Hoe zullen mijn implantaten eruit komen?

Lees wat de risico's zijn en deel je ervaringen.
Linda77

Ongelezen bericht 28 jan 2023 10:12

Ik word helemaal misselijk van sommige foto's
Hoe is het mogelijk dat het plaatsen van protheses nog wordt toegestaan? Dat chirurgen dit verdedigen?

Dr. Beekman heeft mij gezegd, welliswaar zonder beeldmateriaal of voelen, dat mijn protheses er waarschijnlijk kapot uit gaan komen. Gek genoeg voelt het aan de buitenkant nog dat ze intact zijn! Kan het zijn dat ze het mis heeft? De Radioloog in het ZHA, die de beelden wel heeft gezien, zegt dat ze alleen aan de binnenkant een scheur laten zien rechts, wellicht een scheur in de buitenste laag links.

Ik heb de McGhan en die zie ik er hier na dezelfde levensduur voornamelijk heel uitkomen.

Wat zijn jullie ervaringen?
πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ— BV 2006 met de anatomische McGhan 385 CC deels onder de spier ivm tubulaire borst, nu traject voor explantatie bij Dr. Kappel. Protheses gescheurd en van binnen kapot, ingekapselde siliconen in lymfe links. Klachten: oa helse pijnen in benen, vroegtijdige slijtage en operatie aan rug en enkel, spierzwakte, spierpijnen, zenuw- en gewrichtspijnen. πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ—
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 jan 2023 17:27

Linda77 schreef: ↑
28 jan 2023 10:12
Ik word helemaal misselijk van sommige foto's.. Hoe is het mogelijk dat het plaatsen van protheses nog wordt toegestaan? Dat chirurgen dit verdedigen?

Dr. Beekman heeft mij gezegd, welliswaar zonder beeldmateriaal of voelen, dat mijn protheses er waarschijnlijk kapot uit gaan komen. Gek genoeg voelt het aan de buitenkant nog dat ze intact zijn! Kan het zijn dat ze het mis heeft? De Radioloog in het ZHA, die de beelden wel heeft gezien, zegt dat ze alleen aan de binnenkant een scheur laten zien rechts, wellicht een scheur in de buitenste laag links.

Ik heb de McGhan en die zie ik er hier na dezelfde levensduur voornamelijk heel uitkomen.

Wat zijn jullie ervaringen?
Helaas ben ik wel bang dat de jouwe er slecht aan toe zijn. Dat ze heel aanvoelen zegt niets. Aan de buitenkant kun je niet zien of voelen of implantaten gescheurd of verpulverd zijn. En op MRI is ook niet altijd alles goed te zien is de ervaring.
We hebben vele vrouwen gehad met als ware ontplofte implantaten. En de foto's in dit topic liegen er niet om.
De siliconen in je lymfeklieren en de klachten die je hebt, laten zien dat er behoorlijke lekkage is. Ik vrees dat dokter Beekman gelijk heeft😒

Maar lieve Linda, houd hoop en moedπŸ™ Wanneer de implantaten verwijderd zijn, is de grootste bron weg en wordt de voortdurende aanvoer van gifstoffen gestopt.

Sterkte lieve schat!πŸ™β€οΈπŸ’ͺ🌈😘
Linda77

Ongelezen bericht 29 jan 2023 14:44

K.U.T.
πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ— BV 2006 met de anatomische McGhan 385 CC deels onder de spier ivm tubulaire borst, nu traject voor explantatie bij Dr. Kappel. Protheses gescheurd en van binnen kapot, ingekapselde siliconen in lymfe links. Klachten: oa helse pijnen in benen, vroegtijdige slijtage en operatie aan rug en enkel, spierzwakte, spierpijnen, zenuw- en gewrichtspijnen. πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ—
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 jan 2023 15:08

29 jan 2023 14:44
K.U.T.
Ja, sterkte lieverd!πŸ™πŸ’–
Linda77

Ongelezen bericht 29 jan 2023 15:34

Zijn er veel mensen die toch nog herstellen met ontplofte implantaten?
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 jan 2023 15:46

29 jan 2023 15:34
Zijn er veel mensen die toch nog herstellen met ontplofte implantaten?
Sommige wel wanneer de scheur op tijd ontdekt wordt en de vrouw niet overgevoelig is.
Bij jou speelt er erg veel door elkaar heen. Jij loopt waarschijnlijk al een tijdje rond met lekkage. En je hebt aangetoonde siliconen in de lymfeklieren.
Daarnaast heb je helaas echt hele slechte genen wat dit betreft. Je hebt atopie (dus ook allergie) en auto-immuniteit in de genen en daarnaast ook nog eens HSP. Net als ik heb je de jackpot voor het ontwikkelen van zeer ernstige klachten door de siliconen😒

Maar zoals ik je al een paar keer heb gezegd, zal het verwijderen van de implantaten de aanvoer van gifstoffen stoppen en hiermee valt veel te bereiken. Je lichaam gaat dan jarenlang ontgiften en wie weet hoe ver je komt. Houd vol!πŸ™
Linda77

Ongelezen bericht 29 jan 2023 17:14

Ik wil zo graag duidelijkheid πŸ˜”
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 jan 2023 18:18

29 jan 2023 17:14
Ik wil zo graag duidelijkheid πŸ˜”
Snap ik lieverd en ik wou dat ik je die kon geven, maar alleen de tijd kan zeggen hoe het zal lopen.
In ieder geval is explantatie echt 1 grote stap in de goede richting. Echt, geloof me!

Ik denk aan jou!πŸ™πŸ’–πŸ’ͺπŸ’•πŸ˜˜

Ik heb deze berichtjes afgesplitst en in een apart topic gezet.
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 feb 2023 10:29

Voor de volledigheid hier ook nog even een foto van de implantaten van Linda77.
Beiden implantaten waren dus gescheurd. Aan de buitkant was niets te zien of te voelen. Zoals je ziet is 1 implantaat er heel slecht aan toe.
Dit laat nogmaals zien dat een pc aan de buitenkant niet kan bepalen hoe de staat van implantaten is.
Linda77.jpg
Plaats reactie

Terug naar β€œRisico's, lekken, scheuren, zweten”