spierpijn na explantatie

Lees hier ervaringen of stel vragen.
vanda

Ongelezen bericht 11 mar 2013 10:20

http://klachtensilicon.forum2go.nl/ik-b ... -t705.html

wie heeft er ervaring met enorme spierpijn na de explantatie?(wel een wissel monoblock). De spierpijn in en tussen mijn schouders, rug is bijna niet te harden. Ik ben totaal verkrampt. Zijn er meer dames die dit hebben ervaren en hoe lang gaat dit duren? Ik ben 6 dagen terug geexplanteerd....
Francien

Ongelezen bericht 11 mar 2013 12:42

Wat vreselijk voor je Vanda, heeft het misschien te maken met de houding waarin je moet slapen, en de beperkingen die je overdag hebt in je bewegingen?
Ik herken het (nog) niet, ik hoop dat het snel beter gaat worden...
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 mar 2013 15:00

Dat komt door de wissel. Zitten ze onder de spier? Ik weet dat ik bij mijn implantatie vreselijk veel pijn had in de spieren. Met name de borstspieren, maar ook in mijn rug. De pijn was inderdaad onhoudbaar!! En duurde echt heel lang. Ruim 2-3 weken pijn. Kon niet omhoog komen in bed. Was echt zo erg dat ik zei: als ik dit wist, dan was ik er nooit aan begonnen. Ik kon echt helemaal niets alleen.
De pijn die jij nu ervaart komt niet voor bij explantatie hoor. Komt echt omdat je weer nieuwe protheses hebt. Wat Francien zegt speelt natuurlijk een grote rol.
Wel vervelend voor je zeg dat je met zoveel pijn zit nu. Eerst je kaak en nu dit weer. Kan je man niet een beetje masseren? Wie weet helpt dat een beetje.
Nou, heel veel sterkte meid! Wat virtuele bloemetjes voor je: FLOWER -BLOEM- IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
_Omhelzing Luna
vanda

Ongelezen bericht 11 mar 2013 15:51

dank je wel, Luna. ik had dit bericht eigenlijk willen plaatsen onder klachten na de explantatie, maar ja, je zal wel gelijk hebben dat het ook door de nieuwe implantaten komt. Ik kan me ineens weer herinneren dat ik dat ook bij de 1e BV heb gehad, maar liefst 6 weken lang. Ik moet wel zeggen dat ik nu wel mijn bed uitkom en ik veel meer kan dan bij de 1e bv. Ze zitten op de spier nu. Het zal meer het idee zijn dat ik mezelf constant verkramp...ben vanmiddag met een hete pittenzak in bed gaan liggen. Dat werkt wel, voor de rest maar paracetamol slikken. Ach, ik wil gewoon te snel, het komt allemaal wel weer, alles heeft zijn tijd nodig. Overigens...misschien mag ik het hier niet zeggen, maar het resultaat is wel erg mooi geworden. niet te groot, niet te klein, dus...heb ik de pijn er maar even voor over!
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 mar 2013 16:14

het staat op de juiste plek hoor. zal er wel "herstel/klachten na operatie" van maken. dan is het duidelijker.
sterkte nogmaals!
Keira

Ongelezen bericht 11 mar 2013 21:29

Hee Vanda,
Wat vervelend dat je zoveel spierpijn hebt. Is dat meteen gekomen na de operatie of pas later? Ik had ergens gelezen dat je niet zo rustig wakkergeworden was uit de narcose, toch? Kun je niet een verkeerde beweging gemaakt hebben of onbewust die spieren hebben aangespannen?
Hopelijk voel je je snel beter en pijnvrij!
Liefs,
Keria
Sabrah

Ongelezen bericht 12 mar 2013 21:40

Het Vanda,

Ik had ook zo'n spierpijn. Deels omdat ze flinkt heeft moeten snijden, maar ook deels omdat je gewoon op een harde plank ligt in de OK die ook nog eens heel erg koud is.
Gaat echt over, maar het duurt even.
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”