskliniek.nl/media/26 ... l-link.pdf).
Als je het typenummer weet dan zou je dit kunnen checken.
Groetjes Vlinder
-
Ik kan nergens een typenummer vinden.vlindertje schreef: β21 jan 2020 16:27Hoi Benijofar,Benijofar2312 schreef: β21 jan 2020 14:29Ik ben er vandaag achter dat ik het merk Mc gaan implantaaten heb, ze zitten er 30 jaar in.
Ik had ook implantaten van het merk McGhan. Die van mij stonden op de 'zwarte lijst' en ik heb ze in december laten verwijderen (na 9,5 jaar). Het risico bij deze implantaten op ALCL is groter (https://www.velthuiskliniek.nl/media/26 ... l-link.pdf).
Groetjes Vlinder
-
Dat is vervelend. Ik had toen zo'n kaartje meegekregen waar het op stond...heb ik ook een tijd naar gezocht, maar uiteindelijk teruggevonden.Benijofar2312 schreef: β21 jan 2020 17:00Ik kan nergens een typenummer vinden.vlindertje schreef: β21 jan 2020 16:27Hoi Benijofar,Benijofar2312 schreef: β21 jan 2020 14:29Ik ben er vandaag achter dat ik het merk Mc gaan implantaaten heb, ze zitten er 30 jaar in.
Groetjes Vlinder![]()
-
Ik heb toen die tijd niets meegekregen.. Ik mag van geluk spreken dat ik dit dossier nu heb want het zou eigenlijk al vernietigd moeten zijn.vlindertje schreef: β21 jan 2020 17:11Dat is vervelend. Ik had toen zo'n kaartje meegekregen waar het op stond...heb ik ook een tijd naar gezocht, maar uiteindelijk teruggevonden.Benijofar2312 schreef: β21 jan 2020 17:00Ik kan nergens een typenummer vinden.vlindertje schreef: β21 jan 2020 16:27
Hoi Benijofar,
Groetjes Vlinder![]()
-
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
-
Helaas staat er in mijn dossier niet om welk type het gaat allen dat het Mc ghan zijn.
Heb ze in maart1990 laten plaatsen.
Hoi, ik heb ook McGhan (style 410), geplaatst in 1999. Ben eens aan het kijken ook....wordt ook onrustig! Nu zie ik wel dat de terugroep om implantaten gaat die geplaatst zijn tussen 2005 en 2018.Benijofar2312 schreef: β21 jan 2020 19:32Erg he... Ben nu helemaal onzeker en stressvol..
Jij ook sterkte binnenkort.
Verwarrend de namen allergan natrella McGhan. McGhan heet dan nu misschien Allargan, maar wij hebben dus zeer waarschijnlijk niet de genoemde implantaten
Liefs Tortuga
Mag ik vragen waar je dat hebt gelezen over het terug roepen van geplaatste implantaten?Tortuga schreef: β19 mei 2020 10:01Hoi, ik heb ook McGhan (style 410), geplaatst in 1999. Ben eens aan het kijken ook....wordt ook onrustig! Nu zie ik wel dat de terugroep om implantaten gaat die geplaatst zijn tussen 2005 en 2018.Benijofar2312 schreef: β21 jan 2020 19:32Erg he... Ben nu helemaal onzeker en stressvol..
Verwarrend de namen allergan natrella McGhan. McGhan heet dan nu misschien Allargan, maar wij hebben dus zeer waarschijnlijk niet de genoemde implantaten
Liefs Tortuga
Ik had Natrelle van allergan.
Liefs essi
- Monique MKS
Hier kun je wat meer lezen over McGhan. https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... ten/mcghan De bedrijven zijn op zeker moment bij elkaar gevoegd / overgenomen: McGhan, CUI, Allergan en Inamed
groetjes,
Monique MKS
groetjes,
Monique MKS
Op de volgende website:Essi schreef: β19 mei 2020 13:57Mag ik vragen waar je dat hebt gelezen over het terug roepen van geplaatste implantaten?Tortuga schreef: β19 mei 2020 10:01Hoi, ik heb ook McGhan (style 410), geplaatst in 1999. Ben eens aan het kijken ook....wordt ook onrustig! Nu zie ik wel dat de terugroep om implantaten gaat die geplaatst zijn tussen 2005 en 2018.Benijofar2312 schreef: β21 jan 2020 19:32
Erg he... Ben nu helemaal onzeker en stressvol..
Liefs Tortuga
Ik had Natrelle van allergan.
Liefs essi
https://www.velthuiskliniek.nl/borstimplantaten/
Vervolgens stuk naar beneden scrollen tot je bij 2e paarse kopje komt met de tekst 'communicatie vanuit Velthuis'