Foto's en video's van verwijderde implantaten

Lees wat de risico's zijn en deel je ervaringen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 apr 2022 13:01

ku0487 schreef:
08 apr 2022 09:58
Hallo dames,

Ik heb net foto gemaakt maar het bestand is steeds te groot! Iemand tips hihi? Liefs Dien
Hier lees je meer Dien 😘💕
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 208&t=2102
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 apr 2022 13:27

Jojojo schreef:
05 apr 2022 15:08
Hier een foto van mijn verwijderde protheses. Links was intact en rechts was een ruptuur.

Eurosilicone 200cc rond ruw, dual plane geplaatst in november 2011. Ik had geen pijnklachten aan de borst en een erg dun kapsel.

Vorige week zijn ze verwijderd dus met ongeveer 10 jaar het (intracapsulair) ruptuur, per toeval, ontdekt.
Bah!🤢

Maar je bent niet ziek het is ANGST VOOR ZIEKTE! 🤬
Tot je bij Nanayakkara of prof. Cohen Tervaert komt...

Laat je niet wijsmaken dat het aan jou ligt, lieverd!💪
Jojojo

Ongelezen bericht 09 apr 2022 00:23

Luna MKS schreef:
08 apr 2022 13:27
Jojojo schreef:
05 apr 2022 15:08
Hier een foto van mijn verwijderde protheses. Links was intact en rechts was een ruptuur.

Eurosilicone 200cc rond ruw, dual plane geplaatst in november 2011. Ik had geen pijnklachten aan de borst en een erg dun kapsel.

Vorige week zijn ze verwijderd dus met ongeveer 10 jaar het (intracapsulair) ruptuur, per toeval, ontdekt.
Bah!🤢

Maar je bent niet ziek het is ANGST VOOR ZIEKTE! 🤬
Tot je bij Nanayakkara of prof. Cohen Tervaert komt...

Laat je niet wijsmaken dat het aan jou ligt, lieverd!💪

Dankje ❤️
Voogeltje

Ongelezen bericht 09 mei 2022 10:09

Luna MKS schreef:
09 mei 2022 09:51
Lieve meiden,

Al sinds het begin van ons forum komt deze vraag voorbij. Al vaker beantwoord.

Het wegen van je implantaten is eigeijk zinloos. Je wordt er niks wijzer door. Ten eerste kan dit niet met een gewone weegschaal gewogen worden en ten tweede zegt het aantal CC iets over de inhoud dus de vulling en niet zozeer het hele implantaat.

Verder is het zo dat er altijd een interactie plaatsvindt tussen de implantaten en jouw cellen (van het imuunsysteem) en weefselvloeistof, lipiden en eiwitten. Dit kan, naast het zweten of lekken, ook zorgen voor een ander gewicht dan het oorspronkelijke gewicht.

Beter kun je kijken naar het uiterlijk van het implantaat. Als je plooien of vouwen ziet, weet je dat er veel gezweet is. Ook als je het neerlegt en er ontstaat in het midden een kuil.

Hoe dan ook, zweten ze allemaal en ook vrij direct nadat ze in je lichaam worden gedaan. En na verloop van tijd gaat het zweten steeds harder.

Liefs!❤
Hoi,

Ze vertonen inderdaad een kuiltje en hebben plooien en vouwen helaas.zoals je ziet op de foto is het niet meer de bolvorming. Ik kon het even niet rijmen met het gewicht, maar als nog bedankt voor je antwoord:)
590CC.jpg
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 mei 2022 10:12

Duidelijk gezweet. En tevens kalkvorming, waar je ook niet blij van wordt.
Troep is het!🤬
Kaatje61

Ongelezen bericht 10 mei 2022 17:39

Luna MKS schreef:
09 mei 2022 09:51
Lieve meiden,

Al sinds het begin van ons forum komt deze vraag voorbij. Al vaker beantwoord.

Het wegen van je implantaten is eigeijk zinloos. Je wordt er niks wijzer door. Ten eerste kan dit niet met een gewone weegschaal gewogen worden en ten tweede zegt het aantal CC iets over de inhoud dus de vulling en niet zozeer het hele implantaat.

Verder is het zo dat er altijd een interactie plaatsvindt tussen de implantaten en jouw cellen (van het imuunsysteem) en weefselvloeistof, lipiden en eiwitten. Dit kan, naast het zweten of lekken, ook zorgen voor een ander gewicht dan het oorspronkelijke gewicht.

Beter kun je kijken naar het uiterlijk van het implantaat. Als je plooien of vouwen ziet, weet je dat er veel gezweet is. Ook als je het neerlegt en er ontstaat in het midden een kuil.

Hoe dan ook, zweten ze allemaal en ook vrij direct nadat ze in je lichaam worden gedaan. En na verloop van tijd gaat het zweten steeds harder.

Liefs!❤
Hoi

Mischien even een tip van een medisch analiste ;-)

Wegen en vergelijken met het aantal cc is niet betrouwbaar bij stoffen die een ander soortelijk gewicht hebben dan water. Bij water weegt 1 liter immers precies een kilo, bij andere materialen is dat anders.

Wat wel zóú kunnen werken is onderdompelen. Als je het volume van een voorwerp wilt weten kun je het onderdompelen in water.

Stel je hebt een grote maatbeker waar je 1000 cc water in doet, als een voorwep daar in gaat en het totale volume is dan 1300, dan is het volume (eindstand)- (beginstand )1300-1000= 300 cc.

Het werkt alleen als je het helemaal onder kunt dompelen dus niet als het blijft drijven.... geen idee of siliconen blijven drijven. Die van mij gaan er na de zomer uit.

Bij de scheikunde lessen liet ik zo leerlingen het volume van een onregelmatige steen bepalen.

Groetjes Kaatje
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 mei 2022 18:30

Kaatje61 schreef:
10 mei 2022 17:39
Hoi

Mischien even een tip van een medisch analiste ;-)

Wegen en vergelijken met het aantal cc is niet betrouwbaar bij stoffen die een ander soortelijk gewicht hebben dan water. Bij water weegt 1 liter immers precies een kilo, bij andere materialen is dat anders.

Wat wel zóú kunnen werken is onderdompelen. Als je het volume van een voorwerp wilt weten kun je het onderdompelen in water.

Stel je hebt een grote maatbeker waar je 1000 cc water in doet, als een voorwep daar in gaat en het totale volume is dan 1300, dan is het volume (eindstand)- (beginstand )1300-1000= 300 cc.

Het werkt alleen als je het helemaal onder kunt dompelen dus niet als het blijft drijven.... geen idee of siliconen blijven drijven. Die van mij gaan er na de zomer uit.

Bij de scheikunde lessen liet ik zo leerlingen het volume van een onregelmatige steen bepalen.

Groetjes Kaatje
Leuk lesje, herinner me dit goed😉
Toch is deze methode ook niet helemaal betrouwbaar, omdat de envelop ook volume en gewicht heeft. Verder is er altijd interactie met je cellen (van het immuunsysyeem), lipiden en eiwitten (in weefselvloeistof). Dit zie je bijvoorbeeld aan het geel worden van de implantaten.
Maar ik snap wel dat vrouwen graag willen weten of er veel of weinig is gezweet/gelekt. Dan is deze methode zeker betrouwbaarder dan met de keukenweegschaal👍

Kusss😘💕💕💕
.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 mei 2022 21:00

Hier hebben jullie vast ook iets aan👇
How much do silicone breast implants weigh? Every 100cc of silicone breast implant weighs 0.23lbs, so a typical 300cc silicone implant will weigh 0.69 pounds and a pair will weigh 1.38 pounds.
Daarna het aantal pounds converteren naar gram.
https://www.calculateme.com/weight/pounds/to-grams/

😘💕💕
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 mei 2022 20:17

Verwijderde implantaten van een lid
Gelekt.jpeg
Gelekt.jpeg (19 KiB) 3696 keer bekeken
Vreselijk :(
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 mei 2022 10:08

Verwijderd implantaat van Santje
20220518_100643.jpg
Vreselijk :(
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2022 19:59

Verwijderd rechter implantaat van Roos Kamooks
20220525_120407(1).jpg
20220525_120407(1).jpg (28.18 KiB) 3636 keer bekeken
Roos Kamooks schreef:
25 mei 2022 16:15
So much for a lifetime warranty van McGhan/Allergan!
Vreselijk!😢
Roos Kamooks

Ongelezen bericht 26 mei 2022 12:01

Ja toch ! Vreselijk en schokkend al die smurrietoestanden. Vraag me wel af hoe dit afloopt want er zit een boel (voelbaar) in mijn lijf. Hoe krijg je zoiets er nog uit?
Opgezette lymfklieren in mijn buik nu. Komt zoiets nog goed,? Hoe is dat bij anderen die zo'n zakje geel/oranje derrie hebben meegekregen? Weer of desondanks toch genezen?
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 mei 2022 17:57

Roos Kamooks schreef:
26 mei 2022 12:01
Ja toch ! Vreselijk en schokkend al die smurrietoestanden. Vraag me wel af hoe dit afloopt want er zit een boel (voelbaar) in mijn lijf. Hoe krijg je zoiets er nog uit?
Opgezette lymfklieren in mijn buik nu. Komt zoiets nog goed,? Hoe is dat bij anderen die zo'n zakje geel/oranje derrie hebben meegekregen? Weer of desondanks toch genezen?
Lieve Roos, ik snap dat je geschokt bent😢
Die opgezette klieren zullen na verloop van tijd wat minder worden. De eerste maanden na de explantatie zien we bij bijna alle vrouwen dat de lymfeklieren opzetten. Dit hoort nou eenmaal bij het proces. viewtopic.php?t=2123
Je kunt sowieso aan dokter Beekman vragen of ze een MRI wil laten doen naar resten in je borsten en onder de oksels. Meestal zitten daar de meeste resten.
Ik wil dat je weet dat de hoeveelheid die gelekt heeft, niet per definitie bepaalt hoeveel klachten vrouwen ontwikkelen of de mate van ziekte activiteit. Dit hangt veel meer af van de (o.a. genetische) gevoeligheid van de vrouw. Ik hoop dat dit je wat rust geeft. En ik hoop dat je een MRI kunt laten doen en dat dat je ook wat rust geeft.

Sterkte!!!🙏🌻💗🌈😘💕
Roos Kamooks

Ongelezen bericht 27 mei 2022 09:36

Is het/dit goed gekomen?
Roos Kamooks

Ongelezen bericht 27 mei 2022 09:49

Dankjewel Luna,
Het zal wel even duren voordat ik weer vertrouwen heb in een goede afloop.
Onder 1 van de foto's op dit forum, met twee gelige vloeibare zakjes, vroeg ik of het (met diegene) goed was gekomen. Ik weet niet zeker of het verband tussen de getoonde foto's en mijn vraag te zien is.
De klachten die ik had voordat de explantatie werd uitgevoerd doen vermoeden dat het zich her en der heeft verspreid (tussen rechter ribben, richting rechter long, buikholte en spieren rondom).
Hopelijk stellen idd een MRI en consult bij Djoeke Beekman enigszins gerust.
Heb helaas een lichaam dat van jongs af aan heel erg afwerend reageert tegen allerlei (voedings-) stoffen en middelen.
Plaats reactie

Terug naar “Risico's, lekken, scheuren, zweten”