Zie hier de verwijderde implantaten van Sol.
Klik op de afbeeldingen voor een vergroting!
Sol heeft de buitenste envelop met heel veel gemak van het implantaat afgepeuterd!
Dat hoort gewoon niet te moeten gebeuren zo gemakkelijk!
Ze had ze 8 jaar in het lichaam zitten, dus ook niet gigantisch lang!
Dit hoort echt niet en heb ik zelf nog nooit gehoord of meegemaakt in al deze jaren dat ik voor SVS-MKS werk.
Ze kreeg de envelop er met alle gemak af. Ze deed dit eerst met haar nagel (niet meer doen, want je moet handschoenen aan!) en zag dat het echt heel gemakkelijk ging. Daarna met een mesje rondom een sneetje gemaakt en los was het.
Dat hoort ECHT NIET!

Zo zie je wat voor een troep men in onze lijven stopt! Moet je nagaan wat er kan gebeuren als dit in je lichaam zit..
Wij hebben inderdaad vele foto's van dames gezien waarbij de boel gewoon ontploft lijkt te zijn in de borsten.
Nou, hier zie je dus waarom!

Ongelofelijk dat ze hiermee doorgaan en ook ongelofelijk dat vrouwen dit nog (vrijwillig!) in hun lijven laten stoppen!

In de laatste foto zie je aan de binnenkant van de buitenste envelop allemaal siliconen smurrie zitten. En de geruwde envelop is van zichzelf ook schadelijk, omdat die makkelijk stukjes siliconen afschilfert. En de kans op ALCL is groter bij geruwde enveloppen!
Voor wetenschappelijke onderzoeken die onze uitspraken onderbouwen, verwijs ik je graag naar onze website: http://www.meldpuntklachtensiliconen.com