Hier lees je meer Dien
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 208&t=2102
Bah!Jojojo schreef: ↑05 apr 2022 15:08Hier een foto van mijn verwijderde protheses. Links was intact en rechts was een ruptuur.
Eurosilicone 200cc rond ruw, dual plane geplaatst in november 2011. Ik had geen pijnklachten aan de borst en een erg dun kapsel.
Vorige week zijn ze verwijderd dus met ongeveer 10 jaar het (intracapsulair) ruptuur, per toeval, ontdekt.
Luna MKS schreef: ↑08 apr 2022 13:27Bah!Jojojo schreef: ↑05 apr 2022 15:08Hier een foto van mijn verwijderde protheses. Links was intact en rechts was een ruptuur.
Eurosilicone 200cc rond ruw, dual plane geplaatst in november 2011. Ik had geen pijnklachten aan de borst en een erg dun kapsel.
Vorige week zijn ze verwijderd dus met ongeveer 10 jaar het (intracapsulair) ruptuur, per toeval, ontdekt.
Maar je bent niet ziek het is ANGST VOOR ZIEKTE! 🤬
Tot je bij Nanayakkara of prof. Cohen Tervaert komt...
Laat je niet wijsmaken dat het aan jou ligt, lieverd!![]()
Hoi,Luna MKS schreef: ↑09 mei 2022 09:51Lieve meiden,
Al sinds het begin van ons forum komt deze vraag voorbij. Al vaker beantwoord.
Het wegen van je implantaten is eigeijk zinloos. Je wordt er niks wijzer door. Ten eerste kan dit niet met een gewone weegschaal gewogen worden en ten tweede zegt het aantal CC iets over de inhoud dus de vulling en niet zozeer het hele implantaat.
Verder is het zo dat er altijd een interactie plaatsvindt tussen de implantaten en jouw cellen (van het imuunsysteem) en weefselvloeistof, lipiden en eiwitten. Dit kan, naast het zweten of lekken, ook zorgen voor een ander gewicht dan het oorspronkelijke gewicht.
Beter kun je kijken naar het uiterlijk van het implantaat. Als je plooien of vouwen ziet, weet je dat er veel gezweet is. Ook als je het neerlegt en er ontstaat in het midden een kuil.
Hoe dan ook, zweten ze allemaal en ook vrij direct nadat ze in je lichaam worden gedaan. En na verloop van tijd gaat het zweten steeds harder.
Liefs!❤
HoiLuna MKS schreef: ↑09 mei 2022 09:51Lieve meiden,
Al sinds het begin van ons forum komt deze vraag voorbij. Al vaker beantwoord.
Het wegen van je implantaten is eigeijk zinloos. Je wordt er niks wijzer door. Ten eerste kan dit niet met een gewone weegschaal gewogen worden en ten tweede zegt het aantal CC iets over de inhoud dus de vulling en niet zozeer het hele implantaat.
Verder is het zo dat er altijd een interactie plaatsvindt tussen de implantaten en jouw cellen (van het imuunsysteem) en weefselvloeistof, lipiden en eiwitten. Dit kan, naast het zweten of lekken, ook zorgen voor een ander gewicht dan het oorspronkelijke gewicht.
Beter kun je kijken naar het uiterlijk van het implantaat. Als je plooien of vouwen ziet, weet je dat er veel gezweet is. Ook als je het neerlegt en er ontstaat in het midden een kuil.
Hoe dan ook, zweten ze allemaal en ook vrij direct nadat ze in je lichaam worden gedaan. En na verloop van tijd gaat het zweten steeds harder.
Liefs!❤
Leuk lesje, herinner me dit goedKaatje61 schreef: ↑10 mei 2022 17:39Hoi
Mischien even een tip van een medisch analiste ;-)
Wegen en vergelijken met het aantal cc is niet betrouwbaar bij stoffen die een ander soortelijk gewicht hebben dan water. Bij water weegt 1 liter immers precies een kilo, bij andere materialen is dat anders.
Wat wel zóú kunnen werken is onderdompelen. Als je het volume van een voorwerp wilt weten kun je het onderdompelen in water.
Stel je hebt een grote maatbeker waar je 1000 cc water in doet, als een voorwep daar in gaat en het totale volume is dan 1300, dan is het volume (eindstand)- (beginstand )1300-1000= 300 cc.
Het werkt alleen als je het helemaal onder kunt dompelen dus niet als het blijft drijven.... geen idee of siliconen blijven drijven. Die van mij gaan er na de zomer uit.
Bij de scheikunde lessen liet ik zo leerlingen het volume van een onregelmatige steen bepalen.
Groetjes Kaatje
Daarna het aantal pounds converteren naar gram.How much do silicone breast implants weigh? Every 100cc of silicone breast implant weighs 0.23lbs, so a typical 300cc silicone implant will weigh 0.69 pounds and a pair will weigh 1.38 pounds.
Vreselijk!
Lieve Roos, ik snap dat je geschokt bentRoos Kamooks schreef: ↑26 mei 2022 12:01Ja toch ! Vreselijk en schokkend al die smurrietoestanden. Vraag me wel af hoe dit afloopt want er zit een boel (voelbaar) in mijn lijf. Hoe krijg je zoiets er nog uit?
Opgezette lymfklieren in mijn buik nu. Komt zoiets nog goed,? Hoe is dat bij anderen die zo'n zakje geel/oranje derrie hebben meegekregen? Weer of desondanks toch genezen?