13 dec explantatie gehad bij Bergman. Vond het herstel eigenlijk heel erg meevallen! Weinig pijn, kan alweer best veel (zal ook wel moeten met een kind onder de 1
Implantaten verwijderen omdat links een ruptuur had en ik had die ellendige ruwe Allergan. Al direct na de operatie was rechts meer gezwollen, links eigenlijk weer zoals vanouds (terwijl daar de problemen zaten). Rechts voelt vol vocht en voel het doortrekken naar mn arm. Bij mn nacontrole zeiden ze dat dit normaal was. Heb onder de rechterborst ook een flinke blauwe plek gehad. Ik heb nog ergens eind oktober een mammo + echo gehad (ja dom achteraf, wist er toen nog niks vanaf). Toen zagen ze rechts een cyste en links die ruptuur. Ik voel nu onder m'n rechtertepel een bobbeltje. Geen idee of het die cyste is of iets anders.. er is natuurlijk heel wat gebeurd daar. Maar merk toch dat ik me weer loop gek te maken dat het iets kwaadaardigs kan zijn. Moet ik me zorgen maken, of moet ik 3 weken post op het gewoon even laten dn focussen op herstel?
Voor de duidelijkheid: geen toegenomen zwelling of koorts, borst is stijf en zit vocht in maar wel beweegbaar en indrukbaar.